Mensen die < 12 km/u lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Bij ons ook een hele reeks, maar die zijn meestal bezet door veel te dikke meisjes voor hun leeftijd die daar soaps komen kijken met een tempo van 1km per uur
Mensen die lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mensen die constant hetzelfde tempo lopen.
Herkenbaar inderdaad, en dan nog een reactie verwachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
-Mensen die tegen je aan beginnen te lullen tijdens een set
Aan de ander kant, meiden met een mooi figuur die voor je op de crosstrainer staanquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef CarbonC het volgende:
Van die kleine, dom-ogende mannetjes die denken dat je moet trainen met een beanie op![]()
Vrouwen die uren op de cardio-apparaten staan in de hoop een beter figuur te krijgen terwijl het niet zo heel moeilijk te achterhalen is dat je daarvoor juist krachttraining moet doen
Haha, als je techniek kut is zullen ze je wel raar aankijken jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Faggots die mij steeds aankijken in de spiegel terwijl ik mijn ding aan het doen ben
hahahquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je overdrijft wel een beetje, echter ga ik nu 2 jaar lang 2-3x per week z'n 1,5uur sporten en er is wel degelijk verschil. 185cm en nu een gewicht van 76kg. (toen 71kg). En inderdaad het kan sneller en beter, maar dat hoeft niet voor me
Iedereen kan groeien, maar sommige mensen hebben geen discipline. Hier zijn er ook gasten die al vijf jaar trainen maar slechts amper gegroeid zijn, omdat ze een maand fanatiek trainen en dan weer even niets doen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:47 schreef blowjo het volgende:
[..]
hahah
5 kg in 2 jaar?
Dat kun je met de juiste training en voeding in 1,5 maand doen.
Nee, omdat ik eruit zie als een griekse halfgod, en erg veel gewicht liftquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, als je techniek kut is zullen ze je wel raar aankijken ja
Die hippo's heb je hier ook. Gaan al van de loopband voordat ze uberhaupt beginnen te zweten. JA HIPPO ZO VAL JE NATUURLIJK NOOIT AF. Wil ik dan zeggen, mja waar bemoei ik me dan meequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef knight-errant het volgende:
Mensen die gaan aasgieren op een apparaat wat jij aan het gebruiken bent
Een apparaat willen gebruiken maar geblockt worden door een nijlpaard die het verkeerd en inefficiënt gebruikt
Chicks die alleen maar een uur lang op de loopband/fiets/crosstrainer/schaatsmachine staan (en dan ook nog wisselen tussen die apparaten) en dan high-fiven omdat ze zo goed bezig zijn geweest (bonus: 'nu hebben we wel patat/chocola/ijs verdiend!')
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef knight-errant het volgende:
Mensen die gaan aasgieren op een apparaat wat jij aan het gebruiken bent
+
Een apparaat willen gebruiken maar geblockt worden door een nijlpaard die het verkeerd en inefficiënt gebruikt
=
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |