Ik doe m'n raampje wel open, heb ik ook een frisse wind in mn gezicht.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een pussy die zijn grenzen niet kan verleggen.
Niets beters dan een frisse wind op je gezicht wanneer je na een harde training huiswaarts fietst
Dat kan toch ook niet xDquote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef ukga het volgende:
Mensen die seiken over mensen die met de auto naar de sportschool gaan
Je gaat toch ook niet zwemmend naar het zwembad?
lol ik heb precies diezelfde zin ooit in een dergelijk topic geplaatstquote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef ukga het volgende:
Mensen die seiken over mensen die met de auto naar de sportschool gaan
Je gaat toch ook niet zwemmend naar het zwembad?
je doet hier wel zo nonchalant over maar kinderen in afrika hebben geen sportschool dus als zij gaan sporten leren ze het verkeerd aan en zo krijgen ze blesures e.d.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
SportschoolWie heeft er nou school nodig om te leren sporten
ach ze leren wel om te gaan met een hongerklopquote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
je doet hier wel zo nonchalant over maar kinderen in afrika hebben geen sportschool dus als zij gaan sporten leren ze het verkeerd aan en zo krijgen ze blesures e.d.
gr
haha, yup, die is altijd leuk. Overigens is bij mij de curl nog erger, dan loop ik echt alsof ik in mijn broek heb gescheten....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef ukga het volgende:
[..]
of weglopen van de legpress als je net je maximale set eruitgeperst heb.
weer? Ik open zelden topicsquote:Op maandag 23 mei 2011 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
Tering wat een kansloos topic weer TS. Proficiat.
Waarom zou je opzeggen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Sportscholen. Lid worden ben je in 5 minuten, maar het opzeggen is een drama.
Ergens anders een betere gym die goedkoper is en niet 100duizenden apparaten heeft, maar enkel wat Barbells en Dumbbells?quote:
Omdat de dumbells niet verder gaan dan 32 kg?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:42 schreef Waaghals het volgende:
van die ouwe taarten die ineens binnenlopen en een andere zender op de tv opzetten, zonder ook maar wat aan anderen te vragen en dan een schwalbe maken als je een bidon tegen hun hoofd mikt.
Bij ons hebben al die cardio-apparaten hun eigen tvquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:42 schreef Waaghals het volgende:
van die ouwe taarten die ineens binnenlopen en een andere zender op de tv opzetten, zonder ook maar wat aan anderen te vragen en dan een schwalbe maken als je een bidon tegen hun hoofd mikt.
Bij ons ook een hele reeks, maar die zijn meestal bezet door veel te dikke meisjes voor hun leeftijd die daar soaps komen kijken met een tempo van 1km per uurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij ons hebben al die cardio-apparaten hun eigen tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |