Ja, goed hoor! Net gewerkt & dat ging weer lekker.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:05 schreef Guard het volgende:
goed, en met auto_?
Vandaag wéér een mail gestuurd naar de leidinggevende, omdat een deel bekend is, maar ik weet nog nietsquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Guard het volgende:
al iets gehoord over een eventuele nieuwe werkplek?
Wat een harries ook daar... hoe moeiljk is het nou om even iets te laten weten...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag wéér een mail gestuurd naar de leidinggevende, omdat een deel bekend is, maar ik weet nog niets![]()
Ik krijg het idee dat ik op de oude voet door ga (wat ik prima vind), maar het moet even officieel worden haha
Blijkbaar is dat heel moeilijk. Een andere collega zei dat ze wel wat had gehoord & dat ze half april weer gesprekken hebben. Maar, zoals wel vaker, heb ik weer niets gehoordquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een harries ook daar... hoe moeiljk is het nou om even iets te laten weten...
nou ja dan maar weer afwachten of ze nog op je mail reageren...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat heel moeilijk. Een andere collega zei dat ze wel wat had gehoord & dat ze half april weer gesprekken hebben. Maar, zoals wel vaker, heb ik weer niets gehoord
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 23:20 schreef Guard het volgende:
[..]
nou ja dan maar weer afwachten of ze nog op je mail reageren...
Heb nu een witte nokia n97 mini en heb de jet verkocht. Merk wel dat deze echt sloom is vergeleken met de jet, maar verder vind ik zo'n qwerty-toetsenbord wel fijn en nokia is best handig in gebruikquote:
Nokia heb ik nog nooit gehad. Krijg nu wel vanuit het werk de E72quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb nu een witte nokia n97 mini en heb de jet verkocht. Merk wel dat deze echt sloom is vergeleken met de jet, maar verder vind ik zo'n qwerty-toetsenbord wel fijn en nokia is best handig in gebruik.
Het was mooi weer ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:08 schreef Guard het volgende:
Mooi weer, ik doe de wandelschoenen aan en ga nog even lekker een stuk lopen
Ja, dat komt door dat Symbian OS-systeemquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb nu een witte nokia n97 mini en heb de jet verkocht. Merk wel dat deze echt sloom is vergeleken met de jet, maar verder vind ik zo'n qwerty-toetsenbord wel fijn en nokia is best handig in gebruik.
Dat is kutquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef theKiD het volgende:
En de uitslag van de dokter is jichtMja, met ontstekingsremmers is dat redelijk bij te houden..
Morgen iig wel paaspop
Oh komt dat daardoor? Naja zal wel, ik vind het gewoon leuk om een witte telefoon te hebben en ik vind er echt handige features opzitten.. 't werkt wel makkelijk: als je je wekker wil zetten, druk je op de tijd op je hoofdschermpje (dus niet eerst het hele menu doorwerken), ik heb mijn favo contactpersonen + foto op het hoofdschermpje staan.. naja ik vind het handigquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat komt door dat Symbian OS-systeem
Hmm oke... Ik ben nog steeds in twijfel
Thnx zusjequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is kut. In elk geval beterschap en veel plezier op Paaspop
.
Twee vrienden van mij hebben ook een N97 mini en die zijn al tig keer opnieuw opgestuurdquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is kut. In elk geval beterschap en veel plezier op Paaspop
.
[..]
Oh komt dat daardoor? Naja zal wel, ik vind het gewoon leuk om een witte telefoon te hebben en ik vind er echt handige features opzitten.. 't werkt wel makkelijk: als je je wekker wil zetten, druk je op de tijd op je hoofdschermpje (dus niet eerst het hele menu doorwerken), ik heb mijn favo contactpersonen + foto op het hoofdschermpje staan.. naja ik vind het handig.
Waar twijfel jij nog over eigenlijk?Welke telefoon had je in gedachten?
Huh, waarom dat dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij hebben ook een N97 mini en die zijn al tig keer opnieuw opgestuurd
Ik wil namelijk zelf ook die telefoon, maar ik durf nu niet zo goed
Alles in tilburg opgenomen? (1:50 ziet er namelijk niet echt Tilburgs uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:55 schreef Guard het volgende:
Gisteren naar cd-release party van Daybroke geweest, was een lekker optreden.
Ze hebben een videoclip bij de single "Hey girl", opgenomen in Tilburg, dus die mag niet ontbreken in dit topic
Veel problemen meequote:
Ja, maar wat voor problemen of weet je dat niet? Moet zeggen dat ik nog geen merkbare problemen ontdekt heb namelijk..quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel problemen mee
En daar staat hij ook wel om bekend (zowel de mini als de gewone), dus vandaar dat ik in twijfel ben
Vanhetzelfdequote:Op zondag 4 april 2010 10:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Fijne pasen!
Bummer....quote:Op zondag 4 april 2010 13:35 schreef theKiD het volgende:
Ik ben -helaas- ook weer in Tilburg![]()
![]()
![]()
Het was achteraf geen doen om daar de hele dag te staan, in de modder, bijna niet kunnen zitten, en pijn hebben in je pootVanmorgen opgehaald door me pa en nu thuis. De rest zit er nog wel gewoon
Geweldig, tijd terug vroeg je het, toen heb ik ze allemaal opgesomd voor je...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor problemen of weet je dat niet? Moet zeggen dat ik nog geen merkbare problemen ontdekt heb namelijk...
o das wel kut jah.quote:Op zondag 4 april 2010 13:35 schreef theKiD het volgende:
Ik ben -helaas- ook weer in Tilburg![]()
![]()
![]()
Het was achteraf geen doen om daar de hele dag te staan, in de modder, bijna niet kunnen zitten, en pijn hebben in je pootVanmorgen opgehaald door me pa en nu thuis. De rest zit er nog wel gewoon
Uitbrakken van Trance Energy en Corona Partyquote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Guard het volgende:
wat een stilte hier, is iedereen naar een meubelboulevard of zo?
Al zou ik willen, dan kon ik er nog niet komenquote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Guard het volgende:
Uitbrakken van een uren durende paasbrunch =)quote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Guard het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)igt-in-botsingen.ecequote:Wilde achtervolging van inbreker eindigt in botsingen
maandag 05 april 2010 | 14:38 | Laatst bijgewerkt op: maandag 05 april 2010 | 14:41
Tekstgrootte
Foto Erik Haverhals / Reality Photo
GILZE/TILBURG - Bij een achtervolging van een inbreker in een gestolen auto is in de nacht van zondag op maandag onderweg behoorlijk wat schade aangericht.
Tijdens de actie, waarbij de politie vijf auto's inzette, ontstonden enkele aanrijdingen, waarbij in elk geval twee personenauto's twee politievoertuigen en een hekwerk beschadigd zijn. De gestolen auto werd uiteindelijk door de dief achtergelaten op de Korvelseweg in Tilburg. De dader ontsnapte.
De inbreker kwam van een kantoor van een bedrijf aan de Lange Wagenstraat in Gilze. Daar werd hij tegen middernacht gezien door een getuige.
Die gaf door dat de dader was weggereden in een rode auto. Daarop zette de politie diverse surveillance eenheden in, met de wilde achtervolging als sluitstuk.
I second thatquote:
Waarom is jouw icon verwijderd?quote:Op maandag 5 april 2010 17:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Uitbrakken van Trance Energy en Corona Party
en waar woont u danquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Amun-Ra het volgende:
Als ik nou vlakbij Tilburg woon, maar wel "fan" van de stad ben, mag ik dan opgenomen in deze clan?
Dat is namelijk het geval
Ja, dat mag!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Amun-Ra het volgende:
Als ik nou vlakbij Tilburg woon, maar wel "fan" van de stad ben, mag ik dan opgenomen in deze clan?
Dat is namelijk het geval
ok kan nog welquote:
Vrijdagavond was idd zuipavondquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef existenz het volgende:
Vrijdag was weer een mooie zuipavond (Y).
Zaterdag niet geweest vanwege al dat familiegeneuzel de volgendedag
quote:AMSTERDAM - Zo'n vierhonderdduizend van telecombedrijf Telfort hebben sinds dinsdagavond zeven uur geen verbinding kunnen maken met internet door een landelijke storing.
Zowel het vaste netwerk als het mobiele internet lag er uit, zo meldt het bedrijf. Ook de klantenservice wais onbereikbaar.
Volgens het bedrijf is de stroomstoring inmiddels verholpen, maar wordt er nog 'met man en macht' gewerkt om de verschillende internetdiensten weer werkend te krijgen.
De storing werd veroorzaakt door een stroomstoring in een van de datacentra van het bedrijf. "De backupvoorzieningen zijn er niet in geslaagd alles volledig over te pakken", zo meldde een medewerker van Telfort op het forum van Tweakers.
Goed, hij werd alleen gisteravond niet meer geopereerd dus dat wordt vandaag maar hij was blij om ons te zienquote:Op woensdag 7 april 2010 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
* Komt ook maar weer eens om het hoekje kijken...
Zusje, hoe is het met je beste vriend?
Heyquote:
Door de weeks niet werken ?quote:
was je studie vergetenquote:
* Guard schrikt wakkerquote:Op woensdag 7 april 2010 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
*schop*
AU,quote:
http://www.brabantsdagbla(...)-23-miljoen-euro.ecequote:Tilburg bezuinigt 23 miljoen euro
door Rob Oostelbos. donderdag 08 april 2010 | 09:07 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 08 april 2010 | 09:09
Tekstgrootte
TILBURG - Ongeveer 23 miljoen bezuinigen. Dat is de boodschap die de nieuwe en brede Tilburgse coalitie van PvdA, VVD, CDA, D66 en GroenLinks vanmiddag op tafel legt.
Om 13 uur presenteren de vijf partijen, die samen 33 van de 45 zetels hebben, in de raadzaal van het gemeentehuis hun regeerakkoord. Daar is ruim vier weken over onderhandeld.
Volgens diverse ingewijden moet onder meer de cultuursector ruim 1,5 miljoen inleveren. Ook de verhoging van de onroerend zaakbelasting (ozb) met twee procent levert de gemeente extra geld op: ongeveer 1,5 miljoen euro. Van de bezuiniging van 23 miljoen steekt de nieuwe coalitie circa vier miljoen in nieuw beleid.
Duidelijk is voorts dat grote projecten zoals sport- en muziekcentrum T-Dome, Spoorzone en Veemarktkwartier overeind blijven.
Volgens de ingewijden krijgt Tilburg zeven wethouders. De PvdA schuift de huidige wethouders Jan Hamming en Marieke Moorman naar voren. De VVD komt met Joost Möller - eveneens huidig wethouder - en fractievoorzitter Roel Lauwerier.
Het CDA komt met 'tweede man' Erik de Ridder op de proppen. Voor D66 mag lijsttrekker Berend de Vries aan de bak en GroenLinks heeft Marjo Frenk in de aanbieding.
Volgende week vrijdag vanaf 16 uur bepaalt de raad of die wethouderskandidaten acceptabel zijn.
gaat niet goed met voetje dusquote:Op donderdag 8 april 2010 12:25 schreef theKiD het volgende:
Kom net van de dokter af, komende WEKEN(!!!) geen alcoholEn 2 paardemiddelen meegekregen als medicijn
En zowiezo tot maandag nog in de ziektewet
Ik ook, maar goed voor de toekomst is het natuurlijk wel wat anders. Wel echt grappig dat je dus nog met die "oude" bakken flink kan doortrappen. De rit is rond de 450km en hebben er zonder de stops een kleine 3 uur 20 over gedaan, dat met in NL wel letten op je snelheid. Acceleratie is gewoon nog heel goed, je moet wat beter opletten met schakelen want je moet altijd boven de 4500 toeren zitten, maar dan gaat het ook als de brandweer. Flink stuk achter elkaar toch 210-220 kunnen rijden (dan is het wel ver op, maar goed auto van 37 jaar oud) en menig moderne "snelle" auto houdt je niet bij. Ook mooi de complimenten die je krijgt bij de tankstations ed. Vooral van mensen die je net daarvoor hebt ingehaald met 200+ op de tellerquote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef Guard het volgende:
De 911 waar jij mee reed vind ik persoonlijk vele malen mooier dan de 918.
Dat lijkt me echt gaaf omdat een keer te doen, met 220 over snelwegquote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed voor de toekomst is het natuurlijk wel wat anders. Wel echt grappig dat je dus nog met die "oude" bakken flink kan doortrappen. De rit is rond de 450km en hebben er zonder de stops een kleine 3 uur 20 over gedaan, dat met in NL wel letten op je snelheid. Acceleratie is gewoon nog heel goed, je moet wat beter opletten met schakelen want je moet altijd boven de 4500 toeren zitten, maar dan gaat het ook als de brandweer. Flink stuk achter elkaar toch 210-220 kunnen rijden (dan is het wel ver op, maar goed auto van 37 jaar oud) en menig moderne "snelle" auto houdt je niet bij. Ook mooi de complimenten die je krijgt bij de tankstations ed. Vooral van mensen die je net daarvoor hebt ingehaald met 200+ op de teller.
Mja 220 is nog langzaamquote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gaaf omdat een keer te doen, met 220 over snelweg
Alleen jammer dat het niet kan in Nederland en dat mijn auto maar max 180 kan (note: Begrensd maak namelijk dan maar 3000 toeren)
Smakelijkquote:
Nee, al paar jaar hobby en de goede mensen kennen ;-)quote:Op vrijdag 9 april 2010 02:08 schreef aardappel het volgende:
Maare Tommy.. hoe kom jij in een porsche terecht? opslag gehad?
Dat klopt jah.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, ze doen eigenlijk niks de hele dag die beesten, maar je mist de aanwezigheid als ze weg zijn ofzo..
Om die reden (sport) is de vriendschap met mijn "beste" vriendin ook dood gegaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Irritant, ik heb 4 goede vrienden van de middelbare en met z'n 5en proberen we zo 1x in de maand met z'n allen af te spreken. Maar nu is er eentje die bij zo'n studentenvereniging zit en eigenlijk geen een avond kan afspreken omdat ze zo druk is met trainen en vanalles.. Dan denk ik: we proberen iets af te spreken, kun je dan niet een x tijd vrijmaken voor ons?
Zodra mensen bij zo'n 'sport' studentenvereniging zitten is niets meer belangrijker dan dat lijkt het wel.
Gek is dat hè?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om die reden (sport) is de vriendschap met mijn "beste" vriendin ook dood gegaan
Ja. Nu zijn er wel meer dingen gebeurd, maar ik zie dat wel als hoofdredenquote:
Haha das wel gaaf jahquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Pff, net weer een uur gelopen. Toch wel leuk zo over de dijk hier, zie overal konijntjes spelen, en lammetjes natuurlijk. Cute. Bijna net zo cute als ons babyhert dat net met onze hond wilde spelen ^^.
Ik hou van de lente.
Ik heb nog steeds geen problemen ontdekt met de n97 miniquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Haha das wel gaaf jah
Vandaag zover: Mijn nieuwe telefoon
Waar ik eerst nog zat te twijfelen tussen HTC en SOny Ericson is nu ook nokia om de hoek komen kijken met de N97 mini. Maar daar hoorde ik volgens mij niet zo hele goede verhalen over ...
O ok, dacht jij daar eerst wat problemen mee hadquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen problemen ontdekt met de n97 mini. Sony Ericsson hoor ik veel mensen over, maar ik heb ooit een SE gehad die ik tot drie keer toe heb moeten terugsturen, dus ik begin denk ik nooit meer aan SE
. 't Is natuurlijk maar net wat voor ervaring je ermee hebt
.
Daar wacht ik inderdaad op.quote:
Iphone is rukquote:
Oeh, dat is irritantquote:Op zondag 11 april 2010 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom wordt ik op zondagochtend om half negen gewekt door geluiden van zwaar verkeer en achteruitrijdende vrachtwagens?
quote:
Gewoon doen net als ik doequote:Op zondag 11 april 2010 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom wordt ik op zondagochtend om half negen gewekt door geluiden van zwaar verkeer en achteruitrijdende vrachtwagens?
Gewoon doorslapenquote:
Ojee, is hij weer op bezoek?quote:
Bij mij werkt pizza altijd erg goedquote:Op zondag 11 april 2010 17:11 schreef theKiD het volgende:
Gebakken eieren met kaas is betere oplossing
Jaaquote:Op zondag 11 april 2010 17:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij werkt pizza altijd erg goed
Dat is een hele goed!quote:Op zondag 11 april 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Of weten waar je grenzen liggen en als je maag zegt HO dan stoppen met zuipen..
Dat heeft geen fuck met een kater te maken! Kan flink zuipen en dan nergens last van hebben, maar de volgende dag een kop waar je 10 spijkers in kan meppen. Plus ik kan nog een mega kater hebben van 2 glazen slechte wijn. Kater is achteraf!quote:Op zondag 11 april 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Of weten waar je grenzen liggen en als je maag zegt HO dan stoppen met zuipen..
Daar kan ik inkomenquote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met een kater te maken! Kan flink zuipen en dan nergens last van hebben, maar de volgende dag een kop waar je 10 spijkers in kan meppen. Plus ik kan nog een mega kater hebben van 2 glazen slechte wijn. Kater is achteraf!
Nou ik ken mijn grenzen echt wel: ik voel meestal wel goed aan van "hm, dit was teveel" of "hm, nu moet ik stoppen anders krijg ik er morgen last van".quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met een kater te maken! Kan flink zuipen en dan nergens last van hebben, maar de volgende dag een kop waar je 10 spijkers in kan meppen. Plus ik kan nog een mega kater hebben van 2 glazen slechte wijn. Kater is achteraf!
Kijk hier eensquote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb zin om allerlei lekkere meezingers te luisteren
Van nummers als Layla tot Kronenburg park en België; iemand nog tips waar ik overheen heb geluisterd?
Je kunt never nooit zeggen hoe het de volgende dag valt! Ik ken mijn grenzen ook perfect als in dat ik gewoon normaal naar huis kan lopen/fietsen, niet loop te kotsen, niet vervelend ben en noem het maar op. De volgende dag kan ik 99 van de 100 keer nergens last van hebben en met 4-5 uur gewoon functioneren, maar het kan dus wel dat mijn maag een keer iets heeft van zoek het lekker zelf uit of mijn kop bonkt bij het leven. Dat is bij mij een kater.quote:Op zondag 11 april 2010 22:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou ik ken mijn grenzen echt wel: ik voel meestal wel goed aan van "hm, dit was teveel" of "hm, nu moet ik stoppen anders krijg ik er morgen last van".
quote:Op maandag 12 april 2010 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
hier schoolvoorbeeldje te veel gedronken + Inhalen.
Ging niet meer zo goed gistermiddag, raakte stoeprand.
Politie bij geweest ziekenauto, in ziekenhuis fotos gemaakt enzo.
Moet vandaag nog terug voor controle
Gevalletje eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggenquote:
Ja.quote:Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen
Zolang het werkt, is het goedquote:
Ga dan wat nuttigs doenquote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Belle en het Beest komt dit najaar weer op dvd uiten de Leeuwenkoning najaar 2011. Mijn favoriete disneyklassiekers, ik zat er al op te wachten!
Ja, dat soort dingen zoek ik op als ik me verveel. Ik heb vanaf half 10 vanochtend National Geo liggen kijken, totdat ze een docu begonnen te herhalen, en heb Animal planet ook al gehad.. dus pff.
Ik heb de lionking al een jaar of 5/6 op dvd?quote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Belle en het Beest komt dit najaar weer op dvd uiten de Leeuwenkoning najaar 2011. Mijn favoriete disneyklassiekers, ik zat er al op te wachten!
Ja, dat soort dingen zoek ik op als ik me verveel. Ik heb vanaf half 10 vanochtend National Geo liggen kijken, totdat ze een docu begonnen te herhalen, en heb Animal planet ook al gehad.. dus pff.
Ik niet. De klassiekers zijn maar een jaar ofzo verkrijgbaar en daarna verdwijnen ze weer in de Disneykluis.. dan komen ze pas 5 a 10 jaar later weer opnieuw in beperkte oplage uit.quote:Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb de lionking al een jaar of 5/6 op dvd?
Als je nu een vrouw was, kon je de aankomende 3 nachten niet slapenquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:12 schreef SpeCulaes het volgende:
Zojuist Paranormal Activity gezien, goede horror zeg!
hehe klopt. Ooit een vriendin gehad die een keer keihard begon te gillen in d'r slaap na zo'n film. Ik ben toe uit bed geflikkerd van de schrikquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Als je nu een vrouw was, kon je de aankomende 3 nachten niet slapen
Heb ff gelezen waar ie over gaat, maar lijkt me niet echt boeiend hoor. En zeker niet iets om wakker van te liggen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Als je nu een vrouw was, kon je de aankomende 3 nachten niet slapen
Iemand heeft hem beschreven voor me, hoef 'm echt niet te zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:12 schreef SpeCulaes het volgende:
Zojuist Paranormal Activity gezien, goede horror zeg!
waar gaat dan precies over ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Iemand heeft hem beschreven voor me, hoef 'm echt niet te zien.
Over Casper het spookje.quote:
Het vriendelijke spookje wel dan he!quote:
Lion Kingquote:Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb de lionking al een jaar of 5/6 op dvd?
Totally agreequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met horror films, vind ze gewoon geen zak aan.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
hehe klopt. Ooit een vriendin gehad die een keer keihard begon te gillen in d'r slaap na zo'n film. Ik ben toe uit bed geflikkerd van de schrik, daar kan geen horror tegen op.
Lekkertjequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het nog regelmatig, ook terwijl ze niet zo'n film heeft gekeken. Ineens snoeihard gaan gillen, fijn als dat echt precies in je oor gebeurtVervolgens valt ze ook weer net hard in slaap terwijl ik nog steeds met een hartslag van 200 rechtop zit
Idd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
En onze zwarte panter op de veluwe is nu een linx geworden
Kunt best via de normale weg gaan, alleen is de Baroniebaan van 2 naar 1 baan gegaan, dus daar veel hinder op dit moment. Dus Gilze/Tilburg West is best te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Als ik morgen via afslag Gilze / Tilburg-West ga, kan ik dan gewoon op de UvT komen?
Ik hoorde namelijk dat je vanaf de afslag daarna niet bij de UvT kan komen en dat je ze je dan via de ringbaan sturen ofzo..
Vriend van mij vertelde dat woensdag een hele omleiding was en dat hij er ruim 20 minuten langer over deedquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kunt best via de normale weg gaan, alleen is de Baroniebaan van 2 naar 1 baan gegaan, dus daar veel hinder op dit moment. Dus Gilze/Tilburg West is best te doen.
Het is ook heel simpel, einde afrit snelweg linksaf, dan alsmaar rechtdoor, dan ga je met een lange bocht naar rechts. Dan kom je bij een kruising en daar ga je rechtsaf en dan zit je al op de weg naar de UvT in principe, dan rij je alsmaar rechtdoor en volgens mij 4e stoplicht moet je rechts en rij je parkeerterrein op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vriend van mij vertelde dat woensdag een hele omleiding was en dat hij er ruim 20 minuten langer over deed
Ik heb even zitten google en idd; Gilze moet lukken en dat lijkt mij dan ook wel makkelijker![]()
Bedankt in ieder geval!
Ja, ik ken de weg, want ik rij hem weleens vakerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel, einde afrit snelweg linksaf, dan alsmaar rechtdoor, dan ga je met een lange bocht naar rechts. Dan kom je bij een kruising en daar ga je rechtsaf en dan zit je al op de weg naar de UvT in principe, dan rij je alsmaar rechtdoor en volgens mij 4e stoplicht moet je rechts en rij je parkeerterrein op.
Op zich het zelfs altijd een makkelijkere weg om te nemen in mijn ogen, maar goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ken de weg, want ik rij hem weleens vaker
's Morgens vroeg vind ik het geen fijne weg & ik ben niet zo'n fan van de flitspalenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Op zich het zelfs altijd een makkelijkere weg om te nemen in mijn ogen, maar goed
Ze doen het geen van allenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
's Morgens vroeg vind ik het geen fijne weg & ik ben niet zo'n fan van de flitspalen
Serieus? Haha. En ja, die ken ik nu goed, dus daar trap ik niet inquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze doen het geen van allenalleen die eerste tegenover de manege soms, je komt anders ook 2 palen tegen
namelijk 2x op de Baroniebaan!
Heb je wel eens ooit zo'n ding gezien/gebruikt? http://www.trendvertise.c(...)koorts-apparaat.htmlquote:
dacht dat ze het altijd allemaal deeddenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze doen het geen van allenalleen die eerste tegenover de manege soms, je komt anders ook 2 palen tegen
namelijk 2x op de Baroniebaan!
Wel lomp dat je dan daar 80 rijdtquote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dacht dat ze het altijd allemaal deedden
Maar jah op die stukjes netjes 80 en verder weer lekker gas op die weg
Wel 1 keer gehad dat er op het stuk breda tilburg 3 mobiele flitsers stonden
o bij amarant, dat is idd 70quote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel lomp dat je dan daar 80 rijdtje mag er maar 70
enige die het btw wel eens doet is de roodlichtcamera
quote:Playlist Tilburg Zingt 2010
1. Tilburgs Volkslied
2. Boudewijn de Groot - Jimmy (de eenzame fietser)
3. The Monkees - I'm a believer
4. Rob de Nijs - Zondag
5. Maggie McNeal - Terug naar de kust
6. K3 - Mamasé
7. Dean Martin - That"s amore
8. Ramses Shaffy - Zing vecht huil bid
9. Guus Meeuwis - Proosten
10. Tom Jones - Delilah
11. DJ Otzi - Hey baby
12. Frans Bauer - Heb je even voor mij
13. Bob Dylan - Blowin' in the wind
14. Freek De Jonge - Leven na de dood
15. The Jacksons - Blame it on the boogie
16. Jan Smit - Als de nacht verdwijnt
17. Rolling Stones - Satisfaction
18. Simon & Garfunkel - The boxer
19. Dennie Christian - Guust Flater en de Marsupilami
20. Kiss - I was made for lovin' you
21. Neil Diamond - Sweet Caroline
22. Corry - Ik krijg een heel apart gevoel vanbinnen
23. Tina Turner - The best
24. The Beatles - Hey Jude
25. Arne Janssen - Meisjes met rode haren
26. Roy Orbison - Pretty woman
27. Gerard Joling - Zing met me mee
28. André Hazes - Een beetje verliefd
29. John Denver Thank God I'm a countryboy
30. Elvis Presley - Return to sender
31. Heintje - Mama
32. Nick & Simon - Rosanne
33. Gerry & the Pacemakers - You'll never walk alone
34. Zangeres Zonder Naam - Mexico
35. Hermes House Band - Que sera sera
36. Michel Sardou - Le lacs du Connemara
37. Abba - Thank you for the music
38. Guus Meeuwis - Brabant
39. Wilhelmus
wordt weer een mooi fiske zo te zien aan de playlistquote:
* -_Tommy_- zet hem klaar en smeert hem in met wat boter voor vanavond...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
* -_Tommy_- zet hem klaar en smeert hem in met wat boter voor vanavond...
Het ENIGE franse nummer wat gewoon echt echt echt gaaf isquote:36. Michel Sardou - Le lacs du Connemara
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandquote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ENIGE franse nummer wat gewoon echt echt echt gaaf is
quote:21. Neil Diamond - Sweet Caroline
Vind de DJ Kabel - Zweet Karolien veel beterquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandgaat
en deze is natuurlijk ook heerlijk:
[..]
Origineel is mooi om met een grote groep te brullen:quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind de DJ Kabel - Zweet Karolien veel betermaar goed het is dan ook een vriend van mij...
Waar het over gaat, dat interesseert me niks, kan het toch niet verstaanquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandgaat
en deze is natuurlijk ook heerlijk:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hopen dat mn wonden ver weg zijn voor koninginnedag![]()
Dan lekker meezingen op het plein
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?
Yep alleen dan graadje erger zeg maarquote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep alleen dan graadje erger zeg maar
ook tanden door lip gehad. Was in elk geval genoeg om met ambu te worden afgevoerd.
Blijkbaar heb je het gemist ja: Tilburg #189 Waar we de kelen smeren voor 29 aprilquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?
Niks gemist, alleen niet veel over gesprokkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?
Das nog korter omschreven hahaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Blijkbara heb je het gemist ja: Tilburg #189 Waar we de kelen smeren voor 29 april
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niks gemist, alleen niet veel over gesprokken
Maar kort:
Zondag na brabant party met fiets naar huis willen gaan. Had wat gedronken en van te voren niks gegeten.
Spoorlaan overgestoken richting de besterd en net voor je onder spoor gaat raak ik de stoeprand en ben vol onderuit gegaan.
Omstanders gelijk te hulp geschoten, EHBO trommel enzo werd erbij gehaald, 112 gebeld. Die dingen.
Moest voor controle mee met de ambu, fotos maken en dergelijke, Gelukkig niks gebroken of gekneusd, moet alleen nog voor mn tanden naar de tandarts maar kan pas als mn lip wat is genezen.
Denk het niet, hier ook nog niets gezien... Wel net gelezen dat Destil stopt met de sponsoring..quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
Tilburg wordt vandaag overspoelt met de aanhang van AFC Ajax.
Heeft jullie burgervader al reeds de noodtoestand afgekondigd?
Een "shoot-to-kill" kan ieder moment gegeven wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
pfft, wij zuiderlingen hoeven niet te vechten bij het voetballenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
Balenquote:Op donderdag 15 april 2010 04:20 schreef SpeCulaes het volgende:
mochten jullie een blauwe fiets met oranje strepen tegenkomen: sla die persoon in elkaar en neem m'n fiets mee terug. Een of andere tering lijer heeft m'n fiets gejat
Das kut, verzekerd hoop ik ?quote:Op donderdag 15 april 2010 04:20 schreef SpeCulaes het volgende:
mochten jullie een blauwe fiets met oranje strepen tegenkomen: sla die persoon in elkaar en neem m'n fiets mee terug. Een of andere tering lijer heeft m'n fiets gejat
Brutaalquote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das kut, verzekerd hoop ik ?
Maar was ook zondag, ik was al afgevoerd met ambu en mn zus en pa gingen fiets ophalen want politie stond erbij te wachten. DIe vonden risico te groot.
Mn pa en zus komen daar aan waren er net 2 gasjes die de fiets mee wouden nemenvoor de neus van de politie. Het is mn zus de fiets al vast pakte en met de agente ging praten. Maar moet niet gekker worden ...
Haha nee, het was gewoon een kwestie van in Excel de rijen verwijderen die incompleet waren.. maar de complete datafiles staan nog op thesistools.com dus die kan ik zo opnieuw downloaden en nog eens doorkijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
Zusje,
ik zag @ hyves dat je iets had weggegooid wat je nog kon gebruiken ....
Heb je nadat je het verwijderd hebt nog veel dingen opgeslagen aan documenten op je pc of laptop ?
Anders kun je ze nog terughalen
o okquote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha nee, het was gewoon een kwestie van in Excel de rijen verwijderen die incompleet waren.. maar de complete datafiles staan nog op thesistools.com dus die kan ik zo opnieuw downloaden en nog eens doorkijken. Thanks iig
.
Ik gok van niet, blauw met orange strepen klinkt als een typische mooi-geschilderde studentenbarrel...quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
Degene die nog met het vliegtuig weg willen:
Zorgen dat je voor 14:00 weggaat, daarna is luchtruim dicht
Iets met een aswolk van een vulkaanquote:
Oh dat.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iets met een aswolk van een vulkaan
Dan moet je wel verder spammenquote:
Nou dat topic mag je dan in je eentje volspammen, mij zul je er iig niet zienquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef aardappel het volgende:
STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou dat topic mag je dan in je eentje volspammen, mij zul je er iig niet zien
Stinkt naar egoquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef aardappel het volgende:
STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg
quote:
hoezo? zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Ik wil Windows 7 aanschaffen, maar ik weet niet welke ik moet kopen
Ik ben nu een beetje bij surfspot aan het kijken, maar er staan zoveel verschillende dingen
Nou, ik wist al niet of ik ultimate moest kiezen of professional én welke bitquote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef Guard het volgende:
[..]
hoezo? zo moeilijk is dat toch niet?
Gewoon voor ultimate (ipv professional) kiezen.
Als je niet weet of je 64 bit of 32 bit moet kiezen, is 32 bit hetgeen je nodig hebt waarschijnlijk (tenzij je ooit van plan bent om meer dan 4 GB aan geheugen in je pc te proppen, dan is 64 bit handiger).
Verder taal kiezen (UK of NL lijkt me het meest voor de hand liggend) en ik zou voor een DVD versie kiezen ipv een download...
tja 64-bit kun je altijd bestellen, daar draaien ook 32 bits programma's op, andersom is dat niet het geval.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, ik wist al niet of ik ultimate moest kiezen of professional én welke bit
Hmm oke.. Zal morgen ofzo eens kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Guard het volgende:
[..]
tja 64-bit kun je altijd bestellen, daar draaien ook 32 bits programma's op, andersom is dat niet het geval.
Maar de meest gangbare software zullen nog wel een tijdje beschikbaar zijn in 32 bit...
als je een (legale) versie van een eerder Windows OS op je systeem hebt waar je Win7 op wilt hebben kun je idd een upgrade nemenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm oke.. Zal morgen ofzo eens kijken
Want ik kan toch gewoon een upgrade pakken dan?
en als ik er STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg maar Guard is een goede tweede van maak?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou dat topic mag je dan in je eentje volspammen, mij zul je er iig niet zien
I'll never settle for 2nd bestquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
en als ik er STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg maar Guard is een goede tweede van maak?
Alleen upgrade sucks! Fresh install rules!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef Guard het volgende:
[..]
als je een (legale) versie van een eerder Windows OS op je systeem hebt waar je Win7 op wilt hebben kun je idd een upgrade nemen
Dat is zo, maar je kunt bij Surfspot alleen een upgrade bestellen dacht ik, en daar kun je met een kunstgreep natuurlijk wel een fresh install van maken, maar ja even rekening houden met de gemiddelde pc skills hierquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Alleen upgrade sucks! Fresh install rules!
Zoals al eerder gezegd, op surfspot kun je alleen een upgrade aanschaffen en je kan daar alleen ultimate en professional krijgen (tegen dezelfde prijs, dus waarom zou je geen ultimate nemen?)quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
Auto:
Een fresh install is beter dan een upgrade.
En ultimate .... je kunt het kopen maar heb je ook daadwerkelijk alles nodig ?
vrije dag voor die kidsquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Basisschool Tilburg ontruimd om brand
Door een vaatwasser.
Ik hoorde hier idd de brandweer wegrijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef hetzusjevan het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/380654/1/1/50/basisschool-tilburg-ontruimd-om-brand.html
Door een vaatwasser.
ok dan is het idd ander verhaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, op surfspot kun je alleen een upgrade aanschaffen en je kan daar alleen ultimate en professional krijgen (tegen dezelfde prijs, dus waarom zou je geen ultimate nemen?)
Ik las hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Lekker dom bezig.. niet opgeschreven wanneer ik moet werken, ik dacht dat ik vanavond moest werken maar ik moet vanavond helemaal niet. Gelukkig op tijd achter gekomen, anders had ik daar gestaan
.
Ja naja, komt me wel beter uit, nog steeds last van m'n wang van die kaakchirurg, bah. Gelukkig hoef ik nooit meer voor de verstandskiezen.quote:
jep, overmacht en zo hequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef hetzusjevan het volgende:
..... Ze moeten wel alles zelf regelen en betalen, omdat dit niet de schuld is van de vluchtmaatschappij enzo.
Ligt eraan wat voor verzekering je hebt! Toen met 9-11 was het ook een drama met mensen die toen vastzaten en niets vergoed kregen, mijn vader zat toen in de VS vast een week en heeft toen alles wel vergoed gekregen zonder veel moeite. Die was toen verzekerd via de VVAA en dat had toen geholpen, was ie gewoon via bijv de ABN verzekerd geweest dan had ie niets vergoed gekregen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoorde wel dat je het op je reisverzekering kan verhalen (althans, dat dat wel de moeite is om te proberen)
Stel je er niet teveel van voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen naar Rosada, ben benieuwd of er nog wat cheap te shoppen valt
Doe ik ook niet, als het bagger is rij ik Roosendaal/Breda wel in om een terrasje te pikken..quote:
Ahh meid! Hopen dat het allemaal mee valt he! Positief denken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, mijn opa was al niet in orde maar nu belde m'n zusje vanmiddag, dat opa's buren gebeld hadden dat het niet goed ging. Mijn moeder natuurlijk over haar toeren, zijn ze naar de eerste hulp gereden maar krijg ze natuurlijk niet te pakken en ze zijn nog niet thuis, dus nu weet ik helemaal niks.
Ja, daar ga ik ook wel vanuit hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ahh meid! Hopen dat het allemaal mee valt he! Positief denken!
Ze zal je zo wel wat laten weten denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook wel vanuit hoor.
Maar het is gewoon ergelijk dat mama's mobiel overgaat maar ze niet even opneemt of smst ofzo van hoe of wat. Op zich wel een goed teken dat ie iig overgaat.. dan zitten ze iig niet op de hartbewaking of intensive care oid neem ik aan. Tenzij ze 'm in de auto heeft laten liggen dan.
Naja ik neem aan dat ze toch onderhand weleens naar huis komt zo.. ben benieuwd.
Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen naar Rosada, ben benieuwd of er nog wat cheap te shoppen valt
Vriendje van mijn zus heeft hem verkocht, vond het zo'n ondingquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Spannend met opa
[..]
Je hebt groot gelijk.
Oja, ik vrees dat ik overstag ben wat betreft de iPhone
Hehequote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vriendje van mijn zus heeft hem verkocht, vond het zo'n onding. Hij had heel slecht bereik met dat ding, mensen konden hem slecht verstaan.. mja zat iets niet goed mee. Ik vond hem sowieso te groot en batterij ging echt niet lang genoeg mee naar mijn zin. Wel een witte nemen hè, trouwens
.
Ik zal geen iphone pakken:quote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheBellen doe ik toch niet zo vaak
Ik had het aan die vriendin gevraagd wat betreft die N97mini; er was eigenlijk niets wat wél goed werkte, haha. Ze heeft nu een nieuwe gekregen van Nokia, dus ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |