vrije dag voor die kidsquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Basisschool Tilburg ontruimd om brand
Door een vaatwasser.
Ik hoorde hier idd de brandweer wegrijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef hetzusjevan het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/380654/1/1/50/basisschool-tilburg-ontruimd-om-brand.html
Door een vaatwasser.
ok dan is het idd ander verhaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, op surfspot kun je alleen een upgrade aanschaffen en je kan daar alleen ultimate en professional krijgen (tegen dezelfde prijs, dus waarom zou je geen ultimate nemen?)
Ik las hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Lekker dom bezig.. niet opgeschreven wanneer ik moet werken, ik dacht dat ik vanavond moest werken maar ik moet vanavond helemaal niet. Gelukkig op tijd achter gekomen, anders had ik daar gestaan
.
Ja naja, komt me wel beter uit, nog steeds last van m'n wang van die kaakchirurg, bah. Gelukkig hoef ik nooit meer voor de verstandskiezen.quote:
jep, overmacht en zo hequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef hetzusjevan het volgende:
..... Ze moeten wel alles zelf regelen en betalen, omdat dit niet de schuld is van de vluchtmaatschappij enzo.
Ligt eraan wat voor verzekering je hebt! Toen met 9-11 was het ook een drama met mensen die toen vastzaten en niets vergoed kregen, mijn vader zat toen in de VS vast een week en heeft toen alles wel vergoed gekregen zonder veel moeite. Die was toen verzekerd via de VVAA en dat had toen geholpen, was ie gewoon via bijv de ABN verzekerd geweest dan had ie niets vergoed gekregen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoorde wel dat je het op je reisverzekering kan verhalen (althans, dat dat wel de moeite is om te proberen)
Stel je er niet teveel van voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen naar Rosada, ben benieuwd of er nog wat cheap te shoppen valt
Doe ik ook niet, als het bagger is rij ik Roosendaal/Breda wel in om een terrasje te pikken..quote:
Ahh meid! Hopen dat het allemaal mee valt he! Positief denken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, mijn opa was al niet in orde maar nu belde m'n zusje vanmiddag, dat opa's buren gebeld hadden dat het niet goed ging. Mijn moeder natuurlijk over haar toeren, zijn ze naar de eerste hulp gereden maar krijg ze natuurlijk niet te pakken en ze zijn nog niet thuis, dus nu weet ik helemaal niks.
Ja, daar ga ik ook wel vanuit hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ahh meid! Hopen dat het allemaal mee valt he! Positief denken!
Ze zal je zo wel wat laten weten denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook wel vanuit hoor.
Maar het is gewoon ergelijk dat mama's mobiel overgaat maar ze niet even opneemt of smst ofzo van hoe of wat. Op zich wel een goed teken dat ie iig overgaat.. dan zitten ze iig niet op de hartbewaking of intensive care oid neem ik aan. Tenzij ze 'm in de auto heeft laten liggen dan.
Naja ik neem aan dat ze toch onderhand weleens naar huis komt zo.. ben benieuwd.
Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen naar Rosada, ben benieuwd of er nog wat cheap te shoppen valt
Vriendje van mijn zus heeft hem verkocht, vond het zo'n ondingquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Spannend met opa
[..]
Je hebt groot gelijk.
Oja, ik vrees dat ik overstag ben wat betreft de iPhone
Hehequote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vriendje van mijn zus heeft hem verkocht, vond het zo'n onding. Hij had heel slecht bereik met dat ding, mensen konden hem slecht verstaan.. mja zat iets niet goed mee. Ik vond hem sowieso te groot en batterij ging echt niet lang genoeg mee naar mijn zin. Wel een witte nemen hè, trouwens
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |