Heb je wel eens ooit zo'n ding gezien/gebruikt? http://www.trendvertise.c(...)koorts-apparaat.htmlquote:
dacht dat ze het altijd allemaal deeddenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze doen het geen van allenalleen die eerste tegenover de manege soms, je komt anders ook 2 palen tegen
namelijk 2x op de Baroniebaan!
Wel lomp dat je dan daar 80 rijdtquote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dacht dat ze het altijd allemaal deedden
Maar jah op die stukjes netjes 80 en verder weer lekker gas op die weg
Wel 1 keer gehad dat er op het stuk breda tilburg 3 mobiele flitsers stonden
o bij amarant, dat is idd 70quote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel lomp dat je dan daar 80 rijdtje mag er maar 70
enige die het btw wel eens doet is de roodlichtcamera
quote:Playlist Tilburg Zingt 2010
1. Tilburgs Volkslied
2. Boudewijn de Groot - Jimmy (de eenzame fietser)
3. The Monkees - I'm a believer
4. Rob de Nijs - Zondag
5. Maggie McNeal - Terug naar de kust
6. K3 - Mamasé
7. Dean Martin - That"s amore
8. Ramses Shaffy - Zing vecht huil bid
9. Guus Meeuwis - Proosten
10. Tom Jones - Delilah
11. DJ Otzi - Hey baby
12. Frans Bauer - Heb je even voor mij
13. Bob Dylan - Blowin' in the wind
14. Freek De Jonge - Leven na de dood
15. The Jacksons - Blame it on the boogie
16. Jan Smit - Als de nacht verdwijnt
17. Rolling Stones - Satisfaction
18. Simon & Garfunkel - The boxer
19. Dennie Christian - Guust Flater en de Marsupilami
20. Kiss - I was made for lovin' you
21. Neil Diamond - Sweet Caroline
22. Corry - Ik krijg een heel apart gevoel vanbinnen
23. Tina Turner - The best
24. The Beatles - Hey Jude
25. Arne Janssen - Meisjes met rode haren
26. Roy Orbison - Pretty woman
27. Gerard Joling - Zing met me mee
28. André Hazes - Een beetje verliefd
29. John Denver Thank God I'm a countryboy
30. Elvis Presley - Return to sender
31. Heintje - Mama
32. Nick & Simon - Rosanne
33. Gerry & the Pacemakers - You'll never walk alone
34. Zangeres Zonder Naam - Mexico
35. Hermes House Band - Que sera sera
36. Michel Sardou - Le lacs du Connemara
37. Abba - Thank you for the music
38. Guus Meeuwis - Brabant
39. Wilhelmus
wordt weer een mooi fiske zo te zien aan de playlistquote:
* -_Tommy_- zet hem klaar en smeert hem in met wat boter voor vanavond...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
* -_Tommy_- zet hem klaar en smeert hem in met wat boter voor vanavond...
Het ENIGE franse nummer wat gewoon echt echt echt gaaf isquote:36. Michel Sardou - Le lacs du Connemara
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandquote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ENIGE franse nummer wat gewoon echt echt echt gaaf is
quote:21. Neil Diamond - Sweet Caroline
Vind de DJ Kabel - Zweet Karolien veel beterquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandgaat
en deze is natuurlijk ook heerlijk:
[..]
Origineel is mooi om met een grote groep te brullen:quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind de DJ Kabel - Zweet Karolien veel betermaar goed het is dan ook een vriend van mij...
Waar het over gaat, dat interesseert me niks, kan het toch niet verstaanquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandgaat
en deze is natuurlijk ook heerlijk:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hopen dat mn wonden ver weg zijn voor koninginnedag![]()
Dan lekker meezingen op het plein
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?
Yep alleen dan graadje erger zeg maarquote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep alleen dan graadje erger zeg maar
ook tanden door lip gehad. Was in elk geval genoeg om met ambu te worden afgevoerd.
Blijkbaar heb je het gemist ja: Tilburg #189 Waar we de kelen smeren voor 29 aprilquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?
Niks gemist, alleen niet veel over gesprokkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?
Das nog korter omschreven hahaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Blijkbara heb je het gemist ja: Tilburg #189 Waar we de kelen smeren voor 29 april
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niks gemist, alleen niet veel over gesprokken
Maar kort:
Zondag na brabant party met fiets naar huis willen gaan. Had wat gedronken en van te voren niks gegeten.
Spoorlaan overgestoken richting de besterd en net voor je onder spoor gaat raak ik de stoeprand en ben vol onderuit gegaan.
Omstanders gelijk te hulp geschoten, EHBO trommel enzo werd erbij gehaald, 112 gebeld. Die dingen.
Moest voor controle mee met de ambu, fotos maken en dergelijke, Gelukkig niks gebroken of gekneusd, moet alleen nog voor mn tanden naar de tandarts maar kan pas als mn lip wat is genezen.
Denk het niet, hier ook nog niets gezien... Wel net gelezen dat Destil stopt met de sponsoring..quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
Tilburg wordt vandaag overspoelt met de aanhang van AFC Ajax.
Heeft jullie burgervader al reeds de noodtoestand afgekondigd?
Een "shoot-to-kill" kan ieder moment gegeven wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
pfft, wij zuiderlingen hoeven niet te vechten bij het voetballenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
Balenquote:Op donderdag 15 april 2010 04:20 schreef SpeCulaes het volgende:
mochten jullie een blauwe fiets met oranje strepen tegenkomen: sla die persoon in elkaar en neem m'n fiets mee terug. Een of andere tering lijer heeft m'n fiets gejat
Das kut, verzekerd hoop ik ?quote:Op donderdag 15 april 2010 04:20 schreef SpeCulaes het volgende:
mochten jullie een blauwe fiets met oranje strepen tegenkomen: sla die persoon in elkaar en neem m'n fiets mee terug. Een of andere tering lijer heeft m'n fiets gejat
Brutaalquote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das kut, verzekerd hoop ik ?
Maar was ook zondag, ik was al afgevoerd met ambu en mn zus en pa gingen fiets ophalen want politie stond erbij te wachten. DIe vonden risico te groot.
Mn pa en zus komen daar aan waren er net 2 gasjes die de fiets mee wouden nemenvoor de neus van de politie. Het is mn zus de fiets al vast pakte en met de agente ging praten. Maar moet niet gekker worden ...
Haha nee, het was gewoon een kwestie van in Excel de rijen verwijderen die incompleet waren.. maar de complete datafiles staan nog op thesistools.com dus die kan ik zo opnieuw downloaden en nog eens doorkijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
Zusje,
ik zag @ hyves dat je iets had weggegooid wat je nog kon gebruiken ....
Heb je nadat je het verwijderd hebt nog veel dingen opgeslagen aan documenten op je pc of laptop ?
Anders kun je ze nog terughalen
o okquote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha nee, het was gewoon een kwestie van in Excel de rijen verwijderen die incompleet waren.. maar de complete datafiles staan nog op thesistools.com dus die kan ik zo opnieuw downloaden en nog eens doorkijken. Thanks iig
.
Ik gok van niet, blauw met orange strepen klinkt als een typische mooi-geschilderde studentenbarrel...quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
Degene die nog met het vliegtuig weg willen:
Zorgen dat je voor 14:00 weggaat, daarna is luchtruim dicht
Iets met een aswolk van een vulkaanquote:
Oh dat.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iets met een aswolk van een vulkaan
Dan moet je wel verder spammenquote:
Nou dat topic mag je dan in je eentje volspammen, mij zul je er iig niet zienquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef aardappel het volgende:
STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou dat topic mag je dan in je eentje volspammen, mij zul je er iig niet zien
Stinkt naar egoquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef aardappel het volgende:
STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg
quote:
hoezo? zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Ik wil Windows 7 aanschaffen, maar ik weet niet welke ik moet kopen
Ik ben nu een beetje bij surfspot aan het kijken, maar er staan zoveel verschillende dingen
Nou, ik wist al niet of ik ultimate moest kiezen of professional én welke bitquote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef Guard het volgende:
[..]
hoezo? zo moeilijk is dat toch niet?
Gewoon voor ultimate (ipv professional) kiezen.
Als je niet weet of je 64 bit of 32 bit moet kiezen, is 32 bit hetgeen je nodig hebt waarschijnlijk (tenzij je ooit van plan bent om meer dan 4 GB aan geheugen in je pc te proppen, dan is 64 bit handiger).
Verder taal kiezen (UK of NL lijkt me het meest voor de hand liggend) en ik zou voor een DVD versie kiezen ipv een download...
tja 64-bit kun je altijd bestellen, daar draaien ook 32 bits programma's op, andersom is dat niet het geval.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, ik wist al niet of ik ultimate moest kiezen of professional én welke bit
Hmm oke.. Zal morgen ofzo eens kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Guard het volgende:
[..]
tja 64-bit kun je altijd bestellen, daar draaien ook 32 bits programma's op, andersom is dat niet het geval.
Maar de meest gangbare software zullen nog wel een tijdje beschikbaar zijn in 32 bit...
als je een (legale) versie van een eerder Windows OS op je systeem hebt waar je Win7 op wilt hebben kun je idd een upgrade nemenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm oke.. Zal morgen ofzo eens kijken
Want ik kan toch gewoon een upgrade pakken dan?
en als ik er STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg maar Guard is een goede tweede van maak?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou dat topic mag je dan in je eentje volspammen, mij zul je er iig niet zien
I'll never settle for 2nd bestquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
en als ik er STA / Tilburg #190 Aardappel is veruit de coolste user uit Tilburg maar Guard is een goede tweede van maak?
Alleen upgrade sucks! Fresh install rules!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef Guard het volgende:
[..]
als je een (legale) versie van een eerder Windows OS op je systeem hebt waar je Win7 op wilt hebben kun je idd een upgrade nemen
Dat is zo, maar je kunt bij Surfspot alleen een upgrade bestellen dacht ik, en daar kun je met een kunstgreep natuurlijk wel een fresh install van maken, maar ja even rekening houden met de gemiddelde pc skills hierquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Alleen upgrade sucks! Fresh install rules!
Zoals al eerder gezegd, op surfspot kun je alleen een upgrade aanschaffen en je kan daar alleen ultimate en professional krijgen (tegen dezelfde prijs, dus waarom zou je geen ultimate nemen?)quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
Auto:
Een fresh install is beter dan een upgrade.
En ultimate .... je kunt het kopen maar heb je ook daadwerkelijk alles nodig ?
vrije dag voor die kidsquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Basisschool Tilburg ontruimd om brand
Door een vaatwasser.
Ik hoorde hier idd de brandweer wegrijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef hetzusjevan het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/380654/1/1/50/basisschool-tilburg-ontruimd-om-brand.html
Door een vaatwasser.
ok dan is het idd ander verhaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, op surfspot kun je alleen een upgrade aanschaffen en je kan daar alleen ultimate en professional krijgen (tegen dezelfde prijs, dus waarom zou je geen ultimate nemen?)
Ik las hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Lekker dom bezig.. niet opgeschreven wanneer ik moet werken, ik dacht dat ik vanavond moest werken maar ik moet vanavond helemaal niet. Gelukkig op tijd achter gekomen, anders had ik daar gestaan
.
Ja naja, komt me wel beter uit, nog steeds last van m'n wang van die kaakchirurg, bah. Gelukkig hoef ik nooit meer voor de verstandskiezen.quote:
jep, overmacht en zo hequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef hetzusjevan het volgende:
..... Ze moeten wel alles zelf regelen en betalen, omdat dit niet de schuld is van de vluchtmaatschappij enzo.
Ligt eraan wat voor verzekering je hebt! Toen met 9-11 was het ook een drama met mensen die toen vastzaten en niets vergoed kregen, mijn vader zat toen in de VS vast een week en heeft toen alles wel vergoed gekregen zonder veel moeite. Die was toen verzekerd via de VVAA en dat had toen geholpen, was ie gewoon via bijv de ABN verzekerd geweest dan had ie niets vergoed gekregen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoorde wel dat je het op je reisverzekering kan verhalen (althans, dat dat wel de moeite is om te proberen)
Stel je er niet teveel van voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen naar Rosada, ben benieuwd of er nog wat cheap te shoppen valt
Doe ik ook niet, als het bagger is rij ik Roosendaal/Breda wel in om een terrasje te pikken..quote:
Ahh meid! Hopen dat het allemaal mee valt he! Positief denken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, mijn opa was al niet in orde maar nu belde m'n zusje vanmiddag, dat opa's buren gebeld hadden dat het niet goed ging. Mijn moeder natuurlijk over haar toeren, zijn ze naar de eerste hulp gereden maar krijg ze natuurlijk niet te pakken en ze zijn nog niet thuis, dus nu weet ik helemaal niks.
Ja, daar ga ik ook wel vanuit hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ahh meid! Hopen dat het allemaal mee valt he! Positief denken!
Ze zal je zo wel wat laten weten denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook wel vanuit hoor.
Maar het is gewoon ergelijk dat mama's mobiel overgaat maar ze niet even opneemt of smst ofzo van hoe of wat. Op zich wel een goed teken dat ie iig overgaat.. dan zitten ze iig niet op de hartbewaking of intensive care oid neem ik aan. Tenzij ze 'm in de auto heeft laten liggen dan.
Naja ik neem aan dat ze toch onderhand weleens naar huis komt zo.. ben benieuwd.
Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen naar Rosada, ben benieuwd of er nog wat cheap te shoppen valt
Vriendje van mijn zus heeft hem verkocht, vond het zo'n ondingquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Spannend met opa
[..]
Je hebt groot gelijk.
Oja, ik vrees dat ik overstag ben wat betreft de iPhone
Hehequote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vriendje van mijn zus heeft hem verkocht, vond het zo'n onding. Hij had heel slecht bereik met dat ding, mensen konden hem slecht verstaan.. mja zat iets niet goed mee. Ik vond hem sowieso te groot en batterij ging echt niet lang genoeg mee naar mijn zin. Wel een witte nemen hè, trouwens
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |