hehe klopt. Ooit een vriendin gehad die een keer keihard begon te gillen in d'r slaap na zo'n film. Ik ben toe uit bed geflikkerd van de schrikquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Als je nu een vrouw was, kon je de aankomende 3 nachten niet slapen
Heb ff gelezen waar ie over gaat, maar lijkt me niet echt boeiend hoor. En zeker niet iets om wakker van te liggen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Als je nu een vrouw was, kon je de aankomende 3 nachten niet slapen
Iemand heeft hem beschreven voor me, hoef 'm echt niet te zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:12 schreef SpeCulaes het volgende:
Zojuist Paranormal Activity gezien, goede horror zeg!
waar gaat dan precies over ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Iemand heeft hem beschreven voor me, hoef 'm echt niet te zien.
Over Casper het spookje.quote:
Het vriendelijke spookje wel dan he!quote:
Lion Kingquote:Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb de lionking al een jaar of 5/6 op dvd?
Totally agreequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met horror films, vind ze gewoon geen zak aan.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
hehe klopt. Ooit een vriendin gehad die een keer keihard begon te gillen in d'r slaap na zo'n film. Ik ben toe uit bed geflikkerd van de schrik, daar kan geen horror tegen op.
Lekkertjequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het nog regelmatig, ook terwijl ze niet zo'n film heeft gekeken. Ineens snoeihard gaan gillen, fijn als dat echt precies in je oor gebeurtVervolgens valt ze ook weer net hard in slaap terwijl ik nog steeds met een hartslag van 200 rechtop zit
Idd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
En onze zwarte panter op de veluwe is nu een linx geworden
Kunt best via de normale weg gaan, alleen is de Baroniebaan van 2 naar 1 baan gegaan, dus daar veel hinder op dit moment. Dus Gilze/Tilburg West is best te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Als ik morgen via afslag Gilze / Tilburg-West ga, kan ik dan gewoon op de UvT komen?
Ik hoorde namelijk dat je vanaf de afslag daarna niet bij de UvT kan komen en dat je ze je dan via de ringbaan sturen ofzo..
Vriend van mij vertelde dat woensdag een hele omleiding was en dat hij er ruim 20 minuten langer over deedquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kunt best via de normale weg gaan, alleen is de Baroniebaan van 2 naar 1 baan gegaan, dus daar veel hinder op dit moment. Dus Gilze/Tilburg West is best te doen.
Het is ook heel simpel, einde afrit snelweg linksaf, dan alsmaar rechtdoor, dan ga je met een lange bocht naar rechts. Dan kom je bij een kruising en daar ga je rechtsaf en dan zit je al op de weg naar de UvT in principe, dan rij je alsmaar rechtdoor en volgens mij 4e stoplicht moet je rechts en rij je parkeerterrein op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vriend van mij vertelde dat woensdag een hele omleiding was en dat hij er ruim 20 minuten langer over deed
Ik heb even zitten google en idd; Gilze moet lukken en dat lijkt mij dan ook wel makkelijker![]()
Bedankt in ieder geval!
Ja, ik ken de weg, want ik rij hem weleens vakerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel, einde afrit snelweg linksaf, dan alsmaar rechtdoor, dan ga je met een lange bocht naar rechts. Dan kom je bij een kruising en daar ga je rechtsaf en dan zit je al op de weg naar de UvT in principe, dan rij je alsmaar rechtdoor en volgens mij 4e stoplicht moet je rechts en rij je parkeerterrein op.
Op zich het zelfs altijd een makkelijkere weg om te nemen in mijn ogen, maar goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ken de weg, want ik rij hem weleens vaker
's Morgens vroeg vind ik het geen fijne weg & ik ben niet zo'n fan van de flitspalenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Op zich het zelfs altijd een makkelijkere weg om te nemen in mijn ogen, maar goed
Ze doen het geen van allenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
's Morgens vroeg vind ik het geen fijne weg & ik ben niet zo'n fan van de flitspalen
Serieus? Haha. En ja, die ken ik nu goed, dus daar trap ik niet inquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze doen het geen van allenalleen die eerste tegenover de manege soms, je komt anders ook 2 palen tegen
namelijk 2x op de Baroniebaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |