Over Casper het spookje.quote:
Het vriendelijke spookje wel dan he!quote:
Lion Kingquote:Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb de lionking al een jaar of 5/6 op dvd?
Totally agreequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met horror films, vind ze gewoon geen zak aan.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:41 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
hehe klopt. Ooit een vriendin gehad die een keer keihard begon te gillen in d'r slaap na zo'n film. Ik ben toe uit bed geflikkerd van de schrik, daar kan geen horror tegen op.
Lekkertjequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het nog regelmatig, ook terwijl ze niet zo'n film heeft gekeken. Ineens snoeihard gaan gillen, fijn als dat echt precies in je oor gebeurtVervolgens valt ze ook weer net hard in slaap terwijl ik nog steeds met een hartslag van 200 rechtop zit
Idd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
En onze zwarte panter op de veluwe is nu een linx geworden
Kunt best via de normale weg gaan, alleen is de Baroniebaan van 2 naar 1 baan gegaan, dus daar veel hinder op dit moment. Dus Gilze/Tilburg West is best te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Als ik morgen via afslag Gilze / Tilburg-West ga, kan ik dan gewoon op de UvT komen?
Ik hoorde namelijk dat je vanaf de afslag daarna niet bij de UvT kan komen en dat je ze je dan via de ringbaan sturen ofzo..
Vriend van mij vertelde dat woensdag een hele omleiding was en dat hij er ruim 20 minuten langer over deedquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kunt best via de normale weg gaan, alleen is de Baroniebaan van 2 naar 1 baan gegaan, dus daar veel hinder op dit moment. Dus Gilze/Tilburg West is best te doen.
Het is ook heel simpel, einde afrit snelweg linksaf, dan alsmaar rechtdoor, dan ga je met een lange bocht naar rechts. Dan kom je bij een kruising en daar ga je rechtsaf en dan zit je al op de weg naar de UvT in principe, dan rij je alsmaar rechtdoor en volgens mij 4e stoplicht moet je rechts en rij je parkeerterrein op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vriend van mij vertelde dat woensdag een hele omleiding was en dat hij er ruim 20 minuten langer over deed
Ik heb even zitten google en idd; Gilze moet lukken en dat lijkt mij dan ook wel makkelijker![]()
Bedankt in ieder geval!
Ja, ik ken de weg, want ik rij hem weleens vakerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel, einde afrit snelweg linksaf, dan alsmaar rechtdoor, dan ga je met een lange bocht naar rechts. Dan kom je bij een kruising en daar ga je rechtsaf en dan zit je al op de weg naar de UvT in principe, dan rij je alsmaar rechtdoor en volgens mij 4e stoplicht moet je rechts en rij je parkeerterrein op.
Op zich het zelfs altijd een makkelijkere weg om te nemen in mijn ogen, maar goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ken de weg, want ik rij hem weleens vaker
's Morgens vroeg vind ik het geen fijne weg & ik ben niet zo'n fan van de flitspalenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Op zich het zelfs altijd een makkelijkere weg om te nemen in mijn ogen, maar goed
Ze doen het geen van allenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
's Morgens vroeg vind ik het geen fijne weg & ik ben niet zo'n fan van de flitspalen
Serieus? Haha. En ja, die ken ik nu goed, dus daar trap ik niet inquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze doen het geen van allenalleen die eerste tegenover de manege soms, je komt anders ook 2 palen tegen
namelijk 2x op de Baroniebaan!
Heb je wel eens ooit zo'n ding gezien/gebruikt? http://www.trendvertise.c(...)koorts-apparaat.htmlquote:
dacht dat ze het altijd allemaal deeddenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze doen het geen van allenalleen die eerste tegenover de manege soms, je komt anders ook 2 palen tegen
namelijk 2x op de Baroniebaan!
Wel lomp dat je dan daar 80 rijdtquote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dacht dat ze het altijd allemaal deedden
Maar jah op die stukjes netjes 80 en verder weer lekker gas op die weg
Wel 1 keer gehad dat er op het stuk breda tilburg 3 mobiele flitsers stonden
o bij amarant, dat is idd 70quote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel lomp dat je dan daar 80 rijdtje mag er maar 70
enige die het btw wel eens doet is de roodlichtcamera
quote:Playlist Tilburg Zingt 2010
1. Tilburgs Volkslied
2. Boudewijn de Groot - Jimmy (de eenzame fietser)
3. The Monkees - I'm a believer
4. Rob de Nijs - Zondag
5. Maggie McNeal - Terug naar de kust
6. K3 - Mamasé
7. Dean Martin - That"s amore
8. Ramses Shaffy - Zing vecht huil bid
9. Guus Meeuwis - Proosten
10. Tom Jones - Delilah
11. DJ Otzi - Hey baby
12. Frans Bauer - Heb je even voor mij
13. Bob Dylan - Blowin' in the wind
14. Freek De Jonge - Leven na de dood
15. The Jacksons - Blame it on the boogie
16. Jan Smit - Als de nacht verdwijnt
17. Rolling Stones - Satisfaction
18. Simon & Garfunkel - The boxer
19. Dennie Christian - Guust Flater en de Marsupilami
20. Kiss - I was made for lovin' you
21. Neil Diamond - Sweet Caroline
22. Corry - Ik krijg een heel apart gevoel vanbinnen
23. Tina Turner - The best
24. The Beatles - Hey Jude
25. Arne Janssen - Meisjes met rode haren
26. Roy Orbison - Pretty woman
27. Gerard Joling - Zing met me mee
28. André Hazes - Een beetje verliefd
29. John Denver Thank God I'm a countryboy
30. Elvis Presley - Return to sender
31. Heintje - Mama
32. Nick & Simon - Rosanne
33. Gerry & the Pacemakers - You'll never walk alone
34. Zangeres Zonder Naam - Mexico
35. Hermes House Band - Que sera sera
36. Michel Sardou - Le lacs du Connemara
37. Abba - Thank you for the music
38. Guus Meeuwis - Brabant
39. Wilhelmus
wordt weer een mooi fiske zo te zien aan de playlistquote:
* -_Tommy_- zet hem klaar en smeert hem in met wat boter voor vanavond...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
* -_Tommy_- zet hem klaar en smeert hem in met wat boter voor vanavond...
Het ENIGE franse nummer wat gewoon echt echt echt gaaf isquote:36. Michel Sardou - Le lacs du Connemara
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandquote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ENIGE franse nummer wat gewoon echt echt echt gaaf is
quote:21. Neil Diamond - Sweet Caroline
Vind de DJ Kabel - Zweet Karolien veel beterquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandgaat
en deze is natuurlijk ook heerlijk:
[..]
Origineel is mooi om met een grote groep te brullen:quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind de DJ Kabel - Zweet Karolien veel betermaar goed het is dan ook een vriend van mij...
Waar het over gaat, dat interesseert me niks, kan het toch niet verstaanquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat het over Ierlandgaat
en deze is natuurlijk ook heerlijk:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hopen dat mn wonden ver weg zijn voor koninginnedag![]()
Dan lekker meezingen op het plein
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?
Yep alleen dan graadje erger zeg maarquote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat voor wonden heb je dan? Gewoon het ouderwetsch fietspadschuren verwondingen?
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep alleen dan graadje erger zeg maar
ook tanden door lip gehad. Was in elk geval genoeg om met ambu te worden afgevoerd.
Blijkbaar heb je het gemist ja: Tilburg #189 Waar we de kelen smeren voor 29 aprilquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?
Niks gemist, alleen niet veel over gesprokkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, ben je gevallen of wat?
Das nog korter omschreven hahaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Blijkbara heb je het gemist ja: Tilburg #189 Waar we de kelen smeren voor 29 april
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niks gemist, alleen niet veel over gesprokken
Maar kort:
Zondag na brabant party met fiets naar huis willen gaan. Had wat gedronken en van te voren niks gegeten.
Spoorlaan overgestoken richting de besterd en net voor je onder spoor gaat raak ik de stoeprand en ben vol onderuit gegaan.
Omstanders gelijk te hulp geschoten, EHBO trommel enzo werd erbij gehaald, 112 gebeld. Die dingen.
Moest voor controle mee met de ambu, fotos maken en dergelijke, Gelukkig niks gebroken of gekneusd, moet alleen nog voor mn tanden naar de tandarts maar kan pas als mn lip wat is genezen.
Denk het niet, hier ook nog niets gezien... Wel net gelezen dat Destil stopt met de sponsoring..quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
Tilburg wordt vandaag overspoelt met de aanhang van AFC Ajax.
Heeft jullie burgervader al reeds de noodtoestand afgekondigd?
Een "shoot-to-kill" kan ieder moment gegeven wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
pfft, wij zuiderlingen hoeven niet te vechten bij het voetballenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef FP128 het volgende:
Balenquote:Op donderdag 15 april 2010 04:20 schreef SpeCulaes het volgende:
mochten jullie een blauwe fiets met oranje strepen tegenkomen: sla die persoon in elkaar en neem m'n fiets mee terug. Een of andere tering lijer heeft m'n fiets gejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |