o das wel kut jah.quote:Op zondag 4 april 2010 13:35 schreef theKiD het volgende:
Ik ben -helaas- ook weer in Tilburg![]()
![]()
![]()
Het was achteraf geen doen om daar de hele dag te staan, in de modder, bijna niet kunnen zitten, en pijn hebben in je pootVanmorgen opgehaald door me pa en nu thuis. De rest zit er nog wel gewoon
Uitbrakken van Trance Energy en Corona Partyquote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Guard het volgende:
wat een stilte hier, is iedereen naar een meubelboulevard of zo?
Al zou ik willen, dan kon ik er nog niet komenquote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Guard het volgende:
Uitbrakken van een uren durende paasbrunch =)quote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Guard het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)igt-in-botsingen.ecequote:Wilde achtervolging van inbreker eindigt in botsingen
maandag 05 april 2010 | 14:38 | Laatst bijgewerkt op: maandag 05 april 2010 | 14:41
Tekstgrootte
Foto Erik Haverhals / Reality Photo
GILZE/TILBURG - Bij een achtervolging van een inbreker in een gestolen auto is in de nacht van zondag op maandag onderweg behoorlijk wat schade aangericht.
Tijdens de actie, waarbij de politie vijf auto's inzette, ontstonden enkele aanrijdingen, waarbij in elk geval twee personenauto's twee politievoertuigen en een hekwerk beschadigd zijn. De gestolen auto werd uiteindelijk door de dief achtergelaten op de Korvelseweg in Tilburg. De dader ontsnapte.
De inbreker kwam van een kantoor van een bedrijf aan de Lange Wagenstraat in Gilze. Daar werd hij tegen middernacht gezien door een getuige.
Die gaf door dat de dader was weggereden in een rode auto. Daarop zette de politie diverse surveillance eenheden in, met de wilde achtervolging als sluitstuk.
I second thatquote:
Waarom is jouw icon verwijderd?quote:Op maandag 5 april 2010 17:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Uitbrakken van Trance Energy en Corona Party
en waar woont u danquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Amun-Ra het volgende:
Als ik nou vlakbij Tilburg woon, maar wel "fan" van de stad ben, mag ik dan opgenomen in deze clan?
Dat is namelijk het geval
Ja, dat mag!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Amun-Ra het volgende:
Als ik nou vlakbij Tilburg woon, maar wel "fan" van de stad ben, mag ik dan opgenomen in deze clan?
Dat is namelijk het geval
ok kan nog welquote:
Vrijdagavond was idd zuipavondquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef existenz het volgende:
Vrijdag was weer een mooie zuipavond (Y).
Zaterdag niet geweest vanwege al dat familiegeneuzel de volgendedag
quote:AMSTERDAM - Zo'n vierhonderdduizend van telecombedrijf Telfort hebben sinds dinsdagavond zeven uur geen verbinding kunnen maken met internet door een landelijke storing.
Zowel het vaste netwerk als het mobiele internet lag er uit, zo meldt het bedrijf. Ook de klantenservice wais onbereikbaar.
Volgens het bedrijf is de stroomstoring inmiddels verholpen, maar wordt er nog 'met man en macht' gewerkt om de verschillende internetdiensten weer werkend te krijgen.
De storing werd veroorzaakt door een stroomstoring in een van de datacentra van het bedrijf. "De backupvoorzieningen zijn er niet in geslaagd alles volledig over te pakken", zo meldde een medewerker van Telfort op het forum van Tweakers.
Goed, hij werd alleen gisteravond niet meer geopereerd dus dat wordt vandaag maar hij was blij om ons te zienquote:Op woensdag 7 april 2010 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
* Komt ook maar weer eens om het hoekje kijken...
Zusje, hoe is het met je beste vriend?
Heyquote:
Door de weeks niet werken ?quote:
was je studie vergetenquote:
* Guard schrikt wakkerquote:Op woensdag 7 april 2010 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
*schop*
AU,quote:
http://www.brabantsdagbla(...)-23-miljoen-euro.ecequote:Tilburg bezuinigt 23 miljoen euro
door Rob Oostelbos. donderdag 08 april 2010 | 09:07 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 08 april 2010 | 09:09
Tekstgrootte
TILBURG - Ongeveer 23 miljoen bezuinigen. Dat is de boodschap die de nieuwe en brede Tilburgse coalitie van PvdA, VVD, CDA, D66 en GroenLinks vanmiddag op tafel legt.
Om 13 uur presenteren de vijf partijen, die samen 33 van de 45 zetels hebben, in de raadzaal van het gemeentehuis hun regeerakkoord. Daar is ruim vier weken over onderhandeld.
Volgens diverse ingewijden moet onder meer de cultuursector ruim 1,5 miljoen inleveren. Ook de verhoging van de onroerend zaakbelasting (ozb) met twee procent levert de gemeente extra geld op: ongeveer 1,5 miljoen euro. Van de bezuiniging van 23 miljoen steekt de nieuwe coalitie circa vier miljoen in nieuw beleid.
Duidelijk is voorts dat grote projecten zoals sport- en muziekcentrum T-Dome, Spoorzone en Veemarktkwartier overeind blijven.
Volgens de ingewijden krijgt Tilburg zeven wethouders. De PvdA schuift de huidige wethouders Jan Hamming en Marieke Moorman naar voren. De VVD komt met Joost Möller - eveneens huidig wethouder - en fractievoorzitter Roel Lauwerier.
Het CDA komt met 'tweede man' Erik de Ridder op de proppen. Voor D66 mag lijsttrekker Berend de Vries aan de bak en GroenLinks heeft Marjo Frenk in de aanbieding.
Volgende week vrijdag vanaf 16 uur bepaalt de raad of die wethouderskandidaten acceptabel zijn.
gaat niet goed met voetje dusquote:Op donderdag 8 april 2010 12:25 schreef theKiD het volgende:
Kom net van de dokter af, komende WEKEN(!!!) geen alcoholEn 2 paardemiddelen meegekregen als medicijn
En zowiezo tot maandag nog in de ziektewet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |