Ja, goed hoor! Net gewerkt & dat ging weer lekker.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:05 schreef Guard het volgende:
goed, en met auto_?
Vandaag wéér een mail gestuurd naar de leidinggevende, omdat een deel bekend is, maar ik weet nog nietsquote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Guard het volgende:
al iets gehoord over een eventuele nieuwe werkplek?
Wat een harries ook daar... hoe moeiljk is het nou om even iets te laten weten...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag wéér een mail gestuurd naar de leidinggevende, omdat een deel bekend is, maar ik weet nog niets![]()
Ik krijg het idee dat ik op de oude voet door ga (wat ik prima vind), maar het moet even officieel worden haha
Blijkbaar is dat heel moeilijk. Een andere collega zei dat ze wel wat had gehoord & dat ze half april weer gesprekken hebben. Maar, zoals wel vaker, heb ik weer niets gehoordquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een harries ook daar... hoe moeiljk is het nou om even iets te laten weten...
nou ja dan maar weer afwachten of ze nog op je mail reageren...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat heel moeilijk. Een andere collega zei dat ze wel wat had gehoord & dat ze half april weer gesprekken hebben. Maar, zoals wel vaker, heb ik weer niets gehoord
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 23:20 schreef Guard het volgende:
[..]
nou ja dan maar weer afwachten of ze nog op je mail reageren...
Heb nu een witte nokia n97 mini en heb de jet verkocht. Merk wel dat deze echt sloom is vergeleken met de jet, maar verder vind ik zo'n qwerty-toetsenbord wel fijn en nokia is best handig in gebruikquote:
Nokia heb ik nog nooit gehad. Krijg nu wel vanuit het werk de E72quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb nu een witte nokia n97 mini en heb de jet verkocht. Merk wel dat deze echt sloom is vergeleken met de jet, maar verder vind ik zo'n qwerty-toetsenbord wel fijn en nokia is best handig in gebruik.
Het was mooi weer ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:08 schreef Guard het volgende:
Mooi weer, ik doe de wandelschoenen aan en ga nog even lekker een stuk lopen
Ja, dat komt door dat Symbian OS-systeemquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb nu een witte nokia n97 mini en heb de jet verkocht. Merk wel dat deze echt sloom is vergeleken met de jet, maar verder vind ik zo'n qwerty-toetsenbord wel fijn en nokia is best handig in gebruik.
Dat is kutquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef theKiD het volgende:
En de uitslag van de dokter is jichtMja, met ontstekingsremmers is dat redelijk bij te houden..
Morgen iig wel paaspop
Oh komt dat daardoor? Naja zal wel, ik vind het gewoon leuk om een witte telefoon te hebben en ik vind er echt handige features opzitten.. 't werkt wel makkelijk: als je je wekker wil zetten, druk je op de tijd op je hoofdschermpje (dus niet eerst het hele menu doorwerken), ik heb mijn favo contactpersonen + foto op het hoofdschermpje staan.. naja ik vind het handigquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat komt door dat Symbian OS-systeem
Hmm oke... Ik ben nog steeds in twijfel
Thnx zusjequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is kut. In elk geval beterschap en veel plezier op Paaspop
.
Twee vrienden van mij hebben ook een N97 mini en die zijn al tig keer opnieuw opgestuurdquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is kut. In elk geval beterschap en veel plezier op Paaspop
.
[..]
Oh komt dat daardoor? Naja zal wel, ik vind het gewoon leuk om een witte telefoon te hebben en ik vind er echt handige features opzitten.. 't werkt wel makkelijk: als je je wekker wil zetten, druk je op de tijd op je hoofdschermpje (dus niet eerst het hele menu doorwerken), ik heb mijn favo contactpersonen + foto op het hoofdschermpje staan.. naja ik vind het handig.
Waar twijfel jij nog over eigenlijk?Welke telefoon had je in gedachten?
Huh, waarom dat dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij hebben ook een N97 mini en die zijn al tig keer opnieuw opgestuurd
Ik wil namelijk zelf ook die telefoon, maar ik durf nu niet zo goed
Alles in tilburg opgenomen? (1:50 ziet er namelijk niet echt Tilburgs uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:55 schreef Guard het volgende:
Gisteren naar cd-release party van Daybroke geweest, was een lekker optreden.
Ze hebben een videoclip bij de single "Hey girl", opgenomen in Tilburg, dus die mag niet ontbreken in dit topic
Veel problemen meequote:
Ja, maar wat voor problemen of weet je dat niet? Moet zeggen dat ik nog geen merkbare problemen ontdekt heb namelijk..quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel problemen mee
En daar staat hij ook wel om bekend (zowel de mini als de gewone), dus vandaar dat ik in twijfel ben
Vanhetzelfdequote:Op zondag 4 april 2010 10:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Fijne pasen!
Bummer....quote:Op zondag 4 april 2010 13:35 schreef theKiD het volgende:
Ik ben -helaas- ook weer in Tilburg![]()
![]()
![]()
Het was achteraf geen doen om daar de hele dag te staan, in de modder, bijna niet kunnen zitten, en pijn hebben in je pootVanmorgen opgehaald door me pa en nu thuis. De rest zit er nog wel gewoon
Geweldig, tijd terug vroeg je het, toen heb ik ze allemaal opgesomd voor je...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor problemen of weet je dat niet? Moet zeggen dat ik nog geen merkbare problemen ontdekt heb namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |