Ik ook, maar goed voor de toekomst is het natuurlijk wel wat anders. Wel echt grappig dat je dus nog met die "oude" bakken flink kan doortrappen. De rit is rond de 450km en hebben er zonder de stops een kleine 3 uur 20 over gedaan, dat met in NL wel letten op je snelheid. Acceleratie is gewoon nog heel goed, je moet wat beter opletten met schakelen want je moet altijd boven de 4500 toeren zitten, maar dan gaat het ook als de brandweer. Flink stuk achter elkaar toch 210-220 kunnen rijden (dan is het wel ver op, maar goed auto van 37 jaar oud) en menig moderne "snelle" auto houdt je niet bij. Ook mooi de complimenten die je krijgt bij de tankstations ed. Vooral van mensen die je net daarvoor hebt ingehaald met 200+ op de tellerquote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef Guard het volgende:
De 911 waar jij mee reed vind ik persoonlijk vele malen mooier dan de 918.
Dat lijkt me echt gaaf omdat een keer te doen, met 220 over snelwegquote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed voor de toekomst is het natuurlijk wel wat anders. Wel echt grappig dat je dus nog met die "oude" bakken flink kan doortrappen. De rit is rond de 450km en hebben er zonder de stops een kleine 3 uur 20 over gedaan, dat met in NL wel letten op je snelheid. Acceleratie is gewoon nog heel goed, je moet wat beter opletten met schakelen want je moet altijd boven de 4500 toeren zitten, maar dan gaat het ook als de brandweer. Flink stuk achter elkaar toch 210-220 kunnen rijden (dan is het wel ver op, maar goed auto van 37 jaar oud) en menig moderne "snelle" auto houdt je niet bij. Ook mooi de complimenten die je krijgt bij de tankstations ed. Vooral van mensen die je net daarvoor hebt ingehaald met 200+ op de teller.
Mja 220 is nog langzaamquote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gaaf omdat een keer te doen, met 220 over snelweg
Alleen jammer dat het niet kan in Nederland en dat mijn auto maar max 180 kan (note: Begrensd maak namelijk dan maar 3000 toeren)
Smakelijkquote:
Nee, al paar jaar hobby en de goede mensen kennen ;-)quote:Op vrijdag 9 april 2010 02:08 schreef aardappel het volgende:
Maare Tommy.. hoe kom jij in een porsche terecht? opslag gehad?
Dat klopt jah.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, ze doen eigenlijk niks de hele dag die beesten, maar je mist de aanwezigheid als ze weg zijn ofzo..
Om die reden (sport) is de vriendschap met mijn "beste" vriendin ook dood gegaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Irritant, ik heb 4 goede vrienden van de middelbare en met z'n 5en proberen we zo 1x in de maand met z'n allen af te spreken. Maar nu is er eentje die bij zo'n studentenvereniging zit en eigenlijk geen een avond kan afspreken omdat ze zo druk is met trainen en vanalles.. Dan denk ik: we proberen iets af te spreken, kun je dan niet een x tijd vrijmaken voor ons?
Zodra mensen bij zo'n 'sport' studentenvereniging zitten is niets meer belangrijker dan dat lijkt het wel.
Gek is dat hè?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om die reden (sport) is de vriendschap met mijn "beste" vriendin ook dood gegaan
Ja. Nu zijn er wel meer dingen gebeurd, maar ik zie dat wel als hoofdredenquote:
Haha das wel gaaf jahquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Pff, net weer een uur gelopen. Toch wel leuk zo over de dijk hier, zie overal konijntjes spelen, en lammetjes natuurlijk. Cute. Bijna net zo cute als ons babyhert dat net met onze hond wilde spelen ^^.
Ik hou van de lente.
Ik heb nog steeds geen problemen ontdekt met de n97 miniquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Haha das wel gaaf jah
Vandaag zover: Mijn nieuwe telefoon
Waar ik eerst nog zat te twijfelen tussen HTC en SOny Ericson is nu ook nokia om de hoek komen kijken met de N97 mini. Maar daar hoorde ik volgens mij niet zo hele goede verhalen over ...
O ok, dacht jij daar eerst wat problemen mee hadquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen problemen ontdekt met de n97 mini. Sony Ericsson hoor ik veel mensen over, maar ik heb ooit een SE gehad die ik tot drie keer toe heb moeten terugsturen, dus ik begin denk ik nooit meer aan SE
. 't Is natuurlijk maar net wat voor ervaring je ermee hebt
.
Daar wacht ik inderdaad op.quote:
Iphone is rukquote:
Oeh, dat is irritantquote:Op zondag 11 april 2010 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom wordt ik op zondagochtend om half negen gewekt door geluiden van zwaar verkeer en achteruitrijdende vrachtwagens?
quote:
Gewoon doen net als ik doequote:Op zondag 11 april 2010 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom wordt ik op zondagochtend om half negen gewekt door geluiden van zwaar verkeer en achteruitrijdende vrachtwagens?
Gewoon doorslapenquote:
Ojee, is hij weer op bezoek?quote:
Bij mij werkt pizza altijd erg goedquote:Op zondag 11 april 2010 17:11 schreef theKiD het volgende:
Gebakken eieren met kaas is betere oplossing
Jaaquote:Op zondag 11 april 2010 17:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij werkt pizza altijd erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |