Haha das wel gaaf jahquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Pff, net weer een uur gelopen. Toch wel leuk zo over de dijk hier, zie overal konijntjes spelen, en lammetjes natuurlijk. Cute. Bijna net zo cute als ons babyhert dat net met onze hond wilde spelen ^^.
Ik hou van de lente.
Ik heb nog steeds geen problemen ontdekt met de n97 miniquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Haha das wel gaaf jah
Vandaag zover: Mijn nieuwe telefoon
Waar ik eerst nog zat te twijfelen tussen HTC en SOny Ericson is nu ook nokia om de hoek komen kijken met de N97 mini. Maar daar hoorde ik volgens mij niet zo hele goede verhalen over ...
O ok, dacht jij daar eerst wat problemen mee hadquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen problemen ontdekt met de n97 mini. Sony Ericsson hoor ik veel mensen over, maar ik heb ooit een SE gehad die ik tot drie keer toe heb moeten terugsturen, dus ik begin denk ik nooit meer aan SE
. 't Is natuurlijk maar net wat voor ervaring je ermee hebt
.
Daar wacht ik inderdaad op.quote:
Iphone is rukquote:
Oeh, dat is irritantquote:Op zondag 11 april 2010 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom wordt ik op zondagochtend om half negen gewekt door geluiden van zwaar verkeer en achteruitrijdende vrachtwagens?
quote:
Gewoon doen net als ik doequote:Op zondag 11 april 2010 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom wordt ik op zondagochtend om half negen gewekt door geluiden van zwaar verkeer en achteruitrijdende vrachtwagens?
Gewoon doorslapenquote:
Ojee, is hij weer op bezoek?quote:
Bij mij werkt pizza altijd erg goedquote:Op zondag 11 april 2010 17:11 schreef theKiD het volgende:
Gebakken eieren met kaas is betere oplossing
Jaaquote:Op zondag 11 april 2010 17:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij werkt pizza altijd erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |