quote:Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef Lenaatje het volgende:
Heb je een echo Ticootje of begrijp ik het verkeerd?
Zo ja veel plezier!
Zitten hier dames tussen die bij de 1e een keizersnee hebben gehad en nu weer zwanger zijn?
Ik lijk nl. last te hebben van mijn litteken. Beetje branderig en doof gevoel. Vind het een beetje raar en eng eigenlijk. Is dat normaal? Anders ga ik zo toch maar even de verloskundige bellen......
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Nee helemaal niet... Bij Jen was ik ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. En ik was een soort teleurgesteld dat het een meisje was.
Nu? Ik weet het echt niet hoor. Geen voorgevoel ofzo... Eigenlijk zou ik het niet eens willen weten... Maar M. wilt het graag weten.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lenaatje, mijn zus heeft dat ook!
Die vertrouwde het ook niet en heeft toen de gyn gebeld. Maar het kan dus normaal zijn. Althans bij haar wel. Ze is nu 35 weken en op sommige momenten doet dat litteken nog steeds vrij veel pijn.
Vriendin van haar had er weer geen last van.
Tico spannendBen benieuwd wat je krijgt
Ik zit kwa gewicht nu op -1. Best netjes hehe, had echt verwacht megaveel aan te komen tijdens de zwangerschap. Maar ik eet nu veel minder dan normaal, dus dat scheelt ook wel denk ik.
wat was je datum ook alweer? Dan zet ik je erbijquote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Shirley het volgende:
Spannend Ticootje! Laat je het ons ook weten?
Mag de OP trouwens aangepast worden?Ik zou mezelf graag in het lijstje willen zien
is een oranjetompouce iets anders dan een roze?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:06 schreef Kersjes het volgende:
Jongens, de oranje-tompoucen komen er weer bijna aan![]()
Het clubje zwangeren van vorig jaar heeft er destijds veel plezier aan beleefd, ik gun jullie hetzelfde
vertel vertel vertel!!!quote:
wat gaafquote:Op donderdag 1 april 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
Wat denken jullie, M. heeft al 2 meiden... Die kan alleen maar meiden maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een babymeisje![]()
![]()
Nog meer meiden in huis![]()
(Oh ja en arme Mies)
quote:
hihi, meidenpapaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Ja, en hij was gewoon te laat![]()
Als je een afspraak hebt om 12 uur, dan zorg je toch dat je er van tevoren bent? Nee meneer was er stipt 12 uur... Toen lag ik dus al in de echokamer...
En toen zat ie te vertellen dat ie zo graag een jongen wilt... En toen zei de echomevrouw, "Je moet het toch echt met een meisje doen" Ik :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm... Zou het dan aan de omgeving liggenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:29 schreef Orea het volgende:
Ticoooo nog een dame!!wat leuk!!
En idd arme Mies
![]()
Pessie het zegt geen drol, wij hebben alleen maar meisjes in onze omgeving, geloof dat de verhouding 95% meiden is en 5% jongens.. Dus de onze MOEST statistisch gezien wel een jongen zijn
FAIL!
Ja hoor, ik ben er ook een. Stond vanochtend ook weer te huilen omdat ik vond dat manlief lelijk tegen mee deed (ik was echt vergeten dat ik hem weg zou brengen, dus hij was een beetje boos, want nu kon het niet meer en moest hij iets anders regelen).quote:Op donderdag 1 april 2010 18:35 schreef Tierrr het volgende:
Een meisje voor Tico! Leuk hoor!
Pfff, ik heb in elk geval voldoende hormonen in mijn lichaam... zijn jullie ook zulke hormonsters??
Ik ben er idd veel minder mee bezig. En het 'niemandsland' ervaar ik eigenlijk ook niet zo, ben veel te blij dat ik niet continu misselijk ben en gewoon weer relaxed weg kan en kan eten en gewoon weer een beetje mens ben. Ik ben ook totaal in shocked dat de 20 wk echo alweer zo snel isquote:Op donderdag 1 april 2010 18:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Floria, misschien ben je er nu ook wel een klein beetje minder mee bezig dan bij de eerste en voel je 'm daarom nog niet
2 december 2010quote:Op donderdag 1 april 2010 11:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wat was je datum ook alweer? Dan zet ik je erbij
ik had dat ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef Fannetje het volgende:
Ticootje, een meisje; wat leuk!![]()
Morgen ben ik alweer 16 weken zwanger, maar van een zwangerschapsbuikje is hier nog geen sprake. Ik kan mijn gewone broeken ook nog gewoon aan. Hebben meer mensen dat? Ik had gehoopt dat het nu toch wel zichtbaar zou zijn...
Wat heb je gekregen? Emesafene toevallig? Ik hoop dat het werkt!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb wat gekregen tegen de misselijkheid, maar vandaag gaat het wel goed.
Ook moet ik kijken of ik die hartkloppingen en duizelig nog heb over drie weken. Zo ja, wordt mijn schildklier weer eens gecontroleerd. Gebeurt vaker bij me omdat mijn moeder Graves heeft en mijn schilklier al 2 keer iets te langzaam werkt, maar niet zorgwekkend.
Ach ik heb iets tegen de misselijkheid.
Yep, maar ik vandaag echt dragelijk misselijk. Morgen echter veel te doen en visite dus neem ik het 's ochtends prevntief. Uit bed ben ik nooit misselijk, pas na een half uurtje begint het.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen? Emesafene toevallig? Ik hoop dat het werkt!!
Vraag gewoon hoe het met haar gaat.. Je hoeft het onderwerp niet te mijden alsof ze niet zwanger zou zijn. Dat is ze nu eenmaal...quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:33 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek een advies. Mijn mentor is over een paar weken uitgerekend. En donderdag ga ik wat met haar drinken en taartje eten, om bij te kletsen (ze is nu 3 weken met zwsch.verlof). Maar wat zeg je dan?
Ik weet dat ze dikker is geworden, maar ik las ook een keer op Fok dat zwangeren het niet zo leuk vinden, als je alleen maar over de baby vraagt, toch?
Dat zwangeren zich ook een soort ''lastdier'' kunnen voelen, op het einde.![]()
En nou vraag ik al bijna nooit naar de baby. Maar hoe kun je zegmaar, toch wat ''steunends'' zeggen, en tegelijk dat je niet zowel haarzelf als de baby tekort doet? Snappen jullie, mijn vraag?![]()
Ik bedoel, wat wil je graag horen als je bijna klaar bent met zwangerzijn? Ik wil graag iets zeggen, maar ik weet het niet.
Misschien een idee dan om uit bed gelijk even wat te eten? Dat helpt bij mij soms wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yep, maar ik vandaag echt dragelijk misselijk. Morgen echter veel te doen en visite dus neem ik het 's ochtends prevntief. Uit bed ben ik nooit misselijk, pas na een half uurtje begint het.
Nee, dat werkte ook niet. Dan nog was ik na een half uur misselijk. Ik heb gister avond een tabletje ingenomen en had vanochtend niets! Daarnet werd ik we misselijk en omdat we veel visite hebben vandaag, toch nog een tabletje ingenomen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Misschien een idee dan om uit bed gelijk even wat te eten? Dat helpt bij mij soms wel.
Ik ben helaas vaak ook 's nachts misselijk... en dan moet ik uit bed om te plassen bijv. en moet ik meteen ook overgeven. Heel vervelend...
Hahaha, kan me dat helemaal voorstellen, dat je zelf die slingers nu wel eens wil ophangen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* nog steeds niets aan de hand, geen gerommel, niets.... ik merk wel dat ik het stiekem stom begin te vinden als ik ergens in het dorp roze/blauwe slingers etc. zie hangen, dan wil ik ook!
Ik ga lekker naar de stad nu... alleen geen babykleertjes scoren want daar heb ik er genoeg van zegt men...
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef tessie het volgende:
Whehe Orea, das wel erg ja!
Ihadden vrienden het ook steeds over gerookte zalm, en toen wou ik dat per se ook hebben, maar dat mag natuurlijk niet.
dat heb ik dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef tessie het volgende:
Whehe Orea, das wel erg ja!
Ik heb soms ineens trek in iets waar iemand het dan over heeft. Zo had Orea het een tijd terug over van die cheapo choco ijsjes, en sindsdien heb ik daar zooo'n trek in (en de jumbo heeft ze steeds niet) en laatst hadden vrienden het ook steeds over gerookte zalm, en toen wou ik dat per se ook hebben, maar dat mag natuurlijk niet. En donderdag op de terugweg van de draagmeeting hadden we het over sushi, dus toen hebben we vrijdag sushi gegeten hier. Ik moet het dan echt per se hebben. Maar dus niet 1 specifiek iets. Dit is alleen maar erger volgens mij
Welkom!quote:Op zondag 4 april 2010 11:35 schreef Soneal het volgende:
Goedemorgen dames, ik ben hier nog niet weer ingelezen hoor![]()
Ik weet ook niet of ik al wel weer in de lijst durf, maar aan de andere kant; waarom niet?!
Voorlopig even de uitgerekende datum volgens FF, en bij de echo zien we wel of dat klopt (maar ik denk het wel) dus dan mag ik op 6 december.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodat lucht op zeg, even spuien onder een spoilertje
![]()
Vrolijk pasen allemaal![]()
![]()
Misschien juist wel fijn om dat dan met haar te bespreken, het is toch je mentor dus dat soort dingen komen misschien sowieso wel aan de orde? Ik denk niet dat ze dat erg zou vinden, ze is a.s. moeder maar daarnaast nog steeds jouw mentor, dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 4 april 2010 10:59 schreef Oxymoron het volgende:
Bedankt voor de adviezen, hierboven. Het is misschien wel wat, geforceerd ja, als ik ineens heel geïnteresseerd ga doen. Maar mijn moeder zei: Misschien kan je beter gewoon, ''jezelf'' zijn, want dat werkt ontnuchterend op veel mensen, dat ze even niet, aan zwanger zijn en baby's etc hoeft te denken.
Ja, nou weet ik het niet meer!![]()
En ik herinner me ineens een situatie uit het begin van haar zwangerschap: toen ik (zoals vaak) moest huilen, tijdens een gesprek met haar, moest ze zelf ook huilenTerwijl ze normaal juist (heel fijn) nuchter blijft en het overzicht houdt. Eerst wist ik niet wat ze deed, maar als ik dan lees over emo-hormonen, dan moet ik daar aan denken. De link had ik niet eerder bedacht,
en heel stom vast, het is alsof ik zelf een beetje zwanger ben, met haar, dat klinkt echt belachelijk, maar ondanks mijn ''uiterlijke onbewogenheid'' is er echt interesse, alleen weet ik het niet zo goed te laten. blijken, ook omdat het een beetje te pijnlijk is; heel dubbel
Dit is de eerste zwangerschap, van dichtbij inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2010 12:21 schreef Suzanna het volgende:
En zo stom vind ik het niet, je hebt vast niet heel veel zwangerschappen van zo dichtbij zien ontwikkelen, dat is toch wel speciaal. Is het pijnlijk omdat je zelf graag kinderen zou willen, trouwens?
quote:Op zondag 4 april 2010 12:25 schreef Suzanna het volgende:
Gelukkig hebben mijn lieve meiden me een beetje laten uitslapen... ik hoorde ze de kamer insluipen 'mama slaapt nog, ssst!!' en toen gingen ze in hun kamer spelen.
Oei, dat is wel een beetje eng ja, bij twijfel niet doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef tessie het volgende:
Ik weet niet waar ik dat kan kopen Troeta... En ik las dat veel visboeren het zelf ook gewoon uit de vacuum verpakking halen en dan zo neerleggen...En aangezien ik het dan nooit zeker weet, doe ik het maar liever niet.
Oxy, ik zou je graag en pm willen sturen, vind je dat goed? Ik herken namelijk wel wat je schrijft.quote:Op zondag 4 april 2010 12:29 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Dit is de eerste zwangerschap, van dichtbij inderdaad.
En het is pijnlijk, omdat ik nu besef dat het voor mij nooit zal gebeuren.
Of zoals ik zei: wat er zelf niet in geraakt, wil er ook niet zelf uitquote:Op zondag 4 april 2010 14:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* - geen paasbaby nog en ik heb er een beetje een hard hoofd in ook, er gebeurt helemaal niets, geen pijntjes krampjes of iets dergelijks. Ze heeft het daar volgens mij gewoon te goed...begint het wachten nu zat te worden en ik daardoor stiekem ook!
Soneal welkom!![]()
Suzanna wat beroerd van die nachten, hopelijk gaat het snel beter.
Ja hoor, stuur maar!quote:Op zondag 4 april 2010 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oxy, ik zou je graag en pm willen sturen, vind je dat goed? Ik herken namelijk wel wat je schrijft.
Nikki, waarschijnlijk dus geen paasbaby.Ach, ik heb wel es meegemaakt dat kindjes op de uitgerekende dag komen, dus misschien komt ze gewoon woensdagquote:Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* - met baby nog in buik en zonder gerommel.
Tico, nog maar 20 weekjes! Gefeliciteerd!
Nou je mag best in mijn plaats, jij zwanger ik het kind. Deal?quote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ik dit alles lees wil ik ook weer!![]()
Enge dingen, leuke dingen, spannende dingen.
Ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn.
Ik vind er gewoon geen reet aan. Ik voel me niet mooier ofzo, in tegendeel... Lekker een beetje flirten met een leuke jongen gaat ook een stuk moeilijker met buik... Ik ben gewoon heel snel moe, en dn de eerste 16 weken misselijk en kotsen... En de rest voel ik me een vet varken...quote:Op maandag 5 april 2010 14:09 schreef Cantare het volgende:
Hier ook 20 weken!![]()
Tessie 16 weken![]()
@SC/Tico: Ik weet niet, ik ben heel blij dat ik zwanger ben en geniet er ook wel van, maar om nou te zeggen dat ik het héérlijk vind...
Wat heb je een druk dametje, Orea! Hier wel regelmatig activiteit, maar toch een stuk minder spectaculair dan bij jou.![]()
NIKKI, ik ben benieuwd wanneer je kleine komt!
Ik voel me echt niet vadsig door mijn buik hoor. Die is echt schitterend, vind ik. Daar ben ik echt zooo trots op. Maar ik heb vreetbuien (ja, mijn eigen dikke (letterlijk, hahaha) schuld dus) en ik hou echt heeeel veel vocht vast. En daardoor voel ik me wel vadsig.quote:Op maandag 5 april 2010 14:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind zwanger zijn ook leuk eigenlijk
maar heb ook vrij weinig last van dingen. Nou ja af en toe misselijk in het begin (en nu nog). Maar echt vadsig voel ik me niet (althans niet meer dan normaal), maar heb ook weinig buik (al wordt het wel steeds meer
). Ik ben nog steeds een kilo minder zwaar dan normaal.
Ik kan alles, voel me goed, nou ja wat is er dan niet leuk haha.
En als klap op de vuurpijl, straks mijn zoon
(al had ik net even een huilmoment, omdat ik dus misselijk was en me even echt niet lekker voelde, maar ja dat is dan ook zo weer over).
(en ik heb ook wel heel erg het idee, ik mag niet zeuren, want dat doet mijn zus al en daar word ik af en toe zoooooooooo moe van...) maar ik heb ook niets om over te zeuren dus ja dan houd dat al gauw op
Ik zou bijna deal zeggen.quote:Op maandag 5 april 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou je mag best in mijn plaats, jij zwanger ik het kind. Deal?
Daar waren we vanmiddag ook even. Nou dat wes nog erger als de Ikea volgens mij wat een ongelooflijke drukte. Gewoon een rij van meer als 30 klanten bij 1 kassa !!!!quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef Mereltje het volgende:
Ik geniet ook van mijn zwangerschap, ga helemaal stralen als ik voor de spiegel sta met mijn bolle buikjepaasontbijtje met klassieke muziek s'ochtends om wakker te worden en de kleine helemaal druk gaat doen in de buik
vandaag even naar de Babydump geweest met mijn lief om eens naar kinderwagens te kijken en te testen
![]()
Nu met het geboorteplan bezig omdat ik morgen weer voor controle naar de verloskundige moet. Ik zit nog met een hoop vragen voor de bevalling, maar gelukkig heb ik nog even.. ik denk dat een hoop vragen bij de zwangerschapscursus wel beantwoord worden of tijdens zo'n voorlichtingsavond maar wel goed om er nu al eens over na te denken.
Drinken, drinken, drinken! Ik dronk die twee bekers in een paar slokken leeg. Hoe rapper het binnen is, hoe rapper je er van af bentquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:54 schreef flugeltje het volgende:
NIKKI, ik snap best dat je werken nog lekker vind enzo hoor... Maar denk je dat je straks wel genoeg rust hebt voor de baby komt? En hoe ga je het doen als beeb er eenmaal is? Ga je dan ook binnen no-time weer willen werken?
Ik kan best begrijpen dat je kerel wat zenuwachtig is hoor, het is ook allemaal niet niks wat er staat te gebeuren...
Hier zometeen een ritje ziekenhuis voor de boeg, de suikertolerantietestHeb ik al eens eerder gedaan tijdens de onderzoeken naar de miskramen en blijft een enorm gore aangelegenheid. Met name het drankje wat je krijgt tussen de prikken door...
Enfin, gelukkig is het over een uurtje of 2,5 alweer achter de rug, positief blijven
Gewoon laten gaan, dat hielp bij mij altijd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:59 schreef Suzanna het volgende:
Pff, absoluut geen roze wolk hier hoor... misselijk, moe, druk weekend gehad (wel leuk!) en dan ook nog irritaties tussen mijn man en mij - het huilen staat me nader dan het lachen (flinke huilbui ook gehad, dat komt echt door de hormonen, normaalgesproken moet ik moeite doen er één traantje uit te knijpen, bij wijze van)...
Nog steeds zitten de tranen me heel hoog, lastig is dat, ik krijg straks nog bezoek ook... (en nu is er ook nog eens geen enkele reden meer voor tranen... pfft... heeft iemand een gouden tip??)
In Jette krijg je hem blijkbaar standaard (maar daar werden wel meerdere tests uitgevoerd die ze in andere ziekenhuizen niet altijd doen, zoals bv streptokokken B).quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef Orea het volgende:
Zo'n test wordt dat gedaan als je suikerwaardes sowieso al wat hoger zijn?
Problemen tijdens de zwangerschapquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb ook geen suikertolerantietest gehad, en ben toch wel iets te zwaar enzo
Maar met 12 weken waren mijn suikerwaardes goed, en verder zijn er geen aanwijzingen waarom het nodig zou zijn bij mij denk ik.
Ik moet wel bij 30 weken bloed laten prikken, want ben rhesus negatief.
En verder geen idee wat ze gaan prikken
Vandaag alweer 27 weken![]()
En nog ongeveer 4 weken voor ik weer tante wordEn nog ongeveer 6 weken voor ik voor de 3e keer tante word haha. Komt echt allemaal dichtbij
Ze kijken bij jou dus naar antistoffen. De kans dat je vriend positief is is groter dan dat hij negatief is, dus ik denk dat ze er gewoon maar rekening mee houden dat hij positief is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
interessant stukje tico(ik wist wel ongeveer hoe en wat, maar goed is tijd geleden dat ik dat op school heb gehad)
maar bedoelde eigenlijk dat ik niet weet wat er verder nog geprikt gaat worden (omdat je het over je ijzer had)
Ben wel benieuwd wat er bij mij bij dat bloedprikken eruit komt, aangezien mijn vriend niet weet welke bloedgroep hij heeft
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:48 schreef Saffier het volgende:
Ik werd net gebeld door mijn vlos.... waar ik bleef... ik was al een half uur te laat voor mijn afspraak met haar nl![]()
![]()
![]()
Mag ik het op zwangerschapsdementie houden?![]()
Vanmiddag 16.15 in de herkansing![]()
Ik voel me zo l*llig
Ik lees hier altijd wel mee, maar ik vind jou opmerking wel gewoon heel coolquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* nog één dag tot uitgerekende datum.Zometeen naar de vk en dan weer lekker werken, ik kan echt niet wachten, lekker ff m'n zinnen verzetten, ik merk toch wel dat 4 dagen vrij nu te lang was, dan ben ik veel te veel bezig met wachten of er iets gebeurd.
Ik was de vorige keer ook te laatquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:48 schreef Saffier het volgende:
Mag ik het op zwangerschapsdementie houden?![]()
Vanmiddag 16.15 in de herkansing![]()
Anti-D is bij mij in mijn bovenbeen gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef tessie het volgende:
Haha Sonnetje, ik weet ook echt wel 100% zeker dat de baby van mijn man is, maar het ging erom dat zij dat niet zeker wisten, en dat als het het geval is dat iemand het niet zeker wist, die het waarschijnlijk ook niet zou zeggen enzo. Dus daarom testen ze altijd.
En OreaIn den bipsch
![]()
Saffier, kan gebeuren joh! Dat maken ze vast regelmatig mee dat iemand een afspraak vergeet!
Nee dat is niet lolquote:
Dat zegt niets hé.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Jen is zeker weten van ons samen. Ze lijkt enorm op M. en heeft mijn karakter.
Ik ben daar ook echt wel eens bang voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef Orea het volgende:
Sja hier begrijp ik wel dat ik hem sowieso krijgik ben natuurlijk niet 100% zeker dat Roelofje van mijn vent is
(ivf)
het zal je gebeuren![]()
Mijlpaalquote:Op woensdag 7 april 2010 07:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt*uitgerekend vandaag... maarrr ze blijft toch lekker zitten!
![]()
Saffier, heel veel succes en vooral ook plezier met jullie echo vandaag! Ik hoop dat jullie eruit komen qua wel/niet het geslacht weten. Wel knap overigens dat je het niet wilt weten. Wij hebben echt met 17 weken (was het vroegste moment) een echo laten maken omdat we niet meer konden wachten.
Heel vreemd... vandaag dé dag en ik ga gewoon nog werken onee we noemen het 'koffie drinken' zometeen. Gisteren hadden m'n collega's zoiets van: ja maar je bent morgen uitgerekend, dan kom je toch niet... tja alsof er ineens iets veranderd omdat het vandaag de uitgerekende dag is, wat mij (en onze dochter) betreft niet geloof ik.
Doe maar niet, geen tijd voorquote:Op woensdag 7 april 2010 08:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
BeckyGefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal!
en wie weet beval jij nog eerder dan ik!
Ik zou het wel doen.. Stel dat je vliezen spontaan breken...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef becky27 het volgende:
OH nog even een vraagje, moet dat zeiltje uit het kraampakket nu al op bed?
das echt zo'n onding... Als je een gewoon 1 persoonsmatras hebt, koop ff waterdicht molton bij de hema. Veel handiger.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef becky27 het volgende:
OH nog even een vraagje, moet dat zeiltje uit het kraampakket nu al op bed?
Bij ons word je inderdaad verplicht huiswaarts gezonden, stond ook in de brief die ik kreeg om m'n verlof te bevestigen dat ik hoe dan ook de 14e juni met verlof ga... Het moet ook wel zo bij ons, want mijn vervanger is dan al ingewerkt en anders hebben ze er twee op dezelfde functie zitten. (dus ook dubbele kosten) Op zich vind ik het wel een luxe hoor, mijn taken worden niet onder collega's verdeeld, maar ik krijg gewoon echt een tijdelijke vervanger. Met een beetje mazzel tref ik dus geen puinhoop aan als ik na m'n verlof weer terugkom...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef Troeta het volgende:
NIKKI, wat voor werk doe je dan?? Je mag nu toch eigenlijk helemaal niet werken?
Ik snap niet eens dat je het wilt,haha, hoop dat je snel bevalt en dan lekker thuisblijft!!:)
Die bij IKEA zijn briljant! Maar gaan geloof ik max tot 1,40 breed (weet ik niet 100% zeker) Over de Hema hoor ik ook goeie verhalen... Maak je gebruik van molton onderlakens normaliter? Dan zou ik die over het plastic molton heentrekken, dan zweet het niet zo en ligt het gewoon prima... Dus plastic, molton en dan hoeslaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:45 schreef becky27 het volgende:
Ticootje, daarom probeer ik het ook uit te stellen, op de verpakking stond 10 dagen voor de uitgerekende datum, das mooi dacht ik, maar ja, ik zie het al gebeuren. Zal eens naar de HEMA fietsen zo, of ze die ook voor een iets groter matras hebben, bij de IKEA kon ik 'm niet zo snel vinden.
He met die maat kan ik wellicht iets.. Mijn matras is 110x220quote:Op woensdag 7 april 2010 08:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja die van de IKEA zijn echt goed, al zijn ze ook wel een beetje zweterig maargoed, beter dan zo'n kraakding. Trouwens, mijn bed is 1.80x2.00/2.10 en daar hadden ze zelfs zo'n ding voor. Hij heet Skydda Högt en kostte iets van 22 euro ofzo.
En wat voor werk ik doe.. ik zit op kantoor. Ik mag officieel niet aanwezig zijn, maar doe het onder het mom van koffie drinken en maar halve dagen. Thuis word ik pas echt ongelukkig, dus ik ben blij dat ik nog mag komen.
Dat zweterige valt dus alleszins mee als je je molton laken over de plastic hoes doet.. Ik heb er geen last van in ieder geval...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja die van de IKEA zijn echt goed, al zijn ze ook wel een beetje zweterig maargoed, beter dan zo'n kraakding. Trouwens, mijn bed is 1.80x2.00/2.10 en daar hadden ze zelfs zo'n ding voor. Hij heet Skydda Högt en kostte iets van 22 euro ofzo.
En wat voor werk ik doe.. ik zit op kantoor. Ik mag officieel niet aanwezig zijn, maar doe het onder het mom van koffie drinken en maar halve dagen. Thuis word ik pas echt ongelukkig, dus ik ben blij dat ik nog mag komen.
Ik vond het ook vreselijk, die zeiltjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen.. Stel dat je vliezen spontaan breken...
Tip: leg m vast met ducttape en leg er een badlaken overheen. Zo verschuift ie niet en het zweer niet zo.
volgens mij begint in 10% van de bevallingen door het breken van de vliezen... De anderen zijn gezegend dat het gewoon met weeen begint.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat het percentage vrouwen waarbij de vliezen breken ook niet erg hoog is. Bij mij toevallig wel 1 keer op bed en de eerste keer op de bank
Hoezo gezegend?? Bij mij zijn ook de vliezen gebroken...maar snap je verder niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
volgens mij begint in 10% van de bevallingen door het breken van de vliezen... De anderen zijn gezegend dat het gewoon met weeen begint.
Oh het was meer een sarcastische opmerking... Maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoezo gezegend?? Bij mij zijn ook de vliezen gebroken...maar snap je verder niet.
Achteraf goed, want Guus had in het vruchtwater gepoept.
Okquote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh het was meer een sarcastische opmerking... Maakt verder niet uit.
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:26 schreef Hobbesje het volgende:
Ticootje: Dat is toch ook een mooie trampoline![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:32 schreef Saffier het volgende:
We weten inderdaad wat het wordt
Danm woman... Lucky you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
om 9:00 alquote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef Cantare het volgende:
Mooi dat je suiker goed was, Flugel!
Maffemuts ook morgen de 20 wekenecho! Laten we voor elkaar duimen.Hoe laat mag je?
Ik moet vandaag voor het eerst in de zwangerschap de ganse dag plassen, dus volgens mij heeft de beeb van Tico mijn kind op een idee gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |