Nee dat is niet lolquote:
Dat zegt niets hé.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Jen is zeker weten van ons samen. Ze lijkt enorm op M. en heeft mijn karakter.
Ik ben daar ook echt wel eens bang voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef Orea het volgende:
Sja hier begrijp ik wel dat ik hem sowieso krijgik ben natuurlijk niet 100% zeker dat Roelofje van mijn vent is
(ivf)
het zal je gebeuren![]()
Mijlpaalquote:Op woensdag 7 april 2010 07:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt*uitgerekend vandaag... maarrr ze blijft toch lekker zitten!
![]()
Saffier, heel veel succes en vooral ook plezier met jullie echo vandaag! Ik hoop dat jullie eruit komen qua wel/niet het geslacht weten. Wel knap overigens dat je het niet wilt weten. Wij hebben echt met 17 weken (was het vroegste moment) een echo laten maken omdat we niet meer konden wachten.
Heel vreemd... vandaag dé dag en ik ga gewoon nog werken onee we noemen het 'koffie drinken' zometeen. Gisteren hadden m'n collega's zoiets van: ja maar je bent morgen uitgerekend, dan kom je toch niet... tja alsof er ineens iets veranderd omdat het vandaag de uitgerekende dag is, wat mij (en onze dochter) betreft niet geloof ik.
Doe maar niet, geen tijd voorquote:Op woensdag 7 april 2010 08:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
BeckyGefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal!
en wie weet beval jij nog eerder dan ik!
Ik zou het wel doen.. Stel dat je vliezen spontaan breken...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef becky27 het volgende:
OH nog even een vraagje, moet dat zeiltje uit het kraampakket nu al op bed?
das echt zo'n onding... Als je een gewoon 1 persoonsmatras hebt, koop ff waterdicht molton bij de hema. Veel handiger.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef becky27 het volgende:
OH nog even een vraagje, moet dat zeiltje uit het kraampakket nu al op bed?
Bij ons word je inderdaad verplicht huiswaarts gezonden, stond ook in de brief die ik kreeg om m'n verlof te bevestigen dat ik hoe dan ook de 14e juni met verlof ga... Het moet ook wel zo bij ons, want mijn vervanger is dan al ingewerkt en anders hebben ze er twee op dezelfde functie zitten. (dus ook dubbele kosten) Op zich vind ik het wel een luxe hoor, mijn taken worden niet onder collega's verdeeld, maar ik krijg gewoon echt een tijdelijke vervanger. Met een beetje mazzel tref ik dus geen puinhoop aan als ik na m'n verlof weer terugkom...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef Troeta het volgende:
NIKKI, wat voor werk doe je dan?? Je mag nu toch eigenlijk helemaal niet werken?
Ik snap niet eens dat je het wilt,haha, hoop dat je snel bevalt en dan lekker thuisblijft!!:)
Die bij IKEA zijn briljant! Maar gaan geloof ik max tot 1,40 breed (weet ik niet 100% zeker) Over de Hema hoor ik ook goeie verhalen... Maak je gebruik van molton onderlakens normaliter? Dan zou ik die over het plastic molton heentrekken, dan zweet het niet zo en ligt het gewoon prima... Dus plastic, molton en dan hoeslaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:45 schreef becky27 het volgende:
Ticootje, daarom probeer ik het ook uit te stellen, op de verpakking stond 10 dagen voor de uitgerekende datum, das mooi dacht ik, maar ja, ik zie het al gebeuren. Zal eens naar de HEMA fietsen zo, of ze die ook voor een iets groter matras hebben, bij de IKEA kon ik 'm niet zo snel vinden.
He met die maat kan ik wellicht iets.. Mijn matras is 110x220quote:Op woensdag 7 april 2010 08:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja die van de IKEA zijn echt goed, al zijn ze ook wel een beetje zweterig maargoed, beter dan zo'n kraakding. Trouwens, mijn bed is 1.80x2.00/2.10 en daar hadden ze zelfs zo'n ding voor. Hij heet Skydda Högt en kostte iets van 22 euro ofzo.
En wat voor werk ik doe.. ik zit op kantoor. Ik mag officieel niet aanwezig zijn, maar doe het onder het mom van koffie drinken en maar halve dagen. Thuis word ik pas echt ongelukkig, dus ik ben blij dat ik nog mag komen.
Dat zweterige valt dus alleszins mee als je je molton laken over de plastic hoes doet.. Ik heb er geen last van in ieder geval...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja die van de IKEA zijn echt goed, al zijn ze ook wel een beetje zweterig maargoed, beter dan zo'n kraakding. Trouwens, mijn bed is 1.80x2.00/2.10 en daar hadden ze zelfs zo'n ding voor. Hij heet Skydda Högt en kostte iets van 22 euro ofzo.
En wat voor werk ik doe.. ik zit op kantoor. Ik mag officieel niet aanwezig zijn, maar doe het onder het mom van koffie drinken en maar halve dagen. Thuis word ik pas echt ongelukkig, dus ik ben blij dat ik nog mag komen.
Ik vond het ook vreselijk, die zeiltjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen.. Stel dat je vliezen spontaan breken...
Tip: leg m vast met ducttape en leg er een badlaken overheen. Zo verschuift ie niet en het zweer niet zo.
volgens mij begint in 10% van de bevallingen door het breken van de vliezen... De anderen zijn gezegend dat het gewoon met weeen begint.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat het percentage vrouwen waarbij de vliezen breken ook niet erg hoog is. Bij mij toevallig wel 1 keer op bed en de eerste keer op de bank
Hoezo gezegend?? Bij mij zijn ook de vliezen gebroken...maar snap je verder niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
volgens mij begint in 10% van de bevallingen door het breken van de vliezen... De anderen zijn gezegend dat het gewoon met weeen begint.
Oh het was meer een sarcastische opmerking... Maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoezo gezegend?? Bij mij zijn ook de vliezen gebroken...maar snap je verder niet.
Achteraf goed, want Guus had in het vruchtwater gepoept.
Okquote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh het was meer een sarcastische opmerking... Maakt verder niet uit.
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:26 schreef Hobbesje het volgende:
Ticootje: Dat is toch ook een mooie trampoline![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:32 schreef Saffier het volgende:
We weten inderdaad wat het wordt
Danm woman... Lucky you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
om 9:00 alquote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef Cantare het volgende:
Mooi dat je suiker goed was, Flugel!
Maffemuts ook morgen de 20 wekenecho! Laten we voor elkaar duimen.Hoe laat mag je?
Ik moet vandaag voor het eerst in de zwangerschap de ganse dag plassen, dus volgens mij heeft de beeb van Tico mijn kind op een idee gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |