Nee dat is niet lolquote:
Dat zegt niets hé.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Jen is zeker weten van ons samen. Ze lijkt enorm op M. en heeft mijn karakter.
Ik ben daar ook echt wel eens bang voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef Orea het volgende:
Sja hier begrijp ik wel dat ik hem sowieso krijgik ben natuurlijk niet 100% zeker dat Roelofje van mijn vent is
(ivf)
het zal je gebeuren![]()
Mijlpaalquote:Op woensdag 7 april 2010 07:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt*uitgerekend vandaag... maarrr ze blijft toch lekker zitten!
![]()
Saffier, heel veel succes en vooral ook plezier met jullie echo vandaag! Ik hoop dat jullie eruit komen qua wel/niet het geslacht weten. Wel knap overigens dat je het niet wilt weten. Wij hebben echt met 17 weken (was het vroegste moment) een echo laten maken omdat we niet meer konden wachten.
Heel vreemd... vandaag dé dag en ik ga gewoon nog werken onee we noemen het 'koffie drinken' zometeen. Gisteren hadden m'n collega's zoiets van: ja maar je bent morgen uitgerekend, dan kom je toch niet... tja alsof er ineens iets veranderd omdat het vandaag de uitgerekende dag is, wat mij (en onze dochter) betreft niet geloof ik.
Doe maar niet, geen tijd voorquote:Op woensdag 7 april 2010 08:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
BeckyGefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal!
en wie weet beval jij nog eerder dan ik!
Ik zou het wel doen.. Stel dat je vliezen spontaan breken...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef becky27 het volgende:
OH nog even een vraagje, moet dat zeiltje uit het kraampakket nu al op bed?
das echt zo'n onding... Als je een gewoon 1 persoonsmatras hebt, koop ff waterdicht molton bij de hema. Veel handiger.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef becky27 het volgende:
OH nog even een vraagje, moet dat zeiltje uit het kraampakket nu al op bed?
Bij ons word je inderdaad verplicht huiswaarts gezonden, stond ook in de brief die ik kreeg om m'n verlof te bevestigen dat ik hoe dan ook de 14e juni met verlof ga... Het moet ook wel zo bij ons, want mijn vervanger is dan al ingewerkt en anders hebben ze er twee op dezelfde functie zitten. (dus ook dubbele kosten) Op zich vind ik het wel een luxe hoor, mijn taken worden niet onder collega's verdeeld, maar ik krijg gewoon echt een tijdelijke vervanger. Met een beetje mazzel tref ik dus geen puinhoop aan als ik na m'n verlof weer terugkom...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:37 schreef Troeta het volgende:
NIKKI, wat voor werk doe je dan?? Je mag nu toch eigenlijk helemaal niet werken?
Ik snap niet eens dat je het wilt,haha, hoop dat je snel bevalt en dan lekker thuisblijft!!:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |