Of zoals ik zei: wat er zelf niet in geraakt, wil er ook niet zelf uitquote:Op zondag 4 april 2010 14:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* - geen paasbaby nog en ik heb er een beetje een hard hoofd in ook, er gebeurt helemaal niets, geen pijntjes krampjes of iets dergelijks. Ze heeft het daar volgens mij gewoon te goed...begint het wachten nu zat te worden en ik daardoor stiekem ook!
Soneal welkom!![]()
Suzanna wat beroerd van die nachten, hopelijk gaat het snel beter.
Ja hoor, stuur maar!quote:Op zondag 4 april 2010 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oxy, ik zou je graag en pm willen sturen, vind je dat goed? Ik herken namelijk wel wat je schrijft.
Nikki, waarschijnlijk dus geen paasbaby.Ach, ik heb wel es meegemaakt dat kindjes op de uitgerekende dag komen, dus misschien komt ze gewoon woensdagquote:Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* - met baby nog in buik en zonder gerommel.
Tico, nog maar 20 weekjes! Gefeliciteerd!
Nou je mag best in mijn plaats, jij zwanger ik het kind. Deal?quote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ik dit alles lees wil ik ook weer!![]()
Enge dingen, leuke dingen, spannende dingen.
Ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn.
Ik vind er gewoon geen reet aan. Ik voel me niet mooier ofzo, in tegendeel... Lekker een beetje flirten met een leuke jongen gaat ook een stuk moeilijker met buik... Ik ben gewoon heel snel moe, en dn de eerste 16 weken misselijk en kotsen... En de rest voel ik me een vet varken...quote:Op maandag 5 april 2010 14:09 schreef Cantare het volgende:
Hier ook 20 weken!![]()
Tessie 16 weken![]()
@SC/Tico: Ik weet niet, ik ben heel blij dat ik zwanger ben en geniet er ook wel van, maar om nou te zeggen dat ik het héérlijk vind...
Wat heb je een druk dametje, Orea! Hier wel regelmatig activiteit, maar toch een stuk minder spectaculair dan bij jou.![]()
NIKKI, ik ben benieuwd wanneer je kleine komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |