abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2010 @ 15:32:28 #126
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79934858
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* - geen paasbaby nog en ik heb er een beetje een hard hoofd in ook, er gebeurt helemaal niets, geen pijntjes krampjes of iets dergelijks. Ze heeft het daar volgens mij gewoon te goed... begint het wachten nu zat te worden en ik daardoor stiekem ook!

Soneal welkom!

Suzanna wat beroerd van die nachten, hopelijk gaat het snel beter.
Of zoals ik zei: wat er zelf niet in geraakt, wil er ook niet zelf uit
Maar veel succes met het wachten Probeer jezelf niet te veel te focussen op de bevalling en ga er zoveel mogelijk van uit dat het niet voor morgen zal zijn. Dan is het alleen maar beter als het wel zo is
Maar het is eigenlijk sowieso toch pas voor woensdag?
  zondag 4 april 2010 @ 16:14:29 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79936309
Nikki, je moet denk ik er niet op gaan zitten wachten (echt niet om je moedeloos te maken hoor, maar meer dat het reëel gezien echt nog wel even kan gaan duren!), dat deed ik ook bij mijn derde (de andere twee kwamen een week vóór de uitgerekende datum) maar dat maakte het eigenlijk nog moeilijker. Zij kwam uiteindelijk met 41 weken en 1 dag ein-de-lijk. Het kindje van mijn buurvrouw zat er bijna 42 weken in. Probeer nog maar even te 'genieten' van de rust en het feit dat je wat kunt rusten wanneer je maar wilt, zodra de kleine er is ben je er voor hem/haar helemaal en dan heb je maar weinig tijd voor jezelf over ...

Succes, en probeer lekker wat afleiding te vinden!
pi_79940159
Ja Leo, het is sowieso pas voor woensdag inderdaad... maar een aantal mensen van zwangerschapszwemmen zijn nu ook ineens al bevallen en daarom wil ik nu stiekem ook. Een paar dagen terug mocht het van mij nog lekker 3 weken blijven zitten, gek dat dat gevoel ineens zo om kan slaan. Misschien heeft het ermee te maken dat ik nu al sinds vrijdag niet werk... tijdens het werken heb ik ook gewoon lekker afleiding enzo, dan ben ik er in ieder geval een heel stuk minder mee bezig. Nouja we zien wel. Ik hoop je in ieder geval snel weer tegen te komen in het kleine babytjes topic.

Suzanna, dat geloof ik gelijk. Straks is er geen rust meer, of in ieder geval weinig rust. We moeten er nog maar even van genieten saampjes. Vandaag hebben we ook heerlijk samen 'pyjamadag' gehad. Straks zit zo'n relaxed dagje als dit er echt niet meer in.

Fijne Pasen allemaal en voor degenen die niet de hele dag misselijk zijn: eet en drink smakelijk!
  zondag 4 april 2010 @ 19:36:20 #129
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_79942342
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oxy, ik zou je graag en pm willen sturen, vind je dat goed? Ik herken namelijk wel wat je schrijft.
Ja hoor, stuur maar!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_79946529
Happy Pasen!!!

Kom even snel buurten heb weer wat gemist! Lees over December uitgerekend WAUW! Klink zo verweg want 2 December word mijn dochtertje 3

Rare eetgewoontes vallen hier nog wel mee geloof ik.. Ik eet en snaai wel meer maar niet echt gekke dingen wat ik me zo kan bedenken.
Mijn bed begint me te roepen Morgen om 830 uur op mijn werk zijn *gaaaaap* ben ik helemaal niet gewend!
Altijd blijven lachen... :)
  zondag 4 april 2010 @ 22:08:12 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79948164
Oeh lies, morgen alweer werken. Succes!

En Nikki nog even geduld oefenen

Vanmiddag/vanavond bij schoonouders geweest. Schoonmoeder vind dat ik me niet druk moet maken over de pijn in mn liesstreek. Nou doe ik dat ook niet echt meer, maar ze stelde voor dat ik zoveel mogelijk ging doen (terwijl ik vandaag even behoorlijk krom rondwaggel na gisteren de hele dag flink in touw te zijn geweest) . Nou ja, we zijn waarschijnlijk niet voor niets geen moeder-dochter. Ze snapte mn misselijkheid de eerste 20 weken ook niet.
pi_79948302
Welkom Soneal!
Orea, niks mis met af en toe even een hormonale uitbarsting, en het is toch heel logisch dat je dit niet tof vond als je er juist al een tijd naar uitkeek! Hiermee krijg je nog geen nominatie voor de hormonster award hoor
Nikki, ik had dat vorige keer op het laatst ook, dat ik het ineens zat was. En dan lijkt het nog veel langer te duren. Probeer wat afleiding te zoeken en probeer er vanuit te gaan dat de baby ook pas met 42 weken kan komen. Ja.. dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan..
Oxy, ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. Maar ik denk dat je dat ook best tegen je mentor kan zeggen, en dat je het moeilijk vind en niet zo goed weet wat je wel en niet met zeggen, dat begrijpt ze vast.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79958918
@ Pessie, schoonouders grrr! De mijne zijn erg begripvol maar heb een collega die doorkan voor de schoonmoeder die niemand wil en die zegt dan ook tegen mij dat ik me aanstel..
Als je de pijn niet vertrouwd moet je gewoon naar de HA gaan als het niks is ben je iig gerustgesteld! En zoveel mogelijk doen als zwangere lijkt me niet heel handig Werken is niet erg.. 200% uitbetaald krijgen is altijd goed!

Ga zo naar het werk.. Lekker beetje rond banjeren.. Zal eerst nog wel niet druk zijn want denk dat de meeste mensen lekker ontbijten in de Bungalow ipv bij mij haha.. Moet iig om 915 uur 4 kan koffie en een kan thee klaar hebben dus dat is al iets...
Fijne 2e Paasdag!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_79959448
*meldt*

Ik heb vroeger altijd in een winkel gewerkt, en ik vond het heerlijk om op feestdagen te moeten werken eigenlijk. Inderdaad is die 200% erg fijn, maar ik vond ook altijd de sfeer op zo'n dag in de winkel anders. Klanten waren vaak wat meer ontspannen, ze winkelen voor hun plezier, en niet omdat het moet ofzo. En vaak was er in het winkelcentrum ook wel iets te doen, met muziek enzo... keigezellig!

Ik begin overigens nu al lichtelijk ongeduldig te worden, en ik zit nog maar op 37w3... Komt waarschijnlijk omdat er zoveel mensen verwachten dat ik vroeger beval omdat ons knulletje zo ver voor ligt op z'n groei. Ik heb zelfs een dringend advies gekregen om poliklinisch te bevallen, vanwege een hogere kans op complicaties vanwege z'n formaat...
  maandag 5 april 2010 @ 10:01:29 #135
259886 pessie
pi_79959732
Heej Shandaly. Ga je poliklinisch bevallen of thuis? Had je een voorkeur? Hangt natuurlijk ook af van wie het advies gegeven heeft poliklinisch te gaan. Hoe groot schatten ze je kindje in?

En mn schoonmoeder is echt wel lief. Ze snapt me alleen niet. Gelukkig heb ik daar tegenwoordig mn vader (ja, echt ) voor. Mn schoonmoeder wilde 2 weken voor de uitgerekende datum van mn man in het volledige huis van haar ouders nieuwe vloerbedekking leggen. Toen kwam de baby 2 weken te vroeg. Oh ja, ze woonden toen 250 km van haar ouders.

Pijn in de liesstreek is zo goed als weg. Zal wel een verkrampte spier zijn geweest. Ik voel het kindje goed op de normale tijden dus ga de vk niet bellen.
pi_79960984
Ik had zelf al een voorkeur voor poliklinisch (vind ons huis een beetje te krap voor al dat gedoe). Het was een gynaecoloog die me dat dringende advies heeft gegeven, maar ben nu weer terug bij de verloskundige. Ik weet eigenlijk niet of dit nu zo'n zogenaamde 'medische indicatie' is... Ze schatten 'm op 9 à 10 pond... (Ik heb straks vast een hoop te kleine kleertjes )
  maandag 5 april 2010 @ 11:21:09 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79961226
Ik ben op de helft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79961450
Jeej

Ik mocht van mijn zoon vannacht niet op mijn linkerzij liggen... stom kind
Ging ie liggen schoppen, dus draaide ik me maar om. En toen was ie stil. En toen draaide ik weer terug haha en heb ik lekker toch op mijn rechterzij geslapen.
pi_79961658
hier ook zo één, maar dies de laatste dagen sowieso hele dagen druk... Vind het wel gezellig hoor maar ben wel benieuwd hoe het over een week of 10 aanvoelt!

Hier heb ik een dame die bij alle gangen naar het toilet 's nachts blijft slapen.. Maar zodra ik die van 's morgens doe, de meneer wakker wordt en we een beetje kletsen denkt ze: 'wakkkeeeerrrrrr!!!! Feeestjeeee!!!!" en dan zie je nog net niet mijn hele buik van links naar rechts gaan

Ticoooo, hoezee!

[ Bericht 29% gewijzigd door Orea op 05-04-2010 11:49:31 ]
  maandag 5 april 2010 @ 11:45:45 #140
259886 pessie
pi_79961894
Tico halverwege

Shandaly, volgens mij is een advies geen medische indicatie. En ik dacht te hebben begrepen dat als je bevalt onder medsiche indicatie dat dit onder leiding van een gynaecoloog gebeurd en niet onder leiding van je verloskundige (maar ik heb geen ervaring dus anderen weten dit vast wel beter). En 9 a 10 pond is inderdaad geen kleintje. Maar het zijn schattingen he.
pi_79962019
Pessie, als je zo'n last hebt van het litteken, zou je dan niet eens bij je huisarts vragen? Het zou heel goed kunnen dat er een lichte verkleving zit, maar dan weet je het tenminste zeker...?
pi_79962568
*meldt* - met baby nog in buik en zonder gerommel.

Tico, nog maar 20 weekjes! Gefeliciteerd!
  maandag 5 april 2010 @ 12:18:31 #143
259886 pessie
pi_79962921
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt* - met baby nog in buik en zonder gerommel.

Tico, nog maar 20 weekjes! Gefeliciteerd!
Nikki, waarschijnlijk dus geen paasbaby.Ach, ik heb wel es meegemaakt dat kindjes op de uitgerekende dag komen, dus misschien komt ze gewoon woensdag

Orea, ik mag over 2 weken weer naar de verloskundige, ik ga dan even aan haar vragen of het een verkleving kan zijn. Als zij zegt dat ik beter even naar de huisarts kan gaan zal ik dat doen.
Ik denk dat ik beter het komende half jaar niet weer naar de huisarts kan gaan. Behalve om te kijken naar eventuele blaasontstekingen. Of wanneer ik doodziek ben.
  maandag 5 april 2010 @ 12:39:08 #144
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_79963599
Als ik dit alles lees wil ik ook weer!
Enge dingen, leuke dingen, spannende dingen.
Ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn.
pi_79964847
Pessie, ik zou niet wachten met naar de ha gaan tot je bij de verloskundige geweest ben.
Helemaal als je zo'n last blijft houden. Want twee weken is dan best lang om te wachten!

Leuk he Orea, zo'n bewegelijke baby
Die van mij is een slaapkop (maar hoorde laatst dat z'n grote nicht dat ook is z'n grote neef dan weer wat minder, maar die wordt nu wat rustiger, mja mijn zus moet nog een maand dus hij krijgt het wat krapper)
Hoewel ik m de laatste week wel steeds meer ga voelen, vooral op vrije dagen

Oh ja en hij vind geloof ik K3 leuk Mijn nichtje vind sinds kort opeens k3 helemaal leuk, dus gister waren we allemaal filmpjes aan het kijken. En bij k3 ging ie opeens bewegen En zijn neef ook
Normaal gaat ie niet bewegen bij muziek haha, maar bij de sound of music voelde k m opeens, en dus nu bij k3. Bij Hairspray (was naar de musical geweest) deed ie weer niet zoveel (zal wel toeval zijn hoop ik )
  maandag 5 april 2010 @ 13:58:05 #146
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79966061
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ik dit alles lees wil ik ook weer!
Enge dingen, leuke dingen, spannende dingen.
Ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn.
Nou je mag best in mijn plaats, jij zwanger ik het kind. Deal?
pi_79966106
Tico, mijlpaal!
Ik ben vandaag 16 weken! Vind het zo ver klinken alweer hahaha! Moest echt even op mn ticker checken of het wel echt klopte
Shandalay, toen ik zwanger was van Graeme zeiden ze ook steeds dat hij heel groot zou zijn en dat ik echt wel eerder zou bevallen dan bij 40 weken. Heb ook meerdere groeiecho's gehad. Werd daar ook erg ongeduldig van, want ik verwachtte hem dus ook echt met 37 weken al. Maar ben uiteindelijk ingeleid met 39 weken en een paar dagen, omdat mijn bloeddruk te hoog was en omdat ze dus dachten dat hij zo groot was. Maar hij was 3946gram, dus helemaal niet zo groot. Ondanks al die metingen. Dus als ze dat deze keer weer zeggen, dan luister ik er gewoon lekker niet naar. Blijkbaar kunnen ze zelfs met echo's dat echt niet zo goed zeggen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79966426
Hier ook 20 weken!

Tessie 16 weken

@SC/Tico: Ik weet niet, ik ben heel blij dat ik zwanger ben en geniet er ook wel van, maar om nou te zeggen dat ik het héérlijk vind...

Wat heb je een druk dametje, Orea! Hier wel regelmatig activiteit, maar toch een stuk minder spectaculair dan bij jou.

NIKKI, ik ben benieuwd wanneer je kleine komt!
  maandag 5 april 2010 @ 14:14:18 #149
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79966575
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:09 schreef Cantare het volgende:
Hier ook 20 weken!

Tessie 16 weken

@SC/Tico: Ik weet niet, ik ben heel blij dat ik zwanger ben en geniet er ook wel van, maar om nou te zeggen dat ik het héérlijk vind...

Wat heb je een druk dametje, Orea! Hier wel regelmatig activiteit, maar toch een stuk minder spectaculair dan bij jou.

NIKKI, ik ben benieuwd wanneer je kleine komt!
Ik vind er gewoon geen reet aan. Ik voel me niet mooier ofzo, in tegendeel... Lekker een beetje flirten met een leuke jongen gaat ook een stuk moeilijker met buik... Ik ben gewoon heel snel moe, en dn de eerste 16 weken misselijk en kotsen... En de rest voel ik me een vet varken...

Dusz, nee ik vind er geen reet aan.
pi_79966631
Ik voel me ook helemaal niet mooier, eerder vadsig en verder is de moeheid ook bij mij de grootste boosdoener.

Het valt me trouwens niet tegen hoor, het kan en hoeft tenslotte ook niet allemaal een grote roze wolk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')