quote:
hihi, meidenpapaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Ja, en hij was gewoon te laat![]()
Als je een afspraak hebt om 12 uur, dan zorg je toch dat je er van tevoren bent? Nee meneer was er stipt 12 uur... Toen lag ik dus al in de echokamer...
En toen zat ie te vertellen dat ie zo graag een jongen wilt... En toen zei de echomevrouw, "Je moet het toch echt met een meisje doen" Ik :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm... Zou het dan aan de omgeving liggenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:29 schreef Orea het volgende:
Ticoooo nog een dame!!wat leuk!!
En idd arme Mies
![]()
Pessie het zegt geen drol, wij hebben alleen maar meisjes in onze omgeving, geloof dat de verhouding 95% meiden is en 5% jongens.. Dus de onze MOEST statistisch gezien wel een jongen zijn
FAIL!
Ja hoor, ik ben er ook een. Stond vanochtend ook weer te huilen omdat ik vond dat manlief lelijk tegen mee deed (ik was echt vergeten dat ik hem weg zou brengen, dus hij was een beetje boos, want nu kon het niet meer en moest hij iets anders regelen).quote:Op donderdag 1 april 2010 18:35 schreef Tierrr het volgende:
Een meisje voor Tico! Leuk hoor!
Pfff, ik heb in elk geval voldoende hormonen in mijn lichaam... zijn jullie ook zulke hormonsters??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |