Realm: Aggramarquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Tarren Millquote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: The Sha'tarquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
quote:
Realm: Xaviusquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Ook fijn, dat stempeltje 'fail' als je gearscore zogenaamd niet hoog genoeg isquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Aliya&s=Frostmane&r=EU
Crap, 5.7k maar.
Voornamelijk omdat de Conquerer Mark niet bestaat, in mijn guild gaan Vanquisher tokens daarentegen al weg voor offspecs.
Nee dat is gewoon omdat je male night elf bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ook fijn, dat stempeltje 'fail' als je gearscore zogenaamd niet hoog genoeg is
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Patrocious&s=Hellfire&r=EU
Hopelijk gaat het door bij ons. We hebben 3 nieuwe lui geinvite vorige week, omdat we raids maar net vol kregen en er zijn er nu maar 22 gesigned...quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon omdat je male night elf bent.
Als je TBC ook hebt kun je volgens mij wel naar Azuremist Isle e.d , homeland van de Draenei.. Neem de boot in Darkshore.. zuidelijke pier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef timmmmm het volgende:
Level 12 nightelf druid. Ik ben klaar in Terdrassil, daar is het niets meer, maar ik vind Darkshore stom. Waar kan ik dan heen als volgend gebiedje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Je kan ook gaan zonder weekly quest hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Evertjan het volgende:
deze week is de weekly raid Lord Jaxx op onze server. Ben al lang blij geen Flame Leviathan. Nu maar is een pug op zoeken voor ToC 10
Wanneer krijgen we nou een malygos die moet ik nog op me warrior voor de titel
Er worden geen Malygos/Naxx/Ulduar pugs gedaan als het de weekly niet isquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan zonder weekly quest hoor
Nou jaaaaaa zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb ik iets te vertellen? Nop
Dan maar een gewone saaie TVP -_-
idd niemand doet meer EoE, naxx of Ulduar en als ze er naar toe gaan gaan ze gelijk lopen zeuren dat ze voor achievements willen gaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er worden geen Malygos/Naxx/Ulduar pugs gedaan als het de weekly niet is
Ik pug nooit meer met een onbekende raidleader juist om dit soort dingen. Er zijn er een paar waar ik goede ervaringen mee heb en die elke week goede pugs maken. Heb ze in m'n friendslist en ga alleen met die mensen mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef DjNivek het volgende:
Heb nu een 2de keer een PUG gedaan naar ICC25, en voor de 2de keer worden de Protector marks geninja'ed door de raidleader (allebei de keren een shaman). Moraal van het verhaal; vertrouw geen shaman raidleader en volgende week maak ik m'n eigen raid wel. ><
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Als je een bevriende tank nodig hebt is het natuurlijk geen guild-progressionquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef Junglebeast het volgende:
Gisteren 2de ICC25 guildrun gehad. Nou ja we hadden een bevriende tank bij ons. Weer 1 boss down en staan nu op 4/12. De Lady dropte ook nog me pants dus ben helemaal tevreden.
De balans van de groep is nog niet echt super maar komt ook omdat we maar 20 core raiders hebben, en wil graag naar een stuk of 30 minstens..
Nice. Gzquote:Op donderdag 1 april 2010 07:32 schreef jagga het volgende:
Gisteren icc10, met een fatsoenlijke groep.
Binnen 45 minuten stonden we voor rotface(voor ons een record
)
Alleen wéér die tank neck niet gedropped op marrowgar
Echter ook over rotface+festergut gefietst. Prof 2e keer neer(was mijn eerste keer)
dropte dat unidentified organ-tankding.
Rolled de pally tank 2WOOOOOOOOOOOOOOOH
![]()
wat een gave trinket
http://www.wowwiki.com/Hitquote:Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef _Fanta het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier in dit topic, maar ik zit met een vraagje..
Ik heb sinds kort een DK aangemaakt en die is nu lvl70. Ik verkrijg zo nu en dan wel us een item met hit rating, maar vaak zijn de andere stats van die items wat minder dan de items van hetzelfde lvl zonder hitrating. Moet ik op dit level al letten op mijn hitrating? zojah, hoeveel hitrating raden jullie mij aan?
Altijd naar wow-head linkenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:07 schreef jagga het volgende:
http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=50341
Deze trinket dus
Ik doe buiten t questen ook instances en battlegrounds. Heb ik daar wel wat extra hitrating voor nodig, of raak ik het merendeel met zero hitrating ook wel?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:10 schreef GI het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Hit
Het is tijdens het levellen niet echt boeind echter denk ik. Het is meer dat je het nodig hebt op bossfights.
Met hitrating maak je de kans dat je spells missen kleiner. In instances zal je wel wat hebben aan hitrating maar het is geen doodzonde als je geen hit hebt. Als melee moet je een dermate hoge hitrating hebben dat het op het lagere level gebied nogal moeilijk is om capped te raken. Ik zou als ik jou was gewoon snel naar 80 doorstomen en je dan pas echt om hit zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik doe buiten t questen ook instances en battlegrounds. Heb ik daar wel wat extra hitrating voor nodig, of raak ik het merendeel met zero hitrating ook wel?
dankjewel voor je advies!. Ik trek tot ik lvl 80 ben gwoon de gear aan met de hoogste strenght, stamina, critrating. en als dr dan toevallig haste, resilence, armorpenetration opzit is mooi meegenomenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:25 schreef GI het volgende:
[..]
Met hitrating maak je de kans dat je spells missen kleiner. In instances zal je wel wat hebben aan hitrating maar het is geen doodzonde als je geen hit hebt. Als melee moet je een dermate hoge hitrating hebben dat het op het lagere level gebied nogal moeilijk is om capped te raken. Ik zou als ik jou was gewoon snel naar 80 doorstomen en je dan pas echt om hit zorgen gaan maken.
Als DPSer heeft de +stamina totaal geen meerwaarde voor je.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dankjewel voor je advies!. Ik trek tot ik lvl 80 ben gwoon de gear aan met de hoogste strenght, stamina, critrating. en als dr dan toevallig haste, resilence, armorpenetration opzit is mooi meegenomen. Maar als DK zijn mijn main stats denk wel strenght, stamina en critrating toch?
Ohjah en attack power idd. Al geeft elke 1 str 2 attackpower toch? En idd Stamina hoef ik nie extreem veel te hebbe als DPSer. Maar beetje is altijd wel handig. Zeker in bg's heb ik wel profijt van een net da beetje extra hp. Maar ook met PuG's dat als de tank bijna doodgaat bij bossfights dat ik dan ff de argo op mij neem zodat ie weer ff bijgehealed kan worde.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:34 schreef GI het volgende:
[..]
Als DPSer heeft de +stamina totaal geen meerwaarde voor je.
Strength en Attack Power zijn je belangrijkste stats.
Crit is inderdaad een goede derde als je er niet teveel +strenght of +AP mee verliest.
Je moet er wel bij stilstaan dat een tank dingen als defense rating en block/parry heeft. En dat de kans heel groot is dat als de tank bijna doodgaat hij alsnog de klappen veel beter kan hebben dan jij het kan.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ohjah en attack power idd. Al geeft elke 1 str 2 attackpower toch? En idd Stamina hoef ik nie extreem veel te hebbe als DPSer. Maar beetje is altijd wel handig. Zeker in bg's heb ik wel profijt van een net da beetje extra hp. Maar ook met PuG's dat als de tank bijna doodgaat bij bossfights dat ik dan ff de argo op mij neem zodat ie weer ff bijgehealed kan worde.
Ik maak echt de gekste dingen mee met die random instances. Vannacht ook weer, we waren zo met een boss bezig staat de mage van de groep gwoon langs mij aan te valle :S, echt wtf? En ook Tanks meegemaakt die de healer echt nie bijgehealed kon krijge zo snel dropte zijn HP. Maarjah zelf ben ik ook nog nie zo'n heel ervaren speler opzich, en kan ook nog veel leren. Het is altijd maar afwachten met die randoms in wat voor party je terrecht komt. Soms gaat t zo lekker da we meerdere runs achter elkaar doen, terwijl de andere keer we bij de 1ste boss all gewiped wordequote:Op donderdag 1 april 2010 08:56 schreef GI het volgende:
[..]
Je moet er wel bij stilstaan dat een tank dingen als defense rating en block/parry heeft. En dat de kans heel groot is dat als de tank bijna doodgaat hij alsnog de klappen veel beter kan hebben dan jij het kan.
Er is een 'defcap' welke er bijvoorbeeld voor zorgt dat ze geen critcalstrikes op zichzelf kunnen krijgen, waar jij als DPS dat natuurlijk wel kan. Het zou zomaar kunnen dat een klap van een boss (al is dat niet op jouw level zo) jou zou slaan voor 15K waar hij de tank maar voor 8K zou raken. Als het gevecht al messy is en er weinig groep heals zijn geweest omdat de tank zoveel klappen krijgt zou een 'aggro pakken' vrij makkelijk in een wipe kunnen resulteren
je zit dan toch niet in frost presence héquote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef _Fanta het volgende:
ik krijg ook vaak argo op mij. nou weet ik nie of dat dan aan de tank ligt, of dat ik zo loeihard met mijn hearthstrike aan t critte ben
Je moet het wel als een spelletje blijven zien en niet als een verplichting ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef Tjaapo het volgende:
Ik ben gestopt en ben er eigenlijk wel blij om, was het echt even helemaal zat, maar misschien dat ik met die nieuwe expension weer eens ga spelen. Ben o.d.m. te druk met fifa 10 op de ps3
altijd blood presence. maar idd dat moet ik nog leren om dezelfde mob aan te valle als de tank. want vaak pak ik gewoon een willekeurige mob omdat ik nie direct zie welke de tank aan t aanvallen is. en hearthstrike raakt ook nog een 2de mob gloof ik.. Maar doet wel ziek veel dmg!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef jagga het volgende:
[..]
je zit dan toch niet in frost presence hé
Zoniet, dan moet je eens proberen dezelfde mob te slaan die de tank aan het slaanis
Altijd beginnen met hetgeen de tank aan het aanvallen is. Als je tank aanklikt dan zou je moeten kunnen zien welk target hij aangeklikt heeft.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
altijd blood presence. maar idd dat moet ik nog leren om dezelfde mob aan te valle als de tank. want vaak pak ik gewoon een willekeurige mob omdat ik nie direct zie welke de tank aan t aanvallen is. en hearthstrike raakt ook nog een 2de mob gloof ik.. Maar doet wel ziek veel dmg!
haha dat doe ik dus ook, altijd de grootste eerst doodmake. en deathgrip gebruik ik alleen bij verdwaalde mobs die richting de healers en casters lope. Maar bij bosses wil ik nog wel us mijn Ghoul en mijn Dancing Sword tevoorschijn toverenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:36 schreef MarkyB het volgende:
Ik pak altjid de grootste van het stel, een goeie tank houdt dan ook nog aggro
Stom vind ik wel als ik als OS tank, een andere dk deathgrip genruikt, of army of death op een boss om meer damage te kunnen doen..
als ik met de tank meeloop naar een groep dan val ik ook dezelfde aan als hem, maar je hebt echt van die speedy consailes tanks die alweer bezig zijn terwijl je nog aan t lootten bent van de vorige group mobs.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:36 schreef GI het volgende:
[..]
Altijd beginnen met hetgeen de tank aan het aanvallen is. Als je tank aanklikt dan zou je moeten kunnen zien welk target hij aangeklikt heeft.
Ook is er zoiest als de 'five second rule'. Als je vaak aggro problemen hebt moet je even vijf seconden wachten met aanvallen waardoor je geen aggro zal krijgen als de tank zijn werk goed doet
sry, heb een nachtje doorgehaalt. ik zit idd wel aardig veel te posten voor mijn eerste keer in dit topic. maar ik zal me beetje gedeist houde nuquote:
jah beetje wel iddquote:Op donderdag 1 april 2010 10:09 schreef GI het volgende:
Ik vind het niet erg verder hoorHet was alleen nogal een monoloog
ik zie je post nu pasquote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef GI het volgende:
Ik heb recentelijk als healer randoms gedaan om snel level 80 te worden. Er is een grote hoeveelheid mensen die niet weten wat ze doen.
Ik probeerde dan altijd tips te geven en een tank probeerde ik te vertellen dat een cloth item met SP als warrior tank niet helemaal de beste keuze was. Dat resulteerde nogal eens in een ragequit.
Toppunt was een stockades run waar een hunter in melee mode op een boss in stond te hakken zonder een weapon ge-equiped te hebben. Hij bleef ook maar brullen dat we hem een wapen moesten geven. Hoe zo'n iemand het voor elkaar krijgt om lvl 22 te worden weet ik ook niet, het is een kunde gok ik.
En nu is tanken weer wel leukquote:Op donderdag 1 april 2010 07:32 schreef jagga het volgende:
Gisteren icc10, met een fatsoenlijke groep.
Binnen 45 minuten stonden we voor rotface(voor ons een record
)
Alleen wéér die tank neck niet gedropped op marrowgar
Echter ook over rotface+festergut gefietst. Prof 2e keer neer(was mijn eerste keer)
dropte dat unidentified organ-tankding.
Rolled de pally tank 2WOOOOOOOOOOOOOOOH
![]()
wat een gave trinket
ziet er nogal kaal uit, vooral dat 2de plaatje. weet je zeker dat dit geen screens zijn van 1 of andere private server?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef drumstickNL het volgende:
Goldshire zal nogal gaan veranderen in Cataclysm zie ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee dit is geen 1 April grap, wat is Blizzards grap voor dit jaar eigenlijk?
Cataclysm is nog niet live... dus dit zijn developerscreenshots. Ik denk niet dat ze op live servers nu dingen gaan aanpassen hequote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ziet er nogal kaal uit, vooral dat 2de plaatje. weet je zeker dat dit geen screens zijn van 1 of andere private server?
Weet het niet zeker, het is wel moeilijk te maken in een private server en de wotlk alpha zag er ook zeer leeg uit.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ziet er nogal kaal uit, vooral dat 2de plaatje. weet je zeker dat dit geen screens zijn van 1 of andere private server?
Het is weer leuk geworden omdat ik gewoon heb verzocht niet meer met bepaalde mensen in een raid te zitten.quote:
Da's ook weer zo iddquote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Cataclysm is nog niet live... dus dit zijn developerscreenshots. Ik denk niet dat ze op live servers nu dingen gaan aanpassen he
Dat had ik dus met raiden, tijden van half 8 tot verplicht 11 uur en als ik dan geen zin meer had om uurtje of 10 vond ik dat zo klote. Maar ja je wil toch die gear hebben he (heb het hier nog over TBC era)quote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef GI het volgende:
[..]
Je moet het wel als een spelletje blijven zien en niet als een verplichting ofzo
Dat is Orgrimmar?;o Ik vind het er wel stoer uitzienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef drumstickNL het volgende:
Het nieuwe ogrimmar lijkt erg veel op de nieuwe Blackrock mountain, en ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind.
[ afbeelding ]
Nee dat is Blackrock Mountain, die erboven is Orgrimmar.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat is Orgrimmar?;o Ik vind het er wel stoer uitzien
Blijft er vet uitzienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee dat is Blackrock Mountain, die erboven is Orgrimmar.
dit gaan ze zeker toch nie echt met Org doen?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef drumstickNL het volgende:
Goed dat je het zegt, dat was ik even vergeten.
[ afbeelding ]
gelukkig hebbe we Silvermoon nog, maar of je er nou echt vrolijk van word om de hele tijd "remember the sunwell" aan te moetten horen betwijfel ikquote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
En alle guards worden undead omdat alle Orc guards naar the Undercity zijn gegaan.
Silvermoon <3 Hopen dat dat ooit de main city word xD Orgrimmar heeft zo z'n tijd gehad :pquote:Op donderdag 1 april 2010 11:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gelukkig hebbe we Silvermoon nog, maar of je er nou echt vrolijk van word om de hele tijd "remember the sunwell" aan te moetten horen betwijfel ik
vin ik zelf ook een mooie stad, en 2 AH's dus als de Aliance er 1 plat legge hebbe we altijd nog een AH overquote:Op donderdag 1 april 2010 11:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Silvermoon <3 Hopen dat dat ooit de main city word xD Orgrimmar heeft zo z'n tijd gehad :p
Ik verbaas me af en toe ook zo enorm over de stupiditeit van mensen. Bij sommigen vraag je je af hoe ze in hemelsnaam lvl 80 zijn geworden, of dat ze het net een half uur geleden op e-bay hebben gekocht.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef GI het volgende:
Ik heb recentelijk als healer randoms gedaan om snel level 80 te worden. Er is een grote hoeveelheid mensen die niet weten wat ze doen.
Ik probeerde dan altijd tips te geven en een tank probeerde ik te vertellen dat een cloth item met SP als warrior tank niet helemaal de beste keuze was. Dat resulteerde nogal eens in een ragequit.
Toppunt was een stockades run waar een hunter in melee mode op een boss in stond te hakken zonder een weapon ge-equiped te hebben. Hij bleef ook maar brullen dat we hem een wapen moesten geven. Hoe zo'n iemand het voor elkaar krijgt om lvl 22 te worden weet ik ook niet, het is een kunde gok ik.
Nee, altijd eerste zijn op de healingmeters is tof *flex*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Een van de beste dps'ers, een druid zat ook al tegen me te whisperen what the fuck ik aan het doen was in dit guildquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef GI het volgende:
Vier keer extenden is wel ontzettend vaag moet ik zeggen. Inderdaad alle loot die ze iedere week laten liggen is nogal wat upgrades voor de hele guild. Ik heb zo het vermoeden dat je daar niet lang gaat overleven Isa.
Ik ben het zo enorm met je eens!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef GI het volgende:
Wij houden in onze guild eigenlijk alles binnen één lockout. Naast de verschillende upgrades die zowel 10 en 25 hebben is het ook nog eens beter voor de 'team synergy' als je vaker op gevechten met elkaar samenwerkt. 4 weken lang een paar keer per week op de LK wipen wordt je als team echt niet beter van.
IIC 10 is iets wat we met verschillende teams doen. Het blijkt wel dat de tweewekelijkse run met een bepaalde groep veel meer voor elkaar krijgt dan de niet op elkaar ingespeelde teams. Het lijkt me toch echt een slimme keuze van de guild om die extention niet nog een vijfde keer te doen.
Volgens mij ging het gerucht dat Orgrimmar (aan de voorkant) versterkt zou worden met Saronite, dat zou het uiterlijk verklaren.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dit gaan ze zeker toch nie echt met Org doen?. Mijn zonovergoten Orgrimmar word 1 of andere dark creapy place? Zeg dat dit een 1 april grap is!
Kidding right ?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Blijft er vet uitzienBeide screenshots.. xD
Dat dus, als je mensen meer aan elkaar laat wennen op de simpele fights dan gaat het op de complexere situaties ook een stuk beter.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het zo enorm met je eens!maar mijn guildmaster dus niet. Hij moet en hij zal de LK neerhalen in 25 man. Het is gewoon ook niet goed voor de spirit van een team. En zoals jij al zegt: de samenwerking.
Not kiddin' damnit! ;p Het straalt awesomeness uit ;pquote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kidding right ?Ik vind t orgrimmar van nu veel mooier. Althans vind ik Silvermoon wel de mooiste horde stad.
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kidding right ?Ik vind t orgrimmar van nu veel mooier. Althans vind ik Silvermoon wel de mooiste horde stad.
Ooh, ik vraag me af hoe PvP raids op capitals nu gaan worden, met 60 man boven een stad hangen en dan naar binnen vallen enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
[..]
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Dit is dus juist ook geen hardcore guild, heb ik expres gekozen omdat ik het 5x raiden per week een beetje beu was. Het guild heeft alleen 2 icc 25 man teams (ja, beetje groot guildquote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef GI het volgende:
Dat dus, als je mensen meer aan elkaar laat wennen op de simpele fights dan gaat het op de complexere situaties ook een stuk beter.
Ik heal zelf het liefste met onze beste shammy en onze beste druid. Als we die drie bij elkaar zetten dan vangen we de klappen voor elkaar op en er is amper communicatie nodig tijdens de runs dat wij met zijn drieën verdeeld zitten over de groep. Ook is het voor tanks goed om aan elkaar te wennen. DPS is een iets ander verhaal maar als je weken lang alleen maar wiped op 1 gevecht dan is volgens mij de lol al heel erg snel van het raiden af.
Nou zijn wij natuurlijk geen hardcore guild, dat kan nog wel eens schelen. Maar juist door het social sausje van onze toch wel dedicated guild is het juist allemaal zo prettig.
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormdquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormd
http://www.wowwiki.com/April_Foolsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef MarkyB het volgende:
1 april ja, wat hebben ze vorige keren uitgevoerd?
Alleen uit centraal orgrimmar, Garrosh vindt andere rassen niet sterk genoeg om org te beschermenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Maar hoe moet ik dat dan voor me zien!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]quote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef GI het volgende:
1-april armory :
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&cn=Yules
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]
Cheesed the achievement 5 Daily Quests Complete for 10 points.
Wat nou vendored!quote:Ninjaed [Corrupted Silverplate Leggings]. (Vendored)
quote:
Arme Trolls en Blood Elfsquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Ogrimmar zou geript worden, en daar zou Northern Barrens komen. QQquote:Op donderdag 1 april 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gerucht dat Orgrimmar (aan de voorkant) versterkt zou worden met Saronite, dat zou het uiterlijk verklaren.
Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ookquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ja, ging orgrimmar niet helemaal kapot?!
Rofl op die 2e :pquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef WyriHaximus het volgende:
De blizz april fools btw:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003857
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/equipmentpotency.xml
(of heeft iemand ze al gepost?)
EPEEN dusquote:
Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodig
5000g@friendly afaik (exclusief mount)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmen
M'n 1e horde en m'n 1e echte dps 80 dus ben benieuwd
Zowel offspec ele shaman, unholy dps DK en shadow priest gespeeld, maar nu kan je dus niet terug naar de easymode
Alleen waar is die GM als je em nodig hebt lol, zonder er om te vragen had hij gezegd dat je 500g voor je 300 flying zou krijgen en ik heb nu 4.6
Ikzelf wil ook niks met GS te maken hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
10 of 25 ?quote:
Wij van 7/12 naar 10/12 10 man.quote:
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:20 schreef Katth het volgende:
We hebben de hele avond zitten wipen op LK 25 weer, blijft een probleem om goed door p2 te komen, dus in transition van p2 naar p3 zijn we dus gewoon fucked.
Alleen zit daar niemand op te wachten :pquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijker
fakes natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ook)
Die in de 5000 moet je hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
www.wtfismygearscore.comquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
quote:
nog leuker;)quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het AH toch leuk om elke dag even op rond te snuffelenNet nog een pristine black diamond voor 2 gold gekocht
And that's how you play the AH.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
10 man. De guild waar ik in zit heeft al een 'main groep' met twee vaste tanks die er al lang inzitten. Ik ben sinds ICC bij de guild gekomen en doe nu mee met de tweede groep, erg leuk. De eerste groep heeft Lich King al neer, dus dat scheelt ons een heleboel wipes omdat zij de tactics etc. al doorhebben. Dat leggen ze even aan ons uit, en na een paar pogingen heeft iedereen het wel doorquote:
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.quote:
Ja, dat soort dingen zijn leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
Ah bedankt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.
Gratzquote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Ezio het volgende:
na 12 raids, 3 maanden dus EIN-DE-LIJK zod's
![]()
5/12 ? Jullie zitten op 10 man vast op festergut/rotface maar krijgen op 25 wel alles tot aan de LK down ? Dan gok ik dat er iets mis zit in je 10 man groepquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Gratz, heb hem zelf gelukkig al een weekje of 2 op mijn Hunter altje
![]()
Zitten ICC25 nog steeds stuck op LK, en noobs komen minder opdagen omdat ze niet willen wipen en L0otgierig zijn.
en ICC10 5/12 HM mja
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een groupquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
GS blergh,quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
en mn hunter is 79 met 300 vliegmasjienskill
nu ff doorbijten
wij hadden het laatst ook over kebab op vent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Phoneutria het volgende:
Onze guild bestaat net maandje en staan nu 6e van de Realm.
Afgelope woensdag eindelijk de Lich King 25 neer, iedereen ging loos op Ventrilo.![]()
En als overwinning mezelf "Well fed" gemaakt in de kebab tent met een mede-guildie!
Oh dat gezeik weer, leuren om in een groep te komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
Moet ik inderdaad een nieuwe guild zoeken, want de vorige bestaat volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Als je een leuk guild vindt dan maakt gs vaak geen moer meer uit en mag je toch wel mee op dingen als altruns etc
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick onlinequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Wij hebben iemand gekicked omdat hij gs noemde in guildchat.
lolquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick online
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoordquote:
roflquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoord
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realmquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Santello het volgende:
Anders migraten jullie ff bijmekaar, geen gs nodig om dingen te doen
Stormpike Guard of Frostwolf Clanquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
En ik denk dat ik maar eerst een zooi BG's ga doen als ik weer ga beginnen. Ik las dat de titles weer terug zijn of komen? Ik was/ben in ieder geval exalted bij de AV faction (welke was dat ook weer).
Liever niet zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realm
We hebben het eens een keer geprobeerd op Steamwheedle Cartel RP server, Alliance, in de guild <TvP>.quote:
Ik zou dan ook nooit op een nederlandse realm spelen, echt never nooit nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:23 schreef Katth het volgende:
Ik zou niet eens willen om met allemaal Nederlanders in een guild te zitten, vind juist een van de leuke aspecten van de game dat je met verschillende nationaliteiten omgaat.
is nog niet bekent maar meeste gaan uit van de herfstquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef drumstickNL het volgende:
Komt Cataclysm in november of deze zomer?
dat zou dan de beste guild ooit worden aan de reacties die hier te lezen zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realm
Niet te ver van kerst af is het meest waarschijnlijk, zoals november/december.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blizzard gaat echt geen grote expansion uitbrengen midden in de zomer als iedereen aan het strand zit, op vakantie is etc. Dat is een beetje slecht voor de nummertjes. Reken dus maar op september / oktober. Iedereen doet alsof het zo dichtbij is, nou toch nog ongeveer 5 maand...:P
Ben met me vriendin samen gaan levelenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef farscapevr7 het volgende:
god wat gaat dat saai worden om te wachten, doe nu al geen heroics meer, 1 per dag voor me frost voor de rest beetje hangen in IF (stoer staan op me mount:) en proberen bovenop muren te klimmen) terwijl je wacht op een raid:(
Lol hellfire toevallig? Die stoet was hier net ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef DJ_ het volgende:
het is paas weekend en de hele server verveelt zich , wat ga je doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Lol hellfire toevallig? Die stoet was hier net ook
Neequote:
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shardsquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
NeeLogde net in en daarna was'ie ook snel afgelopen geloof ik
En ik geloof niet dat mijn minimount daar tussen past
Hehe ja, dat maar 's doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shards
Gz!quote:
Gems kopen in wintergrasp en op de AH pleuren, die dingen verkopen best goed als wintergrasp niet van jou faction isquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shards
wij hebben altijd WGquote:Op zondag 4 april 2010 00:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Gems kopen in wintergrasp en op de AH pleuren, die dingen verkopen best goed als wintergrasp niet van jou faction is
allemaal nerds?quote:Op zondag 4 april 2010 16:47 schreef R-Mon het volgende:
Vandaag teruggekomen van een guildmeet in Newcastle, zo geweldig om die mensen te zien
Nerds zou ik ze niet noemen, stel britse zuiplappen waaronder drie leuke dames waarvan je echt niet zou verwachten dat ze wow spelenquote:Op zondag 4 april 2010 16:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
allemaal nerds?![]()
ten tijde van wow vanilla ook een aantal guild meets gedaan (was nederlandse guild). was altijd wel gezellig, echter was het nerd gehalte hoog aanwezig![]()
gelukkig waren er ook een aantal limburgers die wel gewoon van zuipen en feesten hielden![]()
Was jij niet dezelfde poster die vroeg wanneer Cataclysm uit zo komen?quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
Je neefje een beetje de schuld ervan geven.![]()
In pvp zie je ook wel mechanohogsquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
En @Isabeau: Niemand bij Blizzard had ooit verwacht dat er iemand zo gek zou zijn om een level 40 op te zadelen met een enorm dure mount. Het is natuurlijk wel grappig dat een level 40 zo'n beest heeft maar alleen voor de eerste 10 min, daarna is het gewoon zonde.
Sowieso, pugsquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1quote:
Jij blij, heb je ook geen reden meer om er naar terug te gaanquote:Op zondag 4 april 2010 16:43 schreef Zokunen het volgende:
lol!
1e oculus hc. run....
Wie loot er een mount, jawel! ikke!
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?quote:Op maandag 5 april 2010 10:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1
Ging altijd goed, we hadden na 2 weken al 10/12 gedaan in icc 25.
Trinkets gingen voor 30 tot 40k gold![]()
Maar goed ben gemigrate nu naar een low population server, kan geen eens een VoA 25 pug maken
teveel lag, dus ja dan gaat FCM open, dan ga je!quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferredquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
euro's euro'squote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferred
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe ik het ga doen... Waarschijnlijk transfer ik mijn priest maar misschien mijn warrior... lastig!! allebei transferren wordt een beetje teveel van het goede.
dilemma's dilemma's...
Hoe heet die guild dan?quote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferred
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe ik het ga doen... Waarschijnlijk transfer ik mijn priest maar misschien mijn warrior... lastig!! allebei transferren wordt een beetje teveel van het goede.
dilemma's dilemma's...
Mja of ik erbij kom zal wel nietquote:Op maandag 5 april 2010 15:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze raiden wat later dan andere guilds, volgens mij hebben ze ICC normal wel al gecleared maar ik heb me er eerlijk gezegd nog niet echt mee bezig gehouden.
heb jij niet zo'n tokengenerator?quote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Gedaan, maar ik heb geen zin meer om verder te spelen.
2v2?quote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Ezio het volgende:
Eindelijk een normale druid gevonden, 1300-1700 gehaald net![]()
Straks weer verder
quote:
Hoezo zonde? Ik kan nu tenminste door questen zonder steeds een vendor op te moeten zoeken om m'n bags leeg te makenquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
En @Isabeau: Niemand bij Blizzard had ooit verwacht dat er iemand zo gek zou zijn om een level 40 op te zadelen met een enorm dure mount. Het is natuurlijk wel grappig dat een level 40 zo'n beest heeft maar alleen voor de eerste 10 min, daarna is het gewoon zonde.
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiendquote:Op maandag 5 april 2010 19:58 schreef Ferdii het volgende:
geld teveel?
ik kan tegenwoordig door inscription redelijk rond komen en heb geen geld tekort. Maar om nu te zeggen dat ik het in overvloed heb
zal es ff kijken hoeveel gold ik heb verdientquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiend(met mijn low level dus he)
Ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen hoor, maar zal wel server gebonden zijn. Keb zelf inscription gehad, maar dat kon d'r dus echt niet uit. Glyphs gingen weg voor 5g per stuk op onze realm. Koste meer tijd dan het opleverde.quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiend(met mijn low level dus he)
Gewoon wat tijd in ah steken, het is eigenlijk te simpel om veel gold te verdienen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Ericjuh het volgende:
Ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen hoor, maar zal wel server gebonden zijn. Keb zelf inscription gehad, maar dat kon d'r dus echt niet uit. Glyphs gingen weg voor 5g per stuk op onze realm. Koste meer tijd dan het opleverde.
lees dit maar eens doorquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen hoor, maar zal wel server gebonden zijn. Keb zelf inscription gehad, maar dat kon d'r dus echt niet uit. Glyphs gingen weg voor 5g per stuk op onze realm. Koste meer tijd dan het opleverde.
So truequote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon wat tijd in ah steken, het is eigenlijk te simpel om veel gold te verdienen.
Regels om te onthouden:
- Veel level 80's hebben genoeg gold
- Veel level 80's zijn lui
- Veel level 80's willen dingen NU
414 posted , 26300 earned .quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]Massaproductie bij jou!
1800 auctions posted en 35000 gold verdiend
Dat wordt bekend zodra er een beta is denk ik. Voorlopig zal Cataclysm zich vooral nog in een interne Alpha bevinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:49 schreef Ezio het volgende:
Is het al bekend wanneer er mensen voor de Beta gekozen worden
Heb je gezien dat als je alle seizoensachiefs hebt je een mooie mount krijgt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
quote:04-Apr-2010Earned the achievement Shake Your Bunny-Maker for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Noble Gardener for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Desert Rose for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Hard Boiled for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Dressed for the Occasion for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Spring Fling for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Chocoholic for 20 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Chocolate Lover for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Noble Garden for 10 points.
03-Apr-2010Earned the achievement Blushing Bride for 10 points.
03-Apr-2010Earned the achievement Sunday's Finest for 10 points.
03-Apr-2010Earned the achievement I Found One! for 10 points.
Ja, een 310% mount. Maar ik heb vier level 80 alts welke nog wel eens van 'main' status verwisselen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:26 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Heb je gezien dat als je alle seizoensachiefs hebt je een mooie mount krijgt?
[..]
Het is ook helemaal niet nuttig, maar ik vond het verassend leuk. Beetje rondrennen als konijn en eieren rapen. Ben wel snel weggegaan bij Goldshire. Het was daar echt heel druk. Op Azuremyst was het een stuk relaxter vertoeven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
Ik snap zowiezo de achievement drang in het algemeen niet. /care aan die dingen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
waarschijnlijk worden paladins weer massaal aangepast. (ik hoop dat iig) en de 16e is nog nieteens zeker voor paladins.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=24038460683&sid=1
Class changes komen er aan!
EDIT: en Paladins pas op de 16e... mits 't dan klaar is ...
dag dag fury warriors met high damage dus ....quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=24038460683&sid=1
Class changes komen er aan!
EDIT: en Paladins pas op de 16e... mits 't dan klaar is ...
Zoals ze het daar zeggen zouden we misschien iets krijgen zoals rogue's hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dag dag fury warriors met high damage dus ....
elke keer als we weer boven aan in de dps list staan worden we weer generfed
vorigekeer ook pre-ulduar toen fury warriors 4k dps opbrachten in naxx kregen we -10% damage op titan grip .
nu krijgen we een aangepast rage model zodat we geen skills meer kunnen gebruiken
jep , dat lopen we 3 maanden met een kut class rond , daarna veranderen ze het weer of halen ze eerst nog de -10% van titan's grip af . dat werkt dan niet en krijgen we het gewone rage model weer , maar vergeten ze de -10% van titan's grip terug te doen en zijn we weer te imba en gaan ze weer naar rage modellen kijken enz enzquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Zoals ze het daar zeggen zouden we misschien iets krijgen zoals rogue's hebben.
Oftewel: Red Energy![]()
Ik denk dat ze het compleet verkloten. Aangezien ze het al jaren niet lukt om met het rage-mechanisme om te gaan (lees: balancen)
hallo, het is de beta. komop zeg. jullie lijken wel FOTM paladins die janken omdat ze niet meer OP zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep , dat lopen we 3 maanden met een kut class rond , daarna veranderen ze het weer of halen ze eerst nog de -10% van titan's grip af . dat werkt dan niet en krijgen we het gewone rage model weer , maar vergeten ze de -10% van titan's grip terug te doen en zijn we weer te imba en gaan ze weer naar rage modellen kijken enz enz
waarom laten ze het nou niet met rust ...
Alpha. Nog geeneens de beta.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hallo, het is de beta. komop zeg. jullie lijken wel FOTM paladins die janken omdat ze niet meer OP zijn
Ja goed, waarom whipe je precies?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef jagga het volgende:
Voor de ervaren raiders onder ons een vraagje.
Gisteren sindragosa wipefest gehad.
fase 1 hebben we onder de knie, is simpel en hadden we snel genoeg door. Nagenoeg geen raid dmg door de "icebombs", de iceblocks braken precies op het moment dat zij weer landde, echt makkelijk.
Het gaat echter helemaal tits up in fase 2
Wat wij proberen is het volgende:
Tanks taunten van elkaar af bij 4 stacks.
We proberen degene die getarget word door de iceblock, zo dicht mogelijk bij het hoofd van sindragosa te laten lopen (zonder de tank ook te iceblocken) zodat de tanks niet tever hoeven te lopen om van de debuff af te komen.
Echter is het mij bijv compleet onduidelijk of dat je ten alle tijden maar 1 iceblock mag hebben staan, of 2 ?
Moet je die iceblocks ZSM dpsen? Of juist proberen te timen met de volgende ?
De eerste 2 -3 iceblock gaat goed, daarna wordt het snel "messy" en hopla weer een wipe
tips ? tactics? help ?
Tis niet echt janken..quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hallo, het is de beta. komop zeg. jullie lijken wel FOTM paladins die janken omdat ze niet meer OP zijn
maar het werkt nooit , ze proberen het al jaren en ze falen iedere keer weer , dus waarom nu niet ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Beta begint binnen nu en 2 wekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:18 schreef GI het volgende:
[..]
Dat wordt bekend zodra er een beta is denk ik. Voorlopig zal Cataclysm zich vooral nog in een interne Alpha bevinden.
Wij zetten het 2e ijsblok altijd bij haar achterpoten zodat niemand geraakt wordt, en dat werkt ook gewoonquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef jagga het volgende:
Voor de ervaren raiders onder ons een vraagje.
Gisteren sindragosa wipefest gehad.
fase 1 hebben we onder de knie, is simpel en hadden we snel genoeg door. Nagenoeg geen raid dmg door de "icebombs", de iceblocks braken precies op het moment dat zij weer landde, echt makkelijk.
Het gaat echter helemaal tits up in fase 2
Wat wij proberen is het volgende:
We proberen degene die getarget word door de iceblock, zo dicht mogelijk bij het hoofd van sindragosa te laten lopen (zonder de tank ook te iceblocken) zodat de tanks niet tever hoeven te lopen om van de debuff af te komen.
Echter is het mij bijv compleet onduidelijk of dat je ten alle tijden maar 1 iceblock mag hebben staan, of 2 ?
Moet je die iceblocks ZSM dpsen? Of juist proberen te timen met de volgende ?
De eerste 2 -3 iceblock gaat goed, daarna wordt het snel "messy" en hopla weer een wipe
tips ? tactics? help ?
DO WANTquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef WyriHaximus het volgende:
ok cool 2 seater rocket komt als RAF mount http://www.mmo-champion.c(...)d-mount-coming-soon/ wie kan ik een RAF invite sturen?
Je hoeft helemaal niet bij een bepaald aantal stacks te taunten. Je moet gewoon zorgen dat bij de eerste icetomb de tweede tank erachter duikt, van zijn debuff afkomt, terugrent naar de boss en taunt. Dan kan direct de eerste tank rennen naar de tweede icetomb om van de debuff af te komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef jagga het volgende:
Je mag wel 10 icetombs hebben, maar dat is niet echt handig hč?quote:Echter is het mij bijv compleet onduidelijk of dat je ten alle tijden maar 1 iceblock mag hebben staan, of 2 ?
Ja, en dan ben jij de enige die de mount krijgt toch? Alleen de persoon die de invite verstuurd krijgt de mount. En als je geinvite wordt heb je er ook weinig aan omdat je dan met 2 accounts zit opgescheept en een aantal maanden dubbel moet betalen + uiteindelijk transferen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed PM maar ff waar ik de invite heen kan sturen
ik speel voornamelijk met me paladin. dus mij hoef je niets te vertellen over het tweaken (buffs/nerfs) van classesquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis niet echt janken..
Maar je wordt het wel zat dat er continue aan jouw toon gesleuteld word ivm zogenaamde "balance".
Het perfect voorbeeld heeft zich nog niet zolang afgespeeld.
Blizz maakt dat bladestorm nu disarmed kan worden (warriors gaan uit hun dak, boel QQ en)
Maar om het leed een beetje te verzachten, buffen ze revenge, en met een bepaalde "build" blijkt een prot warrior 10k dps te kunnen doen in heroics met uitschieters naar 26k crits op 2 targets tegelijk.
2 dagen later > hotfix.
Op de een of andere manier lukt het blizz nooit om van de warrior class af te blijven (en dit geld voor meer classes niet alleen warriors trouwens).
Nerfje hier, buffje daar = OMG OP! hotfix
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:22 schreef MarkyB het volgende:
Afgelopen zondag nacht om 12 uur ben ik meteen naar goldshire gegaan om eitjes te gaan verzamelen, gewoon ff kijken dacht ik nog.
Nou dat was dus erg verslavend en hebt dus tot half 4 eieren verzameld en achievements gehaald waardoor ik om half 4 ook Xtype the Noble was
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef jagga het volgende:
@ santello
Ik was even vergeten er bij te zeggen dat dit op 10 man was
Yup de gene die invite krijgt de mount. Stel ik zou mezelf inviten dan kost me dat 15 euro voor het spel, 15 euro voor de eerste maand (waar ik dan zelf een maand gratis voor krijg), en 15 euro om dan de mount te krijgen. Om vervolgens het 2e account als kloot account te houden. Of je level samen met de gene die je invite upquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet bij een bepaald aantal stacks te taunten. Je moet gewoon zorgen dat bij de eerste icetomb de tweede tank erachter duikt, van zijn debuff afkomt, terugrent naar de boss en taunt. Dan kan direct de eerste tank rennen naar de tweede icetomb om van de debuff af te komen.
[..]
Je mag wel 10 icetombs hebben, maar dat is niet echt handig hč?
Wat wij doen, is bij de eerste tomb alle ranged erachter laten duiken + 1 tank. Gelijk vol nuken en zodra de tomb gekilled is, zijn jullie waarschijnlijk al van je debuffs af. Als de tank niet op tijd is en de debuff nog steeds heeft, is dat nog steeds geen ramp, gewoon de volgende keer weer proberen. Direct terugrennen en de andere tank taunten zodat hij kan proberen de debuff kwijt te raken. De tweede tomb plaatsen wij het liefst gewoon op dezelfde plek, wat vaak wel lukt omdat we de tombs gewoon nuken vanaf het begin. Als dat niet lukt zet je de tweede tomb er iets verder vandaan, en gaan de melee en 1 tank erachter schuilen.
Wij hadden het in de tweede ICC group van de guild na 3 pogingen in P2 al gedaan. En ik neem aan dat jij nog steeds tank bent? Je hoeft je niet zo druk te maken als je een keer de debuff niet kwijtraakt omdat je te laat bij de tomb was aangekomen, ik stond op een gegeven moment met meer dan 10 stacks te tanken, gewoon een paar cooldowns erin knallen en dan gaat dat prima.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, en dan ben jij de enige die de mount krijgt toch? Alleen de persoon die de invite verstuurd krijgt de mount. En als je geinvite wordt heb je er ook weinig aan omdat je dan met 2 accounts zit opgescheept en een aantal maanden dubbel moet betalen + uiteindelijk transferen.
En nee, niet mijn UI, gewoon een random plaatje
we inviten Fir3fly gewoonquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup de gene die invite krijgt de mount. Stel ik zou mezelf inviten dan kost me dat 15 euro voor het spel, 15 euro voor de eerste maand (waar ik dan zelf een maand gratis voor krijg), en 15 euro om dan de mount te krijgen. Om vervolgens het 2e account als kloot account te houden. Of je level samen met de gene die je invite up. Maar idd de gene die geinvite word krijgt niks.
Hunter/Resto Druid waarin ik de hunter benquote:
Ga PvPen man. Skills ontwikkelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef ufopiloot het volgende:
Ik being een beetje moe te worden van wow.. doe alleen 10-man raids en zit al full i264. Daar kan ik dus niks meer aan verbeteren. Andere chars misschien maar daar heb ik ook niet echt zin meer in. En cataclysm duurt nog zo lang. Misschien dat ik gewoon maar m'n hele account weg doe, ben ik er gelijk voor altijd vanaf
Lol, zo'n standaard kut reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |