Realm: Aggramarquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Tarren Millquote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: The Sha'tarquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
quote:
Realm: Xaviusquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Ook fijn, dat stempeltje 'fail' als je gearscore zogenaamd niet hoog genoeg isquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Aliya&s=Frostmane&r=EU
Crap, 5.7k maar.
Voornamelijk omdat de Conquerer Mark niet bestaat, in mijn guild gaan Vanquisher tokens daarentegen al weg voor offspecs.
Nee dat is gewoon omdat je male night elf bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ook fijn, dat stempeltje 'fail' als je gearscore zogenaamd niet hoog genoeg is
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Patrocious&s=Hellfire&r=EU
Hopelijk gaat het door bij ons. We hebben 3 nieuwe lui geinvite vorige week, omdat we raids maar net vol kregen en er zijn er nu maar 22 gesigned...quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon omdat je male night elf bent.
Als je TBC ook hebt kun je volgens mij wel naar Azuremist Isle e.d , homeland van de Draenei.. Neem de boot in Darkshore.. zuidelijke pier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef timmmmm het volgende:
Level 12 nightelf druid. Ik ben klaar in Terdrassil, daar is het niets meer, maar ik vind Darkshore stom. Waar kan ik dan heen als volgend gebiedje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Je kan ook gaan zonder weekly quest hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Evertjan het volgende:
deze week is de weekly raid Lord Jaxx op onze server. Ben al lang blij geen Flame Leviathan. Nu maar is een pug op zoeken voor ToC 10
Wanneer krijgen we nou een malygos die moet ik nog op me warrior voor de titel
Er worden geen Malygos/Naxx/Ulduar pugs gedaan als het de weekly niet isquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan zonder weekly quest hoor
Nou jaaaaaa zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb ik iets te vertellen? Nop
Dan maar een gewone saaie TVP -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |