Realm: Aggramarquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Tarren Millquote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: The Sha'tarquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
quote:
Realm: Xaviusquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Ook fijn, dat stempeltje 'fail' als je gearscore zogenaamd niet hoog genoeg isquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Aliya&s=Frostmane&r=EU
Crap, 5.7k maar.
Voornamelijk omdat de Conquerer Mark niet bestaat, in mijn guild gaan Vanquisher tokens daarentegen al weg voor offspecs.
Nee dat is gewoon omdat je male night elf bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ook fijn, dat stempeltje 'fail' als je gearscore zogenaamd niet hoog genoeg is
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Patrocious&s=Hellfire&r=EU
Hopelijk gaat het door bij ons. We hebben 3 nieuwe lui geinvite vorige week, omdat we raids maar net vol kregen en er zijn er nu maar 22 gesigned...quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon omdat je male night elf bent.
Als je TBC ook hebt kun je volgens mij wel naar Azuremist Isle e.d , homeland van de Draenei.. Neem de boot in Darkshore.. zuidelijke pier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef timmmmm het volgende:
Level 12 nightelf druid. Ik ben klaar in Terdrassil, daar is het niets meer, maar ik vind Darkshore stom. Waar kan ik dan heen als volgend gebiedje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Je kan ook gaan zonder weekly quest hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Evertjan het volgende:
deze week is de weekly raid Lord Jaxx op onze server. Ben al lang blij geen Flame Leviathan. Nu maar is een pug op zoeken voor ToC 10
Wanneer krijgen we nou een malygos die moet ik nog op me warrior voor de titel
Er worden geen Malygos/Naxx/Ulduar pugs gedaan als het de weekly niet isquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan zonder weekly quest hoor
Nou jaaaaaa zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb ik iets te vertellen? Nop
Dan maar een gewone saaie TVP -_-
idd niemand doet meer EoE, naxx of Ulduar en als ze er naar toe gaan gaan ze gelijk lopen zeuren dat ze voor achievements willen gaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er worden geen Malygos/Naxx/Ulduar pugs gedaan als het de weekly niet is
Ik pug nooit meer met een onbekende raidleader juist om dit soort dingen. Er zijn er een paar waar ik goede ervaringen mee heb en die elke week goede pugs maken. Heb ze in m'n friendslist en ga alleen met die mensen mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef DjNivek het volgende:
Heb nu een 2de keer een PUG gedaan naar ICC25, en voor de 2de keer worden de Protector marks geninja'ed door de raidleader (allebei de keren een shaman). Moraal van het verhaal; vertrouw geen shaman raidleader en volgende week maak ik m'n eigen raid wel. ><
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Als je een bevriende tank nodig hebt is het natuurlijk geen guild-progressionquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef Junglebeast het volgende:
Gisteren 2de ICC25 guildrun gehad. Nou ja we hadden een bevriende tank bij ons. Weer 1 boss down en staan nu op 4/12. De Lady dropte ook nog me pants dus ben helemaal tevreden.
De balans van de groep is nog niet echt super maar komt ook omdat we maar 20 core raiders hebben, en wil graag naar een stuk of 30 minstens..
Nice. Gzquote:Op donderdag 1 april 2010 07:32 schreef jagga het volgende:
Gisteren icc10, met een fatsoenlijke groep.
Binnen 45 minuten stonden we voor rotface(voor ons een record
)
Alleen wéér die tank neck niet gedropped op marrowgar
Echter ook over rotface+festergut gefietst. Prof 2e keer neer(was mijn eerste keer)
dropte dat unidentified organ-tankding.
Rolled de pally tank 2WOOOOOOOOOOOOOOOH
![]()
wat een gave trinket
http://www.wowwiki.com/Hitquote:Op donderdag 1 april 2010 08:05 schreef _Fanta het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier in dit topic, maar ik zit met een vraagje..
Ik heb sinds kort een DK aangemaakt en die is nu lvl70. Ik verkrijg zo nu en dan wel us een item met hit rating, maar vaak zijn de andere stats van die items wat minder dan de items van hetzelfde lvl zonder hitrating. Moet ik op dit level al letten op mijn hitrating? zojah, hoeveel hitrating raden jullie mij aan?
Altijd naar wow-head linkenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:07 schreef jagga het volgende:
http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=50341
Deze trinket dus
Ik doe buiten t questen ook instances en battlegrounds. Heb ik daar wel wat extra hitrating voor nodig, of raak ik het merendeel met zero hitrating ook wel?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:10 schreef GI het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Hit
Het is tijdens het levellen niet echt boeind echter denk ik. Het is meer dat je het nodig hebt op bossfights.
Met hitrating maak je de kans dat je spells missen kleiner. In instances zal je wel wat hebben aan hitrating maar het is geen doodzonde als je geen hit hebt. Als melee moet je een dermate hoge hitrating hebben dat het op het lagere level gebied nogal moeilijk is om capped te raken. Ik zou als ik jou was gewoon snel naar 80 doorstomen en je dan pas echt om hit zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik doe buiten t questen ook instances en battlegrounds. Heb ik daar wel wat extra hitrating voor nodig, of raak ik het merendeel met zero hitrating ook wel?
dankjewel voor je advies!. Ik trek tot ik lvl 80 ben gwoon de gear aan met de hoogste strenght, stamina, critrating. en als dr dan toevallig haste, resilence, armorpenetration opzit is mooi meegenomenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:25 schreef GI het volgende:
[..]
Met hitrating maak je de kans dat je spells missen kleiner. In instances zal je wel wat hebben aan hitrating maar het is geen doodzonde als je geen hit hebt. Als melee moet je een dermate hoge hitrating hebben dat het op het lagere level gebied nogal moeilijk is om capped te raken. Ik zou als ik jou was gewoon snel naar 80 doorstomen en je dan pas echt om hit zorgen gaan maken.
Als DPSer heeft de +stamina totaal geen meerwaarde voor je.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dankjewel voor je advies!. Ik trek tot ik lvl 80 ben gwoon de gear aan met de hoogste strenght, stamina, critrating. en als dr dan toevallig haste, resilence, armorpenetration opzit is mooi meegenomen. Maar als DK zijn mijn main stats denk wel strenght, stamina en critrating toch?
Ohjah en attack power idd. Al geeft elke 1 str 2 attackpower toch? En idd Stamina hoef ik nie extreem veel te hebbe als DPSer. Maar beetje is altijd wel handig. Zeker in bg's heb ik wel profijt van een net da beetje extra hp. Maar ook met PuG's dat als de tank bijna doodgaat bij bossfights dat ik dan ff de argo op mij neem zodat ie weer ff bijgehealed kan worde.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:34 schreef GI het volgende:
[..]
Als DPSer heeft de +stamina totaal geen meerwaarde voor je.
Strength en Attack Power zijn je belangrijkste stats.
Crit is inderdaad een goede derde als je er niet teveel +strenght of +AP mee verliest.
Je moet er wel bij stilstaan dat een tank dingen als defense rating en block/parry heeft. En dat de kans heel groot is dat als de tank bijna doodgaat hij alsnog de klappen veel beter kan hebben dan jij het kan.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ohjah en attack power idd. Al geeft elke 1 str 2 attackpower toch? En idd Stamina hoef ik nie extreem veel te hebbe als DPSer. Maar beetje is altijd wel handig. Zeker in bg's heb ik wel profijt van een net da beetje extra hp. Maar ook met PuG's dat als de tank bijna doodgaat bij bossfights dat ik dan ff de argo op mij neem zodat ie weer ff bijgehealed kan worde.
Ik maak echt de gekste dingen mee met die random instances. Vannacht ook weer, we waren zo met een boss bezig staat de mage van de groep gwoon langs mij aan te valle :S, echt wtf? En ook Tanks meegemaakt die de healer echt nie bijgehealed kon krijge zo snel dropte zijn HP. Maarjah zelf ben ik ook nog nie zo'n heel ervaren speler opzich, en kan ook nog veel leren. Het is altijd maar afwachten met die randoms in wat voor party je terrecht komt. Soms gaat t zo lekker da we meerdere runs achter elkaar doen, terwijl de andere keer we bij de 1ste boss all gewiped wordequote:Op donderdag 1 april 2010 08:56 schreef GI het volgende:
[..]
Je moet er wel bij stilstaan dat een tank dingen als defense rating en block/parry heeft. En dat de kans heel groot is dat als de tank bijna doodgaat hij alsnog de klappen veel beter kan hebben dan jij het kan.
Er is een 'defcap' welke er bijvoorbeeld voor zorgt dat ze geen critcalstrikes op zichzelf kunnen krijgen, waar jij als DPS dat natuurlijk wel kan. Het zou zomaar kunnen dat een klap van een boss (al is dat niet op jouw level zo) jou zou slaan voor 15K waar hij de tank maar voor 8K zou raken. Als het gevecht al messy is en er weinig groep heals zijn geweest omdat de tank zoveel klappen krijgt zou een 'aggro pakken' vrij makkelijk in een wipe kunnen resulteren
je zit dan toch niet in frost presence héquote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef _Fanta het volgende:
ik krijg ook vaak argo op mij. nou weet ik nie of dat dan aan de tank ligt, of dat ik zo loeihard met mijn hearthstrike aan t critte ben
Je moet het wel als een spelletje blijven zien en niet als een verplichting ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef Tjaapo het volgende:
Ik ben gestopt en ben er eigenlijk wel blij om, was het echt even helemaal zat, maar misschien dat ik met die nieuwe expension weer eens ga spelen. Ben o.d.m. te druk met fifa 10 op de ps3
altijd blood presence. maar idd dat moet ik nog leren om dezelfde mob aan te valle als de tank. want vaak pak ik gewoon een willekeurige mob omdat ik nie direct zie welke de tank aan t aanvallen is. en hearthstrike raakt ook nog een 2de mob gloof ik.. Maar doet wel ziek veel dmg!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef jagga het volgende:
[..]
je zit dan toch niet in frost presence hé
Zoniet, dan moet je eens proberen dezelfde mob te slaan die de tank aan het slaanis
Altijd beginnen met hetgeen de tank aan het aanvallen is. Als je tank aanklikt dan zou je moeten kunnen zien welk target hij aangeklikt heeft.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
altijd blood presence. maar idd dat moet ik nog leren om dezelfde mob aan te valle als de tank. want vaak pak ik gewoon een willekeurige mob omdat ik nie direct zie welke de tank aan t aanvallen is. en hearthstrike raakt ook nog een 2de mob gloof ik.. Maar doet wel ziek veel dmg!
haha dat doe ik dus ook, altijd de grootste eerst doodmake. en deathgrip gebruik ik alleen bij verdwaalde mobs die richting de healers en casters lope. Maar bij bosses wil ik nog wel us mijn Ghoul en mijn Dancing Sword tevoorschijn toverenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:36 schreef MarkyB het volgende:
Ik pak altjid de grootste van het stel, een goeie tank houdt dan ook nog aggro
Stom vind ik wel als ik als OS tank, een andere dk deathgrip genruikt, of army of death op een boss om meer damage te kunnen doen..
als ik met de tank meeloop naar een groep dan val ik ook dezelfde aan als hem, maar je hebt echt van die speedy consailes tanks die alweer bezig zijn terwijl je nog aan t lootten bent van de vorige group mobs.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:36 schreef GI het volgende:
[..]
Altijd beginnen met hetgeen de tank aan het aanvallen is. Als je tank aanklikt dan zou je moeten kunnen zien welk target hij aangeklikt heeft.
Ook is er zoiest als de 'five second rule'. Als je vaak aggro problemen hebt moet je even vijf seconden wachten met aanvallen waardoor je geen aggro zal krijgen als de tank zijn werk goed doet
sry, heb een nachtje doorgehaalt. ik zit idd wel aardig veel te posten voor mijn eerste keer in dit topic. maar ik zal me beetje gedeist houde nuquote:
jah beetje wel iddquote:Op donderdag 1 april 2010 10:09 schreef GI het volgende:
Ik vind het niet erg verder hoorHet was alleen nogal een monoloog
ik zie je post nu pasquote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef GI het volgende:
Ik heb recentelijk als healer randoms gedaan om snel level 80 te worden. Er is een grote hoeveelheid mensen die niet weten wat ze doen.
Ik probeerde dan altijd tips te geven en een tank probeerde ik te vertellen dat een cloth item met SP als warrior tank niet helemaal de beste keuze was. Dat resulteerde nogal eens in een ragequit.
Toppunt was een stockades run waar een hunter in melee mode op een boss in stond te hakken zonder een weapon ge-equiped te hebben. Hij bleef ook maar brullen dat we hem een wapen moesten geven. Hoe zo'n iemand het voor elkaar krijgt om lvl 22 te worden weet ik ook niet, het is een kunde gok ik.
En nu is tanken weer wel leukquote:Op donderdag 1 april 2010 07:32 schreef jagga het volgende:
Gisteren icc10, met een fatsoenlijke groep.
Binnen 45 minuten stonden we voor rotface(voor ons een record
)
Alleen wéér die tank neck niet gedropped op marrowgar
Echter ook over rotface+festergut gefietst. Prof 2e keer neer(was mijn eerste keer)
dropte dat unidentified organ-tankding.
Rolled de pally tank 2WOOOOOOOOOOOOOOOH
![]()
wat een gave trinket
ziet er nogal kaal uit, vooral dat 2de plaatje. weet je zeker dat dit geen screens zijn van 1 of andere private server?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef drumstickNL het volgende:
Goldshire zal nogal gaan veranderen in Cataclysm zie ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee dit is geen 1 April grap, wat is Blizzards grap voor dit jaar eigenlijk?
Cataclysm is nog niet live... dus dit zijn developerscreenshots. Ik denk niet dat ze op live servers nu dingen gaan aanpassen hequote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ziet er nogal kaal uit, vooral dat 2de plaatje. weet je zeker dat dit geen screens zijn van 1 of andere private server?
Weet het niet zeker, het is wel moeilijk te maken in een private server en de wotlk alpha zag er ook zeer leeg uit.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ziet er nogal kaal uit, vooral dat 2de plaatje. weet je zeker dat dit geen screens zijn van 1 of andere private server?
Het is weer leuk geworden omdat ik gewoon heb verzocht niet meer met bepaalde mensen in een raid te zitten.quote:
Da's ook weer zo iddquote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Cataclysm is nog niet live... dus dit zijn developerscreenshots. Ik denk niet dat ze op live servers nu dingen gaan aanpassen he
Dat had ik dus met raiden, tijden van half 8 tot verplicht 11 uur en als ik dan geen zin meer had om uurtje of 10 vond ik dat zo klote. Maar ja je wil toch die gear hebben he (heb het hier nog over TBC era)quote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef GI het volgende:
[..]
Je moet het wel als een spelletje blijven zien en niet als een verplichting ofzo
Dat is Orgrimmar?;o Ik vind het er wel stoer uitzienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef drumstickNL het volgende:
Het nieuwe ogrimmar lijkt erg veel op de nieuwe Blackrock mountain, en ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind.
[ afbeelding ]
Nee dat is Blackrock Mountain, die erboven is Orgrimmar.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat is Orgrimmar?;o Ik vind het er wel stoer uitzien
Blijft er vet uitzienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee dat is Blackrock Mountain, die erboven is Orgrimmar.
dit gaan ze zeker toch nie echt met Org doen?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef drumstickNL het volgende:
Goed dat je het zegt, dat was ik even vergeten.
[ afbeelding ]
gelukkig hebbe we Silvermoon nog, maar of je er nou echt vrolijk van word om de hele tijd "remember the sunwell" aan te moetten horen betwijfel ikquote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
En alle guards worden undead omdat alle Orc guards naar the Undercity zijn gegaan.
Silvermoon <3 Hopen dat dat ooit de main city word xD Orgrimmar heeft zo z'n tijd gehad :pquote:Op donderdag 1 april 2010 11:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gelukkig hebbe we Silvermoon nog, maar of je er nou echt vrolijk van word om de hele tijd "remember the sunwell" aan te moetten horen betwijfel ik
vin ik zelf ook een mooie stad, en 2 AH's dus als de Aliance er 1 plat legge hebbe we altijd nog een AH overquote:Op donderdag 1 april 2010 11:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Silvermoon <3 Hopen dat dat ooit de main city word xD Orgrimmar heeft zo z'n tijd gehad :p
Ik verbaas me af en toe ook zo enorm over de stupiditeit van mensen. Bij sommigen vraag je je af hoe ze in hemelsnaam lvl 80 zijn geworden, of dat ze het net een half uur geleden op e-bay hebben gekocht.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef GI het volgende:
Ik heb recentelijk als healer randoms gedaan om snel level 80 te worden. Er is een grote hoeveelheid mensen die niet weten wat ze doen.
Ik probeerde dan altijd tips te geven en een tank probeerde ik te vertellen dat een cloth item met SP als warrior tank niet helemaal de beste keuze was. Dat resulteerde nogal eens in een ragequit.
Toppunt was een stockades run waar een hunter in melee mode op een boss in stond te hakken zonder een weapon ge-equiped te hebben. Hij bleef ook maar brullen dat we hem een wapen moesten geven. Hoe zo'n iemand het voor elkaar krijgt om lvl 22 te worden weet ik ook niet, het is een kunde gok ik.
Nee, altijd eerste zijn op de healingmeters is tof *flex*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Een van de beste dps'ers, een druid zat ook al tegen me te whisperen what the fuck ik aan het doen was in dit guildquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef GI het volgende:
Vier keer extenden is wel ontzettend vaag moet ik zeggen. Inderdaad alle loot die ze iedere week laten liggen is nogal wat upgrades voor de hele guild. Ik heb zo het vermoeden dat je daar niet lang gaat overleven Isa.
Ik ben het zo enorm met je eens!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef GI het volgende:
Wij houden in onze guild eigenlijk alles binnen één lockout. Naast de verschillende upgrades die zowel 10 en 25 hebben is het ook nog eens beter voor de 'team synergy' als je vaker op gevechten met elkaar samenwerkt. 4 weken lang een paar keer per week op de LK wipen wordt je als team echt niet beter van.
IIC 10 is iets wat we met verschillende teams doen. Het blijkt wel dat de tweewekelijkse run met een bepaalde groep veel meer voor elkaar krijgt dan de niet op elkaar ingespeelde teams. Het lijkt me toch echt een slimme keuze van de guild om die extention niet nog een vijfde keer te doen.
Volgens mij ging het gerucht dat Orgrimmar (aan de voorkant) versterkt zou worden met Saronite, dat zou het uiterlijk verklaren.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dit gaan ze zeker toch nie echt met Org doen?. Mijn zonovergoten Orgrimmar word 1 of andere dark creapy place? Zeg dat dit een 1 april grap is!
Kidding right ?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Blijft er vet uitzienBeide screenshots.. xD
Dat dus, als je mensen meer aan elkaar laat wennen op de simpele fights dan gaat het op de complexere situaties ook een stuk beter.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het zo enorm met je eens!maar mijn guildmaster dus niet. Hij moet en hij zal de LK neerhalen in 25 man. Het is gewoon ook niet goed voor de spirit van een team. En zoals jij al zegt: de samenwerking.
Not kiddin' damnit! ;p Het straalt awesomeness uit ;pquote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kidding right ?Ik vind t orgrimmar van nu veel mooier. Althans vind ik Silvermoon wel de mooiste horde stad.
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kidding right ?Ik vind t orgrimmar van nu veel mooier. Althans vind ik Silvermoon wel de mooiste horde stad.
Ooh, ik vraag me af hoe PvP raids op capitals nu gaan worden, met 60 man boven een stad hangen en dan naar binnen vallen enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
[..]
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Dit is dus juist ook geen hardcore guild, heb ik expres gekozen omdat ik het 5x raiden per week een beetje beu was. Het guild heeft alleen 2 icc 25 man teams (ja, beetje groot guildquote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef GI het volgende:
Dat dus, als je mensen meer aan elkaar laat wennen op de simpele fights dan gaat het op de complexere situaties ook een stuk beter.
Ik heal zelf het liefste met onze beste shammy en onze beste druid. Als we die drie bij elkaar zetten dan vangen we de klappen voor elkaar op en er is amper communicatie nodig tijdens de runs dat wij met zijn drieën verdeeld zitten over de groep. Ook is het voor tanks goed om aan elkaar te wennen. DPS is een iets ander verhaal maar als je weken lang alleen maar wiped op 1 gevecht dan is volgens mij de lol al heel erg snel van het raiden af.
Nou zijn wij natuurlijk geen hardcore guild, dat kan nog wel eens schelen. Maar juist door het social sausje van onze toch wel dedicated guild is het juist allemaal zo prettig.
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormdquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormd
http://www.wowwiki.com/April_Foolsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef MarkyB het volgende:
1 april ja, wat hebben ze vorige keren uitgevoerd?
Alleen uit centraal orgrimmar, Garrosh vindt andere rassen niet sterk genoeg om org te beschermenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Maar hoe moet ik dat dan voor me zien!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]quote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef GI het volgende:
1-april armory :
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&cn=Yules
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]
Cheesed the achievement 5 Daily Quests Complete for 10 points.
Wat nou vendored!quote:Ninjaed [Corrupted Silverplate Leggings]. (Vendored)
quote:
Arme Trolls en Blood Elfsquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Ogrimmar zou geript worden, en daar zou Northern Barrens komen. QQquote:Op donderdag 1 april 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gerucht dat Orgrimmar (aan de voorkant) versterkt zou worden met Saronite, dat zou het uiterlijk verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |