Volgens mij ging het gerucht dat Orgrimmar (aan de voorkant) versterkt zou worden met Saronite, dat zou het uiterlijk verklaren.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dit gaan ze zeker toch nie echt met Org doen?. Mijn zonovergoten Orgrimmar word 1 of andere dark creapy place? Zeg dat dit een 1 april grap is!
Kidding right ?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Blijft er vet uitzienBeide screenshots.. xD
Dat dus, als je mensen meer aan elkaar laat wennen op de simpele fights dan gaat het op de complexere situaties ook een stuk beter.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het zo enorm met je eens!maar mijn guildmaster dus niet. Hij moet en hij zal de LK neerhalen in 25 man. Het is gewoon ook niet goed voor de spirit van een team. En zoals jij al zegt: de samenwerking.
Not kiddin' damnit! ;p Het straalt awesomeness uit ;pquote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kidding right ?Ik vind t orgrimmar van nu veel mooier. Althans vind ik Silvermoon wel de mooiste horde stad.
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kidding right ?Ik vind t orgrimmar van nu veel mooier. Althans vind ik Silvermoon wel de mooiste horde stad.
Ooh, ik vraag me af hoe PvP raids op capitals nu gaan worden, met 60 man boven een stad hangen en dan naar binnen vallen enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
[..]
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Dit is dus juist ook geen hardcore guild, heb ik expres gekozen omdat ik het 5x raiden per week een beetje beu was. Het guild heeft alleen 2 icc 25 man teams (ja, beetje groot guildquote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef GI het volgende:
Dat dus, als je mensen meer aan elkaar laat wennen op de simpele fights dan gaat het op de complexere situaties ook een stuk beter.
Ik heal zelf het liefste met onze beste shammy en onze beste druid. Als we die drie bij elkaar zetten dan vangen we de klappen voor elkaar op en er is amper communicatie nodig tijdens de runs dat wij met zijn drieën verdeeld zitten over de groep. Ook is het voor tanks goed om aan elkaar te wennen. DPS is een iets ander verhaal maar als je weken lang alleen maar wiped op 1 gevecht dan is volgens mij de lol al heel erg snel van het raiden af.
Nou zijn wij natuurlijk geen hardcore guild, dat kan nog wel eens schelen. Maar juist door het social sausje van onze toch wel dedicated guild is het juist allemaal zo prettig.
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormdquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormd
http://www.wowwiki.com/April_Foolsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef MarkyB het volgende:
1 april ja, wat hebben ze vorige keren uitgevoerd?
Alleen uit centraal orgrimmar, Garrosh vindt andere rassen niet sterk genoeg om org te beschermenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Maar hoe moet ik dat dan voor me zien!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]quote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef GI het volgende:
1-april armory :
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&cn=Yules
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]
Cheesed the achievement 5 Daily Quests Complete for 10 points.
Wat nou vendored!quote:Ninjaed [Corrupted Silverplate Leggings]. (Vendored)
quote:
Arme Trolls en Blood Elfsquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Ogrimmar zou geript worden, en daar zou Northern Barrens komen. QQquote:Op donderdag 1 april 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gerucht dat Orgrimmar (aan de voorkant) versterkt zou worden met Saronite, dat zou het uiterlijk verklaren.
Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ookquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ja, ging orgrimmar niet helemaal kapot?!
Rofl op die 2e :pquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef WyriHaximus het volgende:
De blizz april fools btw:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003857
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/equipmentpotency.xml
(of heeft iemand ze al gepost?)
EPEEN dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |