Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kidding right ?Ik vind t orgrimmar van nu veel mooier. Althans vind ik Silvermoon wel de mooiste horde stad.
Ooh, ik vraag me af hoe PvP raids op capitals nu gaan worden, met 60 man boven een stad hangen en dan naar binnen vallen enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
[..]
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Dit is dus juist ook geen hardcore guild, heb ik expres gekozen omdat ik het 5x raiden per week een beetje beu was. Het guild heeft alleen 2 icc 25 man teams (ja, beetje groot guildquote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef GI het volgende:
Dat dus, als je mensen meer aan elkaar laat wennen op de simpele fights dan gaat het op de complexere situaties ook een stuk beter.
Ik heal zelf het liefste met onze beste shammy en onze beste druid. Als we die drie bij elkaar zetten dan vangen we de klappen voor elkaar op en er is amper communicatie nodig tijdens de runs dat wij met zijn drieën verdeeld zitten over de groep. Ook is het voor tanks goed om aan elkaar te wennen. DPS is een iets ander verhaal maar als je weken lang alleen maar wiped op 1 gevecht dan is volgens mij de lol al heel erg snel van het raiden af.
Nou zijn wij natuurlijk geen hardcore guild, dat kan nog wel eens schelen. Maar juist door het social sausje van onze toch wel dedicated guild is het juist allemaal zo prettig.
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormdquote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef GI het volgende:
Als je het verhaal technisch bekijkt en de 'oorlogdrang' van Hellscream in gedachte houdt dan is een versteviging van de main stad natuurlijk alleen maar logisch. Al weet de alliance toch wel de andere ingang te vindenEn heb je in cataclysm natuurlijk flying mounts wat het nog makkelijker maakt om een main-city binnen te vallen ;+
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal nog niet zo voor me, want Hellscream gooit de blood elves dus ook uit de alliance (en dan bedoel ik dus niet de factie) die ze hebben gevormd
http://www.wowwiki.com/April_Foolsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef MarkyB het volgende:
1 april ja, wat hebben ze vorige keren uitgevoerd?
Alleen uit centraal orgrimmar, Garrosh vindt andere rassen niet sterk genoeg om org te beschermenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Maar hoe moet ik dat dan voor me zien!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
Zover ik begrepen heb zijn de orcs alleen nog maar 'bevriend' met de taurens. Alle andere rassen worden oggrimar uitgezet.
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]quote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef GI het volgende:
1-april armory :
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&cn=Yules
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ninjaed [Bone Drake's Enameled Boots]
Cheesed the achievement 5 Daily Quests Complete for 10 points.
Wat nou vendored!quote:Ninjaed [Corrupted Silverplate Leggings]. (Vendored)
quote:
Arme Trolls en Blood Elfsquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Ogrimmar zou geript worden, en daar zou Northern Barrens komen. QQquote:Op donderdag 1 april 2010 12:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gerucht dat Orgrimmar (aan de voorkant) versterkt zou worden met Saronite, dat zou het uiterlijk verklaren.
Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ookquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ja, ging orgrimmar niet helemaal kapot?!
Rofl op die 2e :pquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef WyriHaximus het volgende:
De blizz april fools btw:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003857
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/equipmentpotency.xml
(of heeft iemand ze al gepost?)
EPEEN dusquote:
Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodig
5000g@friendly afaik (exclusief mount)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmen
M'n 1e horde en m'n 1e echte dps 80 dus ben benieuwd
Zowel offspec ele shaman, unholy dps DK en shadow priest gespeeld, maar nu kan je dus niet terug naar de easymode
Alleen waar is die GM als je em nodig hebt lol, zonder er om te vragen had hij gezegd dat je 500g voor je 300 flying zou krijgen en ik heb nu 4.6
Ikzelf wil ook niks met GS te maken hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
10 of 25 ?quote:
Wij van 7/12 naar 10/12 10 man.quote:
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:20 schreef Katth het volgende:
We hebben de hele avond zitten wipen op LK 25 weer, blijft een probleem om goed door p2 te komen, dus in transition van p2 naar p3 zijn we dus gewoon fucked.
Alleen zit daar niemand op te wachten :pquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijker
fakes natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ook)
Die in de 5000 moet je hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
www.wtfismygearscore.comquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
quote:
nog leuker;)quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het AH toch leuk om elke dag even op rond te snuffelenNet nog een pristine black diamond voor 2 gold gekocht
And that's how you play the AH.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
10 man. De guild waar ik in zit heeft al een 'main groep' met twee vaste tanks die er al lang inzitten. Ik ben sinds ICC bij de guild gekomen en doe nu mee met de tweede groep, erg leuk. De eerste groep heeft Lich King al neer, dus dat scheelt ons een heleboel wipes omdat zij de tactics etc. al doorhebben. Dat leggen ze even aan ons uit, en na een paar pogingen heeft iedereen het wel doorquote:
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.quote:
Ja, dat soort dingen zijn leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
Ah bedankt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.
Gratzquote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Ezio het volgende:
na 12 raids, 3 maanden dus EIN-DE-LIJK zod's
![]()
5/12 ? Jullie zitten op 10 man vast op festergut/rotface maar krijgen op 25 wel alles tot aan de LK down ? Dan gok ik dat er iets mis zit in je 10 man groepquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Gratz, heb hem zelf gelukkig al een weekje of 2 op mijn Hunter altje
![]()
Zitten ICC25 nog steeds stuck op LK, en noobs komen minder opdagen omdat ze niet willen wipen en L0otgierig zijn.
en ICC10 5/12 HM mja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |