Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodig
5000g@friendly afaik (exclusief mount)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmen
M'n 1e horde en m'n 1e echte dps 80 dus ben benieuwd
Zowel offspec ele shaman, unholy dps DK en shadow priest gespeeld, maar nu kan je dus niet terug naar de easymode
Alleen waar is die GM als je em nodig hebt lol, zonder er om te vragen had hij gezegd dat je 500g voor je 300 flying zou krijgen en ik heb nu 4.6
Ikzelf wil ook niks met GS te maken hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
10 of 25 ?quote:
Wij van 7/12 naar 10/12 10 man.quote:
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:20 schreef Katth het volgende:
We hebben de hele avond zitten wipen op LK 25 weer, blijft een probleem om goed door p2 te komen, dus in transition van p2 naar p3 zijn we dus gewoon fucked.
Alleen zit daar niemand op te wachten :pquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijker
fakes natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ook)
Die in de 5000 moet je hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
www.wtfismygearscore.comquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
quote:
nog leuker;)quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het AH toch leuk om elke dag even op rond te snuffelenNet nog een pristine black diamond voor 2 gold gekocht
And that's how you play the AH.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
10 man. De guild waar ik in zit heeft al een 'main groep' met twee vaste tanks die er al lang inzitten. Ik ben sinds ICC bij de guild gekomen en doe nu mee met de tweede groep, erg leuk. De eerste groep heeft Lich King al neer, dus dat scheelt ons een heleboel wipes omdat zij de tactics etc. al doorhebben. Dat leggen ze even aan ons uit, en na een paar pogingen heeft iedereen het wel doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |