Was jij niet dezelfde poster die vroeg wanneer Cataclysm uit zo komen?quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
Je neefje een beetje de schuld ervan geven.![]()
In pvp zie je ook wel mechanohogsquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
En @Isabeau: Niemand bij Blizzard had ooit verwacht dat er iemand zo gek zou zijn om een level 40 op te zadelen met een enorm dure mount. Het is natuurlijk wel grappig dat een level 40 zo'n beest heeft maar alleen voor de eerste 10 min, daarna is het gewoon zonde.
Sowieso, pugsquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1quote:
Jij blij, heb je ook geen reden meer om er naar terug te gaanquote:Op zondag 4 april 2010 16:43 schreef Zokunen het volgende:
lol!
1e oculus hc. run....
Wie loot er een mount, jawel! ikke!
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?quote:Op maandag 5 april 2010 10:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1
Ging altijd goed, we hadden na 2 weken al 10/12 gedaan in icc 25.
Trinkets gingen voor 30 tot 40k gold![]()
Maar goed ben gemigrate nu naar een low population server, kan geen eens een VoA 25 pug maken
teveel lag, dus ja dan gaat FCM open, dan ga je!quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferredquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
euro's euro'squote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferred
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe ik het ga doen... Waarschijnlijk transfer ik mijn priest maar misschien mijn warrior... lastig!! allebei transferren wordt een beetje teveel van het goede.
dilemma's dilemma's...
Hoe heet die guild dan?quote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferred
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe ik het ga doen... Waarschijnlijk transfer ik mijn priest maar misschien mijn warrior... lastig!! allebei transferren wordt een beetje teveel van het goede.
dilemma's dilemma's...
Mja of ik erbij kom zal wel nietquote:Op maandag 5 april 2010 15:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze raiden wat later dan andere guilds, volgens mij hebben ze ICC normal wel al gecleared maar ik heb me er eerlijk gezegd nog niet echt mee bezig gehouden.
heb jij niet zo'n tokengenerator?quote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Gedaan, maar ik heb geen zin meer om verder te spelen.
2v2?quote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Ezio het volgende:
Eindelijk een normale druid gevonden, 1300-1700 gehaald net![]()
Straks weer verder
quote:
Hoezo zonde? Ik kan nu tenminste door questen zonder steeds een vendor op te moeten zoeken om m'n bags leeg te makenquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
En @Isabeau: Niemand bij Blizzard had ooit verwacht dat er iemand zo gek zou zijn om een level 40 op te zadelen met een enorm dure mount. Het is natuurlijk wel grappig dat een level 40 zo'n beest heeft maar alleen voor de eerste 10 min, daarna is het gewoon zonde.
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiendquote:Op maandag 5 april 2010 19:58 schreef Ferdii het volgende:
geld teveel?
ik kan tegenwoordig door inscription redelijk rond komen en heb geen geld tekort. Maar om nu te zeggen dat ik het in overvloed heb
zal es ff kijken hoeveel gold ik heb verdientquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiend(met mijn low level dus he)
Ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen hoor, maar zal wel server gebonden zijn. Keb zelf inscription gehad, maar dat kon d'r dus echt niet uit. Glyphs gingen weg voor 5g per stuk op onze realm. Koste meer tijd dan het opleverde.quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiend(met mijn low level dus he)
Gewoon wat tijd in ah steken, het is eigenlijk te simpel om veel gold te verdienen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Ericjuh het volgende:
Ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen hoor, maar zal wel server gebonden zijn. Keb zelf inscription gehad, maar dat kon d'r dus echt niet uit. Glyphs gingen weg voor 5g per stuk op onze realm. Koste meer tijd dan het opleverde.
lees dit maar eens doorquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jullie dat allemaal doen hoor, maar zal wel server gebonden zijn. Keb zelf inscription gehad, maar dat kon d'r dus echt niet uit. Glyphs gingen weg voor 5g per stuk op onze realm. Koste meer tijd dan het opleverde.
So truequote:Op maandag 5 april 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon wat tijd in ah steken, het is eigenlijk te simpel om veel gold te verdienen.
Regels om te onthouden:
- Veel level 80's hebben genoeg gold
- Veel level 80's zijn lui
- Veel level 80's willen dingen NU
414 posted , 26300 earned .quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]Massaproductie bij jou!
1800 auctions posted en 35000 gold verdiend
Dat wordt bekend zodra er een beta is denk ik. Voorlopig zal Cataclysm zich vooral nog in een interne Alpha bevinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:49 schreef Ezio het volgende:
Is het al bekend wanneer er mensen voor de Beta gekozen worden
Heb je gezien dat als je alle seizoensachiefs hebt je een mooie mount krijgt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
quote:04-Apr-2010Earned the achievement Shake Your Bunny-Maker for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Noble Gardener for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Desert Rose for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Hard Boiled for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Dressed for the Occasion for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Spring Fling for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Chocoholic for 20 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Chocolate Lover for 10 points.
04-Apr-2010Earned the achievement Noble Garden for 10 points.
03-Apr-2010Earned the achievement Blushing Bride for 10 points.
03-Apr-2010Earned the achievement Sunday's Finest for 10 points.
03-Apr-2010Earned the achievement I Found One! for 10 points.
Ja, een 310% mount. Maar ik heb vier level 80 alts welke nog wel eens van 'main' status verwisselen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:26 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Heb je gezien dat als je alle seizoensachiefs hebt je een mooie mount krijgt?
[..]
Het is ook helemaal niet nuttig, maar ik vond het verassend leuk. Beetje rondrennen als konijn en eieren rapen. Ben wel snel weggegaan bij Goldshire. Het was daar echt heel druk. Op Azuremyst was het een stuk relaxter vertoeven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
Ik snap zowiezo de achievement drang in het algemeen niet. /care aan die dingen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |