wij hebben altijd WGquote:Op zondag 4 april 2010 00:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Gems kopen in wintergrasp en op de AH pleuren, die dingen verkopen best goed als wintergrasp niet van jou faction is
allemaal nerds?quote:Op zondag 4 april 2010 16:47 schreef R-Mon het volgende:
Vandaag teruggekomen van een guildmeet in Newcastle, zo geweldig om die mensen te zien
Nerds zou ik ze niet noemen, stel britse zuiplappen waaronder drie leuke dames waarvan je echt niet zou verwachten dat ze wow spelenquote:Op zondag 4 april 2010 16:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
allemaal nerds?![]()
ten tijde van wow vanilla ook een aantal guild meets gedaan (was nederlandse guild). was altijd wel gezellig, echter was het nerd gehalte hoog aanwezig![]()
gelukkig waren er ook een aantal limburgers die wel gewoon van zuipen en feesten hielden![]()
Was jij niet dezelfde poster die vroeg wanneer Cataclysm uit zo komen?quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
Je neefje een beetje de schuld ervan geven.![]()
In pvp zie je ook wel mechanohogsquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
Je neefje een beetje de schuld ervan geven.![]()
En @Isabeau: Niemand bij Blizzard had ooit verwacht dat er iemand zo gek zou zijn om een level 40 op te zadelen met een enorm dure mount. Het is natuurlijk wel grappig dat een level 40 zo'n beest heeft maar alleen voor de eerste 10 min, daarna is het gewoon zonde.
Sowieso, pugsquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1quote:
Jij blij, heb je ook geen reden meer om er naar terug te gaanquote:Op zondag 4 april 2010 16:43 schreef Zokunen het volgende:
lol!
1e oculus hc. run....
Wie loot er een mount, jawel! ikke!
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?quote:Op maandag 5 april 2010 10:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1
Ging altijd goed, we hadden na 2 weken al 10/12 gedaan in icc 25.
Trinkets gingen voor 30 tot 40k gold![]()
Maar goed ben gemigrate nu naar een low population server, kan geen eens een VoA 25 pug maken
teveel lag, dus ja dan gaat FCM open, dan ga je!quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferredquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
euro's euro'squote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferred
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe ik het ga doen... Waarschijnlijk transfer ik mijn priest maar misschien mijn warrior... lastig!! allebei transferren wordt een beetje teveel van het goede.
dilemma's dilemma's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |