Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ookquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ja, ging orgrimmar niet helemaal kapot?!
Rofl op die 2e :pquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef WyriHaximus het volgende:
De blizz april fools btw:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003857
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/equipmentpotency.xml
(of heeft iemand ze al gepost?)
EPEEN dusquote:
Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Voor die conclusie had ik Blizzard niet nodig
5000g@friendly afaik (exclusief mount)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog 1,5 lvl en dan even hardcore emblems farmen
M'n 1e horde en m'n 1e echte dps 80 dus ben benieuwd
Zowel offspec ele shaman, unholy dps DK en shadow priest gespeeld, maar nu kan je dus niet terug naar de easymode
Alleen waar is die GM als je em nodig hebt lol, zonder er om te vragen had hij gezegd dat je 500g voor je 300 flying zou krijgen en ik heb nu 4.6
Ikzelf wil ook niks met GS te maken hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gearscore dus, en blizz hun manier van jullie sporen niet
10 of 25 ?quote:
Wij van 7/12 naar 10/12 10 man.quote:
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:20 schreef Katth het volgende:
We hebben de hele avond zitten wipen op LK 25 weer, blijft een probleem om goed door p2 te komen, dus in transition van p2 naar p3 zijn we dus gewoon fucked.
Alleen zit daar niemand op te wachten :pquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
Gewoon vier weken extenden, dan gaat het vast makkelijker
fakes natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Btw waar heb je die screenies vandaan? (PM mag ook)
Die in de 5000 moet je hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
www.wtfismygearscore.comquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld en wil binnenkort weer eens een maandje beginnen. Waar kan ik mijn gearscore bekijken (zoals die ingame wordt gebruikt)? Ik had twee sites gevonden, maar bij de ene was de gearscore iets in de 1800 en bij de andere in de 5000, totaal verschillend dus.
En hoe weet ik dan of het goed is of niet?
Eerlijk gezegd vind ik dat gedoe met gearscore maar niets, net zoals dat gezeur om achievements, daar had ik ook zo'n hekel aan. Maar die discussie is hier waarschijnlijk al vaker gevoerd.
En die instances waar jullie het hier over hebben zeggen mij echt helemaal niets meer![]()
quote:
nog leuker;)quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het AH toch leuk om elke dag even op rond te snuffelenNet nog een pristine black diamond voor 2 gold gekocht
And that's how you play the AH.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
10 man. De guild waar ik in zit heeft al een 'main groep' met twee vaste tanks die er al lang inzitten. Ik ben sinds ICC bij de guild gekomen en doe nu mee met de tweede groep, erg leuk. De eerste groep heeft Lich King al neer, dus dat scheelt ons een heleboel wipes omdat zij de tactics etc. al doorhebben. Dat leggen ze even aan ons uit, en na een paar pogingen heeft iedereen het wel doorquote:
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.quote:
Ja, dat soort dingen zijn leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
Ah bedankt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.
Gratzquote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Ezio het volgende:
na 12 raids, 3 maanden dus EIN-DE-LIJK zod's
![]()
5/12 ? Jullie zitten op 10 man vast op festergut/rotface maar krijgen op 25 wel alles tot aan de LK down ? Dan gok ik dat er iets mis zit in je 10 man groepquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Gratz, heb hem zelf gelukkig al een weekje of 2 op mijn Hunter altje
![]()
Zitten ICC25 nog steeds stuck op LK, en noobs komen minder opdagen omdat ze niet willen wipen en L0otgierig zijn.
en ICC10 5/12 HM mja
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een groupquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
GS blergh,quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
en mn hunter is 79 met 300 vliegmasjienskill
nu ff doorbijten
wij hadden het laatst ook over kebab op vent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Phoneutria het volgende:
Onze guild bestaat net maandje en staan nu 6e van de Realm.
Afgelope woensdag eindelijk de Lich King 25 neer, iedereen ging loos op Ventrilo.![]()
En als overwinning mezelf "Well fed" gemaakt in de kebab tent met een mede-guildie!
Oh dat gezeik weer, leuren om in een groep te komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
Moet ik inderdaad een nieuwe guild zoeken, want de vorige bestaat volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Als je een leuk guild vindt dan maakt gs vaak geen moer meer uit en mag je toch wel mee op dingen als altruns etc
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick onlinequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Wij hebben iemand gekicked omdat hij gs noemde in guildchat.
lolquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick online
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoordquote:
roflquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoord
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realmquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Santello het volgende:
Anders migraten jullie ff bijmekaar, geen gs nodig om dingen te doen
Stormpike Guard of Frostwolf Clanquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
En ik denk dat ik maar eerst een zooi BG's ga doen als ik weer ga beginnen. Ik las dat de titles weer terug zijn of komen? Ik was/ben in ieder geval exalted bij de AV faction (welke was dat ook weer).
Liever niet zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realm
We hebben het eens een keer geprobeerd op Steamwheedle Cartel RP server, Alliance, in de guild <TvP>.quote:
Ik zou dan ook nooit op een nederlandse realm spelen, echt never nooit nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:23 schreef Katth het volgende:
Ik zou niet eens willen om met allemaal Nederlanders in een guild te zitten, vind juist een van de leuke aspecten van de game dat je met verschillende nationaliteiten omgaat.
is nog niet bekent maar meeste gaan uit van de herfstquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef drumstickNL het volgende:
Komt Cataclysm in november of deze zomer?
dat zou dan de beste guild ooit worden aan de reacties die hier te lezen zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realm
Niet te ver van kerst af is het meest waarschijnlijk, zoals november/december.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blizzard gaat echt geen grote expansion uitbrengen midden in de zomer als iedereen aan het strand zit, op vakantie is etc. Dat is een beetje slecht voor de nummertjes. Reken dus maar op september / oktober. Iedereen doet alsof het zo dichtbij is, nou toch nog ongeveer 5 maand...:P
Ben met me vriendin samen gaan levelenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef farscapevr7 het volgende:
god wat gaat dat saai worden om te wachten, doe nu al geen heroics meer, 1 per dag voor me frost voor de rest beetje hangen in IF (stoer staan op me mount:) en proberen bovenop muren te klimmen) terwijl je wacht op een raid:(
Lol hellfire toevallig? Die stoet was hier net ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef DJ_ het volgende:
het is paas weekend en de hele server verveelt zich , wat ga je doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Lol hellfire toevallig? Die stoet was hier net ook
Neequote:
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shardsquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
NeeLogde net in en daarna was'ie ook snel afgelopen geloof ik
En ik geloof niet dat mijn minimount daar tussen past
Hehe ja, dat maar 's doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shards
Gz!quote:
Gems kopen in wintergrasp en op de AH pleuren, die dingen verkopen best goed als wintergrasp niet van jou faction isquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shards
wij hebben altijd WGquote:Op zondag 4 april 2010 00:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Gems kopen in wintergrasp en op de AH pleuren, die dingen verkopen best goed als wintergrasp niet van jou faction is
allemaal nerds?quote:Op zondag 4 april 2010 16:47 schreef R-Mon het volgende:
Vandaag teruggekomen van een guildmeet in Newcastle, zo geweldig om die mensen te zien
Nerds zou ik ze niet noemen, stel britse zuiplappen waaronder drie leuke dames waarvan je echt niet zou verwachten dat ze wow spelenquote:Op zondag 4 april 2010 16:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
allemaal nerds?![]()
ten tijde van wow vanilla ook een aantal guild meets gedaan (was nederlandse guild). was altijd wel gezellig, echter was het nerd gehalte hoog aanwezig![]()
gelukkig waren er ook een aantal limburgers die wel gewoon van zuipen en feesten hielden![]()
Was jij niet dezelfde poster die vroeg wanneer Cataclysm uit zo komen?quote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
Je neefje een beetje de schuld ervan geven.![]()
In pvp zie je ook wel mechanohogsquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
En @Isabeau: Niemand bij Blizzard had ooit verwacht dat er iemand zo gek zou zijn om een level 40 op te zadelen met een enorm dure mount. Het is natuurlijk wel grappig dat een level 40 zo'n beest heeft maar alleen voor de eerste 10 min, daarna is het gewoon zonde.
Sowieso, pugsquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1quote:
Jij blij, heb je ook geen reden meer om er naar terug te gaanquote:Op zondag 4 april 2010 16:43 schreef Zokunen het volgende:
lol!
1e oculus hc. run....
Wie loot er een mount, jawel! ikke!
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?quote:Op maandag 5 april 2010 10:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Mwah, ik runde deze : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11155638791&sid=1
Ging altijd goed, we hadden na 2 weken al 10/12 gedaan in icc 25.
Trinkets gingen voor 30 tot 40k gold![]()
Maar goed ben gemigrate nu naar een low population server, kan geen eens een VoA 25 pug maken
teveel lag, dus ja dan gaat FCM open, dan ga je!quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wtf heeft iemand überhaupt te zoeken op low pop servers?
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferredquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is het toch saai als je niet in een guild zit, en pugs op kazzak failen toch alleen maar
euro's euro'squote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferred
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe ik het ga doen... Waarschijnlijk transfer ik mijn priest maar misschien mijn warrior... lastig!! allebei transferren wordt een beetje teveel van het goede.
dilemma's dilemma's...
Hoe heet die guild dan?quote:Op maandag 5 april 2010 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om weer te beginnen met wow, laat mijn guild nou paar maanden geleden naar Kazzak zijn getransferred
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe ik het ga doen... Waarschijnlijk transfer ik mijn priest maar misschien mijn warrior... lastig!! allebei transferren wordt een beetje teveel van het goede.
dilemma's dilemma's...
Mja of ik erbij kom zal wel nietquote:Op maandag 5 april 2010 15:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze raiden wat later dan andere guilds, volgens mij hebben ze ICC normal wel al gecleared maar ik heb me er eerlijk gezegd nog niet echt mee bezig gehouden.
heb jij niet zo'n tokengenerator?quote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Gedaan, maar ik heb geen zin meer om verder te spelen.
2v2?quote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef Ezio het volgende:
Eindelijk een normale druid gevonden, 1300-1700 gehaald net![]()
Straks weer verder
quote:
Hoezo zonde? Ik kan nu tenminste door questen zonder steeds een vendor op te moeten zoeken om m'n bags leeg te makenquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
En @Isabeau: Niemand bij Blizzard had ooit verwacht dat er iemand zo gek zou zijn om een level 40 op te zadelen met een enorm dure mount. Het is natuurlijk wel grappig dat een level 40 zo'n beest heeft maar alleen voor de eerste 10 min, daarna is het gewoon zonde.
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiendquote:Op maandag 5 april 2010 19:58 schreef Ferdii het volgende:
geld teveel?
ik kan tegenwoordig door inscription redelijk rond komen en heb geen geld tekort. Maar om nu te zeggen dat ik het in overvloed heb
zal es ff kijken hoeveel gold ik heb verdientquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat ik 70k gold in ah heb verdiend(met mijn low level dus he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |