Ja, dat soort dingen zijn leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef farscapevr7 het volgende:
nog leuker;)
frozen orb in ah is 19g atm
runed orb kost 4* frozen orb
runed orb verkooopt in ah voor 149g
easy money:):)
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
Ah bedankt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op www.wow-heroes.com kan je een indicatie krijgen van welke instances voor jou goed te doen zijn en welke heel moeilijk zullen zijn.
Gratzquote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Ezio het volgende:
na 12 raids, 3 maanden dus EIN-DE-LIJK zod's
![]()
5/12 ? Jullie zitten op 10 man vast op festergut/rotface maar krijgen op 25 wel alles tot aan de LK down ? Dan gok ik dat er iets mis zit in je 10 man groepquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Gratz, heb hem zelf gelukkig al een weekje of 2 op mijn Hunter altje
![]()
Zitten ICC25 nog steeds stuck op LK, en noobs komen minder opdagen omdat ze niet willen wipen en L0otgierig zijn.
en ICC10 5/12 HM mja
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een groupquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
GS blergh,quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
en mn hunter is 79 met 300 vliegmasjienskill
nu ff doorbijten
wij hadden het laatst ook over kebab op vent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Phoneutria het volgende:
Onze guild bestaat net maandje en staan nu 6e van de Realm.
Afgelope woensdag eindelijk de Lich King 25 neer, iedereen ging loos op Ventrilo.![]()
En als overwinning mezelf "Well fed" gemaakt in de kebab tent met een mede-guildie!
Oh dat gezeik weer, leuren om in een groep te komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
Moet ik inderdaad een nieuwe guild zoeken, want de vorige bestaat volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Als je een leuk guild vindt dan maakt gs vaak geen moer meer uit en mag je toch wel mee op dingen als altruns etc
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick onlinequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Wij hebben iemand gekicked omdat hij gs noemde in guildchat.
lolquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick online
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoordquote:
roflquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoord
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realmquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Santello het volgende:
Anders migraten jullie ff bijmekaar, geen gs nodig om dingen te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |