vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een groupquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ga ik daar even kijken. Is er ook een lijstje waar je kunt zien welke score voor welke instance nodig is? Want die score zegt mij natuurlijk totaal niets.
GS blergh,quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
en mn hunter is 79 met 300 vliegmasjienskill
nu ff doorbijten
wij hadden het laatst ook over kebab op vent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Phoneutria het volgende:
Onze guild bestaat net maandje en staan nu 6e van de Realm.
Afgelope woensdag eindelijk de Lich King 25 neer, iedereen ging loos op Ventrilo.![]()
En als overwinning mezelf "Well fed" gemaakt in de kebab tent met een mede-guildie!
Oh dat gezeik weer, leuren om in een groep te komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vanaf 4.8k ongeveer KAN alles op 10 man, maar dan vind je helaas nooit een group
Moet ik inderdaad een nieuwe guild zoeken, want de vorige bestaat volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Als je een leuk guild vindt dan maakt gs vaak geen moer meer uit en mag je toch wel mee op dingen als altruns etc
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick onlinequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Wij hebben iemand gekicked omdat hij gs noemde in guildchat.
lolquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren een hunter uit mijn guild gekicked omdat hij nooit online was. Komt ie net 3 seconden voor ik hem kick online
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoordquote:
roflquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen idee, ik riep THIS IS SPARTA en schopte hem eruit, en niks meer van gehoord
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realmquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:44 schreef Santello het volgende:
Anders migraten jullie ff bijmekaar, geen gs nodig om dingen te doen
Stormpike Guard of Frostwolf Clanquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
En ik denk dat ik maar eerst een zooi BG's ga doen als ik weer ga beginnen. Ik las dat de titles weer terug zijn of komen? Ik was/ben in ieder geval exalted bij de AV faction (welke was dat ook weer).
Liever niet zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realm
We hebben het eens een keer geprobeerd op Steamwheedle Cartel RP server, Alliance, in de guild <TvP>.quote:
Ik zou dan ook nooit op een nederlandse realm spelen, echt never nooit nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:23 schreef Katth het volgende:
Ik zou niet eens willen om met allemaal Nederlanders in een guild te zitten, vind juist een van de leuke aspecten van de game dat je met verschillende nationaliteiten omgaat.
is nog niet bekent maar meeste gaan uit van de herfstquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef drumstickNL het volgende:
Komt Cataclysm in november of deze zomer?
dat zou dan de beste guild ooit worden aan de reacties die hier te lezen zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou best een idee zijn, met alle Fok!kers op een realm
Niet te ver van kerst af is het meest waarschijnlijk, zoals november/december.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blizzard gaat echt geen grote expansion uitbrengen midden in de zomer als iedereen aan het strand zit, op vakantie is etc. Dat is een beetje slecht voor de nummertjes. Reken dus maar op september / oktober. Iedereen doet alsof het zo dichtbij is, nou toch nog ongeveer 5 maand...:P
Ben met me vriendin samen gaan levelenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef farscapevr7 het volgende:
god wat gaat dat saai worden om te wachten, doe nu al geen heroics meer, 1 per dag voor me frost voor de rest beetje hangen in IF (stoer staan op me mount:) en proberen bovenop muren te klimmen) terwijl je wacht op een raid:(
Lol hellfire toevallig? Die stoet was hier net ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef DJ_ het volgende:
het is paas weekend en de hele server verveelt zich , wat ga je doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Lol hellfire toevallig? Die stoet was hier net ook
Neequote:
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shardsquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
NeeLogde net in en daarna was'ie ook snel afgelopen geloof ik
En ik geloof niet dat mijn minimount daar tussen past
Hehe ja, dat maar 's doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shards
Gz!quote:
Gems kopen in wintergrasp en op de AH pleuren, die dingen verkopen best goed als wintergrasp niet van jou faction isquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
koop je een grotere met al die waardeloze stonekeeper shards
wij hebben altijd WGquote:Op zondag 4 april 2010 00:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Gems kopen in wintergrasp en op de AH pleuren, die dingen verkopen best goed als wintergrasp niet van jou faction is
allemaal nerds?quote:Op zondag 4 april 2010 16:47 schreef R-Mon het volgende:
Vandaag teruggekomen van een guildmeet in Newcastle, zo geweldig om die mensen te zien
Nerds zou ik ze niet noemen, stel britse zuiplappen waaronder drie leuke dames waarvan je echt niet zou verwachten dat ze wow spelenquote:Op zondag 4 april 2010 16:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
allemaal nerds?![]()
ten tijde van wow vanilla ook een aantal guild meets gedaan (was nederlandse guild). was altijd wel gezellig, echter was het nerd gehalte hoog aanwezig![]()
gelukkig waren er ook een aantal limburgers die wel gewoon van zuipen en feesten hielden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |