Leuk! Laat je het resultaat zien? Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef RvLaak het volgende:
LaPo's zuigen
Nog iets meer dan een week... Druk bezig met de menu kaartje
Volgens mij kan dat wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ga in de wiki de linkjes weghalen die niet meer werken naar o.a. foto's, lijkt me dat dat gewoon goed is toch?
Heb alle linkjes naar foto's met kruisjes uit de wiki gehaald nu.quote:
Jeetje, dat is wel erg balen hoor!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef _aurum_ het volgende:
dat hele save the date gebeuren werkt nooit 100%.
Wij hebben 't een jaar van te voren al aan iedereen laten weten en ik heb de eerste al die toch zijn vakantie gepland heeft op onze trouwdag
Ja ja... Jullie krijgen alle info en plaatjes etcquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk! Laat je het resultaat zien? Ben wel benieuwd eigenlijk
Ahaha, ben niet de enige dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga niet trouwen, maar vind het altijd zo leuk om te lezen! Dus een tvp voor hier!
Goeie, ik had nog helemaal niet naar foto's gekeken; kom ik er nu achter dat BE en stinkie letterlijk bij mij om de hoek zijn getrouwd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb alle linkjes naar foto's met kruisjes uit de wiki gehaald nu.
Nee ik heb altijd iets met bruiloften gehad, heb die van mij ook al helemaal uitgestippeld in mijn hoofdquote:
Wat gek, bij mij haalt dat het zelfvertrouwen juist weg. Ze zaten allemaal achter mijn vrouw aan...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef gothic-blackie het volgende:
maar echt: wie nog niet getrouwd is: ik kan het iedereen aanradengeeft je zoveel zelfvertrouwen als iedereen tegen je zegt: wat zie je er mooi uit!
Ja, maar jij neemt haar mee naar huisquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef snabbi het volgende:
Wat gek, bij mij haalt dat het zelfvertrouwen juist weg. Ze zaten allemaal achter mijn vrouw aan...
Dromquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, maar jij neemt haar mee naar huis
ahhhh mag ik je kaartje zien? Ben er heel erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef Lishe het volgende:
Gothic Blackie, ik hoopp dat jullie een fijne dag gehad hebben! En van harte natuurlijk!
Onze uitnodigingen zijn verstuurd! En de eerste reacties zijn heel erg leuk! Ik had echt gedacht dat niemand de humor ervan in zou zien maar iedereen snapt het tot nu toe!
Mijn wederhelft gaat vanmiddag zijn pak kopen. Ik ben echt heel erg zenuwachtig en nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaa!Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
^^quote:Op donderdag 1 april 2010 15:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuk LisheNiet mijn smaak, maar wel apart en dat vind ik leuk
Ik ook.. we trouwen op dezelfde dataum als Lishe.. maar goed.. volgende week zouden ze klaar moeten zijn..quote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik moest ff kijken wanneer Lishe ging trouwen.wij zijn laat met het versturen van de kaartjes. Morgen gaan ze de deur uit..
Babs kiezen kan altijd, als je de relevante informatie hebt... Babs vastleggen... tjaquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
net de gemeente even gebeld, die bellen me straks terug als 't meezitze waren open!?
wil toch wel even weten wanneer we een babs kunnen kiezen en uit wie dan, want de vakanties zullen denk ik nu wel ergens vastligen
ja, wij hebben al 'flyers' gehadquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Babs kiezen kan altijd, als je de relevante informatie hebt... Babs vastleggen... tja
Onze trouwgemeente heeft de Babs'en gewoon online staan met een korte bio. We hebben daar onze beslissing op gebaseerd & toen contact gezocht met de goede man.
Whehehehe Snabbi da's ook niet gek ze was die dag ook echt prachtig maar jij was ook errug mooi hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef snabbi het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Ik moet toegeven dat het mij meer heeft gedaan, dan ik ooit van te voren had kunnen denken.
[..]
Wat gek, bij mij haalt dat het zelfvertrouwen juist weg. Ze zaten allemaal achter mijn vrouw aan...
Nou inderdaad hahaha.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
het is jullie bruiloft hè, niet die van je schoonouders
Trow-away-tasje aan het eind van de dag, ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef Pandorah het volgende:
Ik had geeneens een trouwboeket. Ik had een leuk klein tasje, dan heb je wel wat in je handen.
Een trouwboeket is wel overigens wel iets totaal anders dan een 'gewoon' boeket hoor. Als je echt iets moois wil, dat bij je trouwjurk past, is het juist handig te melden dat het voor je trouwerij is en een foto van je jurk mee te nemen.quote:Wellicht als tip bij het aanvragen van prijzen voor een mooi boeket: vertel er niet bij dat het voor een bruiloft is. Scheelt de helft.
ik weet niet in welke plaats dat is maar wij hebben het voor een derde daarvan gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo
Wij zijn vanmorgen even een prijsopgaaf wezen vragen voor de bloemen, maar sjeez ik ga nog even wat rondvragen want ik schrok van de prijs
Ik heb een boeket, 2 bruidsmeisjes een kleine versie van mijn boeket, manvriend een corsage en bruidsjonker kleine versie van zijn corsage, 25 corsages voor familie en een stuk voor op de auto was gewoon 230 euro!
voor bloemenDie je na een dag wegdondert
Aurum, als je het niet erg vind om deze iets verder weg te halen kan ik je misschien een zaak in rotterdam aanraden, wij hebben de bloemen gehaald bij sjerp op de peppelweg, en waren 80 euro kwijt voor een bruidsboeket en een corsage. en dan kregen we van iedereen de complimenten dat deze zo mooi vol was en er zeer mooie bloemen in geplaatst waren.quote:Op zondag 4 april 2010 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
@ Snabbi: Schiedam
@ Elvy: Bedankt voor de tips! Zitten wel wat handige dingen in
Ik denk dat het er idd van afhangt wat je verwacht qua bruidsboeket. Ik wil eigenlijk een heel strak boeket. Zoals in het filmpje: http://www.youtube.com/us(...)#p/a/f/0/gNc5-axfhAo imo is dit te doen
En ik ben wel zo snugger dat ik eerst wel ga oefenen op een 'normaal' bosje rozen.
Zelfde geldt voor de corsage. Wij houden niet van frummels, tierelantijntjes etc. Als je een weelderige corsage verwacht, dan snap ik dat 't veel werk/hoofdpijn kan geven.
Echter willen wij zoiets als corsage:
[ afbeelding ]
En wederom ga ik weer eerst experimenteren op een normale bos rozen
Volgens mij is het wel te doen.
Ik zit idd wel te denken om rond te gaan bellen voor de auto corsage, want dat vind ik te tricky. Ik wil het niet hebben dat ik ingehaald word door uitvallende rozenOf dat iemand anders ze op zijn ruit krijgt
Ik heb gisteraaf, lint, pinnetjes, bloemistentape besteld. Dus ik kan iig een start maken
Als meer mensen voorbeelden van corsages willen, klik dan hier
Helemaal mee eens! Wij hebben een soort van "bloemkunstenares" gevonden, kost wel wat meer, maar hebben meer werk van haar gezien en het is zeker het geld waard!quote:
En dat met nog maar 1 ringquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Mr_Moon het volgende:
ik heb m'n ring gekocht dit weekend!
Nu ben ik blut![]()
Die van mijnquote:
eenschquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
Bedankt iedereen voor de inputIk ga nog wel rondbellen/kijken.
Ik vind het héél véél geld voor iets wat een halve dag gebruikt wordt![]()
En je kan je bruiloft zo gek maken als je zelf wil
Dat is nou echt iets leuks en nuttigs!!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij hebben ook voor iedereen bedankjes gedaan, maar we hadden ook niet enorm veel gasten. Bij de Wibra heel goedkoop 4-vaks theekistjes gekocht, gevuld met onze favo smaakjes thee, een vierkante sticker erop met het logo van onze kaartjes en een lief tekstje, van de hobbywinkel een mooi lint gekocht om eromheen te doen.... Denk dat het 2 euro pp gekost heeft, maar het werd zó lief ontvangen, iedereen heeft het bewaard dus het was zeker de moeite.
Erg leuk bedachtquote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij hebben ook voor iedereen bedankjes gedaan, maar we hadden ook niet enorm veel gasten. Bij de Wibra heel goedkoop 4-vaks theekistjes gekocht, gevuld met onze favo smaakjes thee, een vierkante sticker erop met het logo van onze kaartjes en een lief tekstje, van de hobbywinkel een mooi lint gekocht om eromheen te doen.... Denk dat het 2 euro pp gekost heeft, maar het werd zó lief ontvangen, iedereen heeft het bewaard dus het was zeker de moeite.
Wij doen ook alleen bloemen voor mij en een corsage voorquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef Kekaa het volgende:
Wij hadden het idee ik een boeket en vriendlief een corsage. Voor de rest van de mensen iets anders,.. geen bloemen.
Maar nu hoor ik net dat mn schoonmoeder dat niet vind kunnen.... De ouders moeten volgens haar ook corsages. Wel een kans dat zij dan de kosten op zich neemt, dat scheelt dan alweer.
Niet de daggasten, hoop ik?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
en we hebben de eerste extra aanmelding al van iemand die zei: ja, we komen met zoveel man!![]()
dat was er 1 meer dan dat we eigenlijk op de gastenlijst hadden staan... *zucht* als het bij deze ene blijft, ok, maar het moet niet bij iedereen zo gaan...
Super leuke kaart!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:25 schreef droomvrouwtje het volgende:
@aurum het is een soort van powerpoint verwerkt in een filmpje.. er staan foto's van ons op en natuurlijk waar en wanneer we trouwen en het feest geven en een cadeau tip, en op de achtergrond hoor je onze openingsdans
wij hebben nog geen bedankjes, ben er ook nog niet overuit. Zowiezo wil we naar het trouwen een bedankkaartje met foto versturen.
@zoeperzazke wat een leuk idee.. en simpel maar toch orgineel
wel 1 extra daggast ja, aanhang van een familielid dat nog niet echt lang bij de familie zit en die ik pas 1 keer half gezien hebquote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Niet de daggasten, hoop ik?
Wij hebben hier en daar nog wat mensen uitgenodigd, bekenden vooral die het leuk vonden om te komen. Ik ga ondertussen uit van een man of 140... En dan komt niet eens iedereen
Hebben wij eigenlijk nog niet echt een duidelijke regel over.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben heel duidelijk gesteld dat vriendjes die wij niet kennen of die nog niet zo lang in de familie zijn niet welkom zijn.![]()
Alleen mijn nichtje mag haar vriend meenemen waarmee ze al een aantal maanden heeft en die daarvoor ook al min of meer bij de familie hoorde. Haar zus mag haar drugsgebruikende, bij haar inwonende, voor ons totaal onbekende, ongure vriendje lekker thuis laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |