Nou inderdaad hahaha.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
het is jullie bruiloft hè, niet die van je schoonouders
Trow-away-tasje aan het eind van de dag, ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef Pandorah het volgende:
Ik had geeneens een trouwboeket. Ik had een leuk klein tasje, dan heb je wel wat in je handen.
Een trouwboeket is wel overigens wel iets totaal anders dan een 'gewoon' boeket hoor. Als je echt iets moois wil, dat bij je trouwjurk past, is het juist handig te melden dat het voor je trouwerij is en een foto van je jurk mee te nemen.quote:Wellicht als tip bij het aanvragen van prijzen voor een mooi boeket: vertel er niet bij dat het voor een bruiloft is. Scheelt de helft.
ik weet niet in welke plaats dat is maar wij hebben het voor een derde daarvan gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef _aurum_ het volgende:
zo
Wij zijn vanmorgen even een prijsopgaaf wezen vragen voor de bloemen, maar sjeez ik ga nog even wat rondvragen want ik schrok van de prijs
Ik heb een boeket, 2 bruidsmeisjes een kleine versie van mijn boeket, manvriend een corsage en bruidsjonker kleine versie van zijn corsage, 25 corsages voor familie en een stuk voor op de auto was gewoon 230 euro!
voor bloemenDie je na een dag wegdondert
Aurum, als je het niet erg vind om deze iets verder weg te halen kan ik je misschien een zaak in rotterdam aanraden, wij hebben de bloemen gehaald bij sjerp op de peppelweg, en waren 80 euro kwijt voor een bruidsboeket en een corsage. en dan kregen we van iedereen de complimenten dat deze zo mooi vol was en er zeer mooie bloemen in geplaatst waren.quote:Op zondag 4 april 2010 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
@ Snabbi: Schiedam
@ Elvy: Bedankt voor de tips! Zitten wel wat handige dingen in
Ik denk dat het er idd van afhangt wat je verwacht qua bruidsboeket. Ik wil eigenlijk een heel strak boeket. Zoals in het filmpje: http://www.youtube.com/us(...)#p/a/f/0/gNc5-axfhAo imo is dit te doen
En ik ben wel zo snugger dat ik eerst wel ga oefenen op een 'normaal' bosje rozen.
Zelfde geldt voor de corsage. Wij houden niet van frummels, tierelantijntjes etc. Als je een weelderige corsage verwacht, dan snap ik dat 't veel werk/hoofdpijn kan geven.
Echter willen wij zoiets als corsage:
[ afbeelding ]
En wederom ga ik weer eerst experimenteren op een normale bos rozen
Volgens mij is het wel te doen.
Ik zit idd wel te denken om rond te gaan bellen voor de auto corsage, want dat vind ik te tricky. Ik wil het niet hebben dat ik ingehaald word door uitvallende rozenOf dat iemand anders ze op zijn ruit krijgt
Ik heb gisteraaf, lint, pinnetjes, bloemistentape besteld. Dus ik kan iig een start maken
Als meer mensen voorbeelden van corsages willen, klik dan hier
Helemaal mee eens! Wij hebben een soort van "bloemkunstenares" gevonden, kost wel wat meer, maar hebben meer werk van haar gezien en het is zeker het geld waard!quote:
En dat met nog maar 1 ringquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Mr_Moon het volgende:
ik heb m'n ring gekocht dit weekend!
Nu ben ik blut![]()
Die van mijnquote:
eenschquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
Bedankt iedereen voor de inputIk ga nog wel rondbellen/kijken.
Ik vind het héél véél geld voor iets wat een halve dag gebruikt wordt![]()
En je kan je bruiloft zo gek maken als je zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |