quote:
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier spreekt een romanticus pur sang!
Er zitten geen wielen onder?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
boehoe ik wil skaten maar ik deed een miskoop
Enige tips om een miskoop te voorkomenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
boehoe ik wil skaten maar ik deed een miskoop
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik vandaag eens gaan doen...iemand suggesties? Behalve de hele dag op Fok! zitten dan he?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.
[/voorspelbare kutopmerking]
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.
[/voorspelbare kutopmerking]
Ze zijn de wiellagers vergeten?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jawel maar of ze rollen is een tweede
goeie lagers!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef ReWout het volgende:
[..]
Enige tips om een miskoop te voorkomenwou zelf morgen naar de winkel gaan voor een paar skates xD
Ok dus in dit geval duurkoop is goedkoopquote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
goeie lagers!
Mja ik ga dure skates aanschaffen maar ik geef amper geld uit aan dingen omdat ik mijn inboedel bij elkaar moet krijgen, en door vertragingen met de hypotheek bouwrente met terugwerkende kracht moet betalen, nog geen idee van t bedrag. Ohja ook nog vakantie naar noorwegen. Dus ben nu knetterhard aan t sparen, als ik mijn inboedel bij elkaar heb gespaard ga ik goede skates kopen. Had nu voor 2 tientjes gekocht, is af te raden
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Nou moet ik door mijn eigen kutopmerking aan Kees Kankerkachel denken.
Er zijn koopzondagen...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik vandaag eens gaan doen...iemand suggesties? Behalve de hele dag op Fok! zitten dan he?![]()
It doesn't get any better than thisquote:Op zondag 28 maart 2010 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
is niet echt een bezigheid, maar meer een soort verlichte state of mind he?
Hmmm...tis hier niet echt een winkelparadijs... Strand of haven is een idee, das vlakbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn koopzondagen...
of ga naar het strand
Ooh, yes it wil!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
It doesn't get any better than this
Jachthaven.quote:
quote:
Mag ik met je meequote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jachthaven.200 meter bij mij vandaan.
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triestquote:Op zondag 28 maart 2010 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...tis hier niet echt een winkelparadijs... Strand of haven is een idee, das vlakbij.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 10 jaar geen strand in het echt gezien
Ja hoor. Jequote:
heb je een boot?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jachthaven.200 meter bij mij vandaan.
Oeh, ik kan niet wachtenquote:
Ben niet zo reislustig en vanuit EIndhoven is het denk ik toch een goede 1.5 / 2 uur reizen voor je bij het strand bent..quote:
Ik vind het juist heel stoer als mensen dat alleen doenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triest
En bôh, wat is die enthousiast over hoeren. Zolang je maar niet op hem gaat lijken dan maar...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Nou moet ik door mijn eigen kutopmerking aan Kees Kankerkachel denken.
Dan ga ik wel voor je, ik woon toch op loopafstand.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef -Engel- het volgende:
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triest
Nee, maar ik ga er hier wel voor sparen. De zon schijnt hier nu (weer)quote:
Whehehehequote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oeh, ik kan niet wachten![]()
(Leuk hoor, dat je reageert op mijn fobo, maar bij jou kan dat niet, gemeen)
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben niet zo reislustig en vanuit EIndhoven is het denk ik toch een goede 1.5 / 2 uur reizen voor je bij het strand bent..
Lekker laten slapen dusquote:
Dat kleine bootje op de achtergrond neem ik aanquote:Op zondag 28 maart 2010 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er hier wel voor sparen. De zon schijnt hier nu (weer)![]()
[ afbeelding ]
Copa cobana natuurlijkquote:
Hier in de haven liggen er meerdere zoals deze te koop:quote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kleine bootje op de achtergrond neem ik aan
Begin maar alvast met sparen. Misschien kan je over 100 jaar er eentje betalenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in de haven liggen er meerdere zoals deze te koop:
[ afbeelding ]
Heb nog maar niet naar de prijs gevraagd...
Jammer dat je het niet kon redden bos, was echt gezellig!quote:
Nou Barbusse je weet wat je te doen staatquote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
barbusse als je zo'n bootje koopt dump ik mijnen vraag ik persoonlijk om je hand
Ooohis wakker..
Zo jij hebt het ook overleefd zo te zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet kon redden bos, was echt gezellig!![]()
Volgend meet ben je er bij?
Ik weet echt nog niet of ik er bij ben de volgende keer. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat het er voorlopig inzit.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet kon redden bos, was echt gezellig!![]()
Volgend meet ben je er bij?
Kat in t bakkie iddquote:Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou Barbusse je weet wat je te doen staat
Echt welquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
barbusse als je zo'n bootje koopt dump ik mijnen vraag ik persoonlijk om je hand
Ooohis wakker..
Ik stel voor om binnenkort(lees dit jaar) een fok!meet te houden op Maltaquote:Op zondag 28 maart 2010 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dat
vinden, als het niet zo wreed was...
![]()
Ach, eens kijken of ik een bijbaantje in de marina kan vinden, dan kun je namelijk de te verhuren zeil- en motorboten gratis meenemen als ze beschikbaar zijn.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou Barbusse je weet wat je te doen staat
Verplichtingen op een zondag.quote:
Had je er maar bij moeten zijnquote:
Nou... ik heb nog steeds bonkende koppijn.. een eurootje of 160 lichter... en het grootste gedeelte was ik kwijt aan drankquote:Op zondag 28 maart 2010 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jij hebt het ook overleefd zo te zijn
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor om binnenkort(lees dit jaar) een fok!meet te houden op Malta
Maar je krijgt er wel iets voor terugquote:
Count me inquote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor om binnenkort(lees dit jaar) een fok!meet te houden op Malta IBIZA
Nee, ik ben hier pas 6 dagen, zo snel gaat het nietquote:
quote:
En wat!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel iets voor terug
LOLquote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn![]()
![]()
[..]
Nou... ik heb nog steeds bonkende koppijn.. een eurootje of 160 lichter... en het grootste gedeelte was ik kwijt aan drank
Dat is het toerroristenseizoenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Niet in juli/augustus, voor je eigen veiligheid.
Niet kunnen slapen of weinig kunnen slapen?quote:
ik ben wel voor een strand meet... maar niet vandaag...quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor je, ik woon toch op loopafstand.
Ik word al bijna jaloersquote:
Niet dat...dan is het hier 40+ graadjes. Je bier verdampt in je glas waar je bijstaat. Je hersencellen ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOLgeen koppijn
![]()
[..]
Dat is het toerroristenseizoen
quote:
Echt waar hoor!quote:
Okequote:Op zondag 28 maart 2010 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat...dan is het hier 40+ graadjes. Je bier verdampt in je glas waar je bijstaat. Je hersencellen ook.
Nu tot en met juni en spetember/oktober is het hier het relaxed.quote:
Mensen die sportief doenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:30 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ga ff op het voetbalveld een balletje trappen
Holy Fuck.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
Nou... ik heb nog steeds bonkende koppijn.. een eurootje of 160 lichter... en het grootste gedeelte was ik kwijt aan drank
Zuipen is ook echt hard zuipen met mijquote:
Mag je nu alquote:
Blijkbaar. Maar wel naar je zin gehad begrijp ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zuipen is ook echt hard zuipen met mij
Dat klinkt veel beterquote:Op zondag 28 maart 2010 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu tot en met juni en spetember/oktober is het hier het relaxed.Nu een lekkere 20 graden.
Kwestie van door drinkenquote:
Nee, want bij dat eerste gedeelte gaat het al mis. Ik ben niet enthousiast over hoeren.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bôh, wat is die enthousiast over hoeren. Zolang je maar niet op hem gaat lijken dan maar...
Mannen en inrichting..quote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ga ook eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Was lekker aan t windowsshoppen maar krijg hier naast me de opmerking dat ik een oma bank heb uitgezocht. Pfffffffffff
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooohis wakker..
Mooiquote:
Het ligt natuurlijk geheel in de lijn der verwachting dat het ook nóóít goed is hè?quote:
Gelukkig valt het mee:quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga er niet van uit dat je die boot in de nabije toekomst bij elkaar krijgt gespaard dus zo wreed ben ik nietis
![]()
gewoon lange nacht zekerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
ohh.. nee daardoor ben ik niet brak
mijnquote:Op zondag 28 maart 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeuren als je de loterij wint?
Tot iemand met een dikke vette boot op de proppen komt.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijnis mij heilig heurrr die doe ik never van de hand
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk geheel in de lijn der verwachting dat het ook nóóít goed is hè?
Dan heb ik ineens heul veel vrienden, vrees ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeuren als je de loterij wint?
Waar?quote:
Of hij heeft de mini-bar van het hotel leeg gezopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef mrbox het volgende:
Jemig 160 euro voor een avondje zuipenDan drink je vast wat anders dan bier
Dit is Fok, hier heb ik geen tijd voor nuancequote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.Vrouwen die alle mannen over één kam scheren.
![]()
Alle vrouwen zijn ook het zelfde.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot iemand met een dikke vette boot op de proppen komt.
Ik niet. Daar zorg ik wel voor. Ze zien me vanzelf wel in mijn boot over het meer varen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik ineens heul veel vrienden, vrees ik.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier heb ik geen tijd voor nuance
Tijd...zin.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En soms zin.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien het tempo hier soms, kan het ook tijd zijn.
Nuance.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Neem een vaatwasser.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Over zin gesproken: heeft er nog iemand zin in afwassen? Ik heb nog wat staan.
Neuh, ik woon alleen, dat vind ik de moeite niet. (En bovenal heb ik er in mijn huis geen plek voor.quote:
Helaas woon ik veel te ver weg om binnen een fatsoenlijke tijd te komen en jouw afwas te doen. Tegen die tijd heb je het zelf al 100 keer gedaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Moeten we allemaal ook langskomen om onze naam op het gips te zetten?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef Cassandra87 het volgende:
skateverhuur in t vondelpark, misschien toch sportief dagje
lekker stuntelen vanmiddag
Aan de andere kant, wees blij dat je nu je eigen afwas mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ja, daar zit wat in.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas woon ik veel te ver weg om binnen een fatsoenlijke tijd te komen en jouw afwas te doen. Tegen die tijd heb je het zelf al 100 keer gedaan.
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wees blij dat je nu je eigen afwas mag doen.Sinds je op jezelf woont enzo.
Dat je blij mag zijn dat je het zelf mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in.
En wat had je gezegd als ik in de buurt had gewoond?
Nuance is een keuzequote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Ik snap het ook wel, nuance is niet voor iedereen weggelegd
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Ik snap het ook wel, nuance is niet voor iedereen weggelegd
Die laad zichzelf in?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.
Ja, ik las het net.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je blij mag zijn dat je het zelf mag doen.
Breng de vaat naar je ouders.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.
zal een compleet kunstwerk worden danquote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moeten we allemaal ook langskomen om onze naam op het gips te zetten?
Euh, dat is toch heel normaal dat een vaatwasser dat doet?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar dat is zo gebeurd.En dat ding van mij ouders droogt de vaat ook nog.
Ze zien me aan komen.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
De kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met zo'n vuile vaat!
nope bij the stairways kwam ik erbijquote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
De rest van de dag/avond in O'Donnels gebleven?
Schoon? In Afrika?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]! Dan hoefde je niet veel af te wassen, dan was de vaat al schoon gelikt denk ik.
Soms zou het weleens handig zijn hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt anders helemaal niet zo zwart-wit
Nee, de vorige vaatwasser was van zo'n peppi-en-kokki-merk en die deed dat nauwelijks.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dat is toch heel normaal dat een vaatwasser dat doet?
Nee, we zijn uiteraard weer in de Stairway beland.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
De rest van de dag/avond in O'Donnels gebleven?
Toet toet, boing boing?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, de vorige vaatwasser was van zo'n peppi-en-kokki-merk en die deed dat nauwelijks.
Ach, het is iets wat je jezelf kunt aanleren om te gebruiken in de juiste situatiesquote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms zou het weleens handig zijn hoor.
Joh.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, we zijn uiteraard weer in de Stairway beland.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
morge. vanuit hotel nog steeds..
lui, f1 kijken.
dan kan je niet zeggen dat ik je net gemist hebquote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, maar 5 uur nadat ik was vertrokken
Nuance of zwart-wit?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, het is iets wat je jezelf kunt aanleren om te gebruiken in de juiste situaties
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toet toet, boing boing?
Lijkt me niet goed voor de kopjes enzo.
Een uur of 9quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh.Tot hoe laat hebben jullie in die ene tent gezeten?
Noem ik nog altijd niet schoon.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, reken er maar op dat ze die etensresten er wel af halen om zelf op te eten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
nee, hoeven er pas om 17 uit te zijn. das wel okay.
Das wel heel vroeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's beter. Volgens mij zijn er ook wel hotels waar je om 10 uur al op moet tiefen.
hmm dan kom ik bij jou maar niet eten of drinken.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel.
* vaat op de grond zet en de hond bij ouders ophaalt.
klopt. da's kut inderdaad. ontbijt was lekker. goed hotel.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's beter. Volgens mij zijn er ook wel hotels waar je om 10 uur al op moet tiefen.
Drinken kan wel, de hond doet alleen borden.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm dan kom ik bij jou maar niet eten of drinken.
hehe goed gevondenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
De mooiste opmerking gisteren:
Iemand vroeg waar één van de dames gebleven was.
Het antwoord:"Die zet de poes op de bak."
je gaat kotsen in de wasbak?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
Ik zal mij even richting de keuken verplaatsen.
Vertel op, wie zei het?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
De mooiste opmerking gisteren:
Iemand vroeg waar één van de dames gebleven was.
Het antwoord:"Die zet de poes op de bak."
Watskeburt?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef -Engel- het volgende:
pffff.... hebben jullie ook wel eens een dipje ?![]()
Ik voelde me wel aardig maar nu ben ik niet gelijk 'as planned' naar de stad gegaan en nu zit ik hier een partij te malen (om gek van te worden )
Regelmatig.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef -Engel- het volgende:
pffff.... hebben jullie ook wel eens een dipje ?![]()
dan kom ik wel een keer thee of koffie leuten....quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Drinken kan wel, de hond doet alleen borden.
quote:
Waarom is dat zo'n verrassing?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
volgens mij zei heatwave dat.
verrassing vd avond: RZ is okay bevonden.
quote:
Mja, zo zie je maar he.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
omdat ik had verwacht dat hij mij totaal niet zou liggen
Ik was er niet....quote:Op zondag 28 maart 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij er ook was (bron enzo) dus had Babs of El gegokt.
Maar natuurlijk komt ie van jou.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uh relatie uit.... en nu zit ik natuurlijk steeds te denken wat er anders had gemoeten....
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
Wow...dikke regen + hagelbui hier.En wind enzo!
Niet teveel spijt hebben van dingen die in het verleden liggen, what's done is done.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uh relatie uit.... en nu zit ik natuurlijk steeds te denken wat er anders had gemoeten....
tis zeker warm daar he?quote:
En ze zal vast een goede reden op dat moment hebben gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Niet teveel spijt hebben van dingen die in het verleden liggen, what's done is done.
Ja of niet, maakt ook verder niet uitquote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze zal vast een goede reden op dat moment hebben gehad.
Have funquote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
Mensen ik ga nu toch een keer proberen wel naar de stad te komen....
dus... tot uh vanavond waarschijnlijk
makkerlijker gezegd dan gedaan.... op dit moment dan (lukt me gewoon niet altijd)quote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Niet teveel spijt hebben van dingen die in het verleden liggen, what's done is done.
I knowquote:Op zondag 28 maart 2010 14:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
makkerlijker gezegd dan gedaan.... op dit moment dan (lukt me gewoon niet altijd)
Oh, sorry.quote:
20 graadjesquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
Mensen ik ga nu toch een keer proberen wel naar de stad te komen....
dus... tot uh vanavond waarschijnlijk
quote:
niet eerlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry.Tis dat sommigen hier mij ook zo noemen...
[..]
20 graadjes
dat mag als je oorpijn hebtquote:
Geeft niets, had ik niet door. Ik noem Stbaby altijd babs. Maar wil voor de handigheid ook best StBabs zeggen hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry.Tis dat sommigen hier mij ook zo noemen...
Je had mee kunnen komenquote:
Of number onetm en number twotmquote:Op zondag 28 maart 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets, had ik niet door. Ik noem Stbaby altijd babs. Maar wil voor de handigheid ook best StBabs zeggen hoor.
quote:
Ja, dat zeg je nuquote:
Dat zei ik voordat ik vertrok ook al.quote:
Ik maak geen ruzie.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hm niet worden. Krijg je weer ruzie wie dan 1 en 2 is!
jij bent gewoon niet duidelijk genoegquote:Op zondag 28 maart 2010 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zei ik voordat ik vertrok ook al.Maar jij luistert niet, jij luistert nooit.
Welk stukje van "kom je gezellig mee?" ging je begrip te boven?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet duidelijk genoeg
dat is waar, oorontsteking ?quote:
dat gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk stukje van "kom je gezellig mee?" ging je begrip te boven?
Ik denk het niet, en hoop het ook niet... heb dat vroeger al te vaak gehad.. ik gok weer op de buis van eustachius (oid)quote:
Blijf jij dan maar lekker in regenachtig Nederland.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat gezellig![]()
[..]
Ik denk het niet, en hoop het ook niet... heb dat vroeger al te vaak gehad.. ik gok weer op de buis van eustachius (oid)
heb vorig jaar toen ik op vakantie ging ook met oorpijn gevlogenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker in regenachtig Nederland.![]()
Vliegen is nu toch te pijnlijk voor je.
Je kan ook met de boot naar Malta toequote:Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker in regenachtig Nederland.![]()
Vliegen is nu toch te pijnlijk voor je.
De erwtensoep van de aldi is echt wel lekkerquote:
Oh, you have me therequote:Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb vorig jaar toen ik op vakantie ging ook met oorpijn gevlogen
ik ben niet zo'n watje dat ik dat niet aankan..
mja, voor jou wel een goede reden dat ik hier blijf zodat ik er niet achterkom dat jij me niet aankan
Yup! Voor 40 euro naar Sicilië!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook met de boot naar Malta toe
Nee, wij hebben altijd Markant Merk ofzo. Die smaakt altijd goed. Waarom we deze hebben, geen idee maar het is indd. geen succes. Te zout en te dun. Lijkt wel drinkbouillon.quote:
Lolquote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
vergat net bijna uit de trein te stappen..
Dat is een hele wereldreis voor jou, zo met de treinquote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
quote:
de erwtensoep is lekkerder dan die van de unoxquote:
Dat klinkt inderdaad niet lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, wij hebben altijd Markant Merk ofzo. Die smaakt altijd goed. Waarom we deze hebben, geen idee maar het is indd. geen succes. Te zout en te dun. Lijkt wel drinkbouillon.
Erwtensoep is wat mij betreft nergens lekker.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De erwtensoep van de aldi is echt wel lekker
Dat klinkt interresantquote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, you have me there![]()
[..]
Yup! Voor 40 euro naar Sicilië!
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, you have me there![]()
[..]
Yup! Voor 40 euro naar Sicilië!
Nou ok, iets specifieker dan: de tomatensoep van de Aldi.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de erwtensoep is lekkerder dan die van de unox
Jij hebt geen smaakquote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erwtensoep is wat mij betreft nergens lekker.
Hier is het nog lekker droogquote:
Dat dacht ik ook. Leuk voor een weekendje weg. Corleone bezoeken.quote:
die is alleen lekker van de unoxquote:Op zondag 28 maart 2010 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ok, iets specifieker dan: de tomatensoep van de Aldi.
Oke leukquote:
Dat is beter dan! Hier komt het met bakken naar benedenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker droogIk hoest alleen wel als een gek
Hahahquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Leuk voor een weekendje weg. Corleone bezoeken.
Awquote:
Ja, nu alquote:
Hey.quote:
Nee joh. De tomatensoep van dat Markant Merk is ook gewoon lekker. Gewoon simpel zonder allerlei gedoe. En balletjes enzo.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is alleen lekker van de unox
pijnlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is beter dan! Hier komt het met bakken naar beneden
Heb je zout nodig? Je bent weer een beetje flauw vandaagquote:
Gaat ook zeker gebeuren!quote:
Je hapt zo lekker. Heb je honger?quote:
Dat mag op een grijze zondagquote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je zout nodig? Je bent weer een beetje flauw vandaag
Je doet het elke dagquote:
pussyquote:
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupackquote:Op zondag 28 maart 2010 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey.![]()
[..]
Nee joh. De tomatensoep van dat Markant Merk is ook gewoon lekker. Gewoon simpel zonder allerlei gedoe. En balletjes enzo.En fatsoenlijke prijs.
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerdquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet gewaarderd in m'n eigen tijd
nepballetjesquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupack
Chips!quote:
Ligt aan je bui dan ook he. Ik herken het.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerd
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |