ik ben wel voor een strand meet... maar niet vandaag...quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor je, ik woon toch op loopafstand.
Ik word al bijna jaloersquote:
Niet dat...dan is het hier 40+ graadjes. Je bier verdampt in je glas waar je bijstaat. Je hersencellen ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOLgeen koppijn
![]()
[..]
Dat is het toerroristenseizoen
quote:
Echt waar hoor!quote:
Okequote:Op zondag 28 maart 2010 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat...dan is het hier 40+ graadjes. Je bier verdampt in je glas waar je bijstaat. Je hersencellen ook.
Nu tot en met juni en spetember/oktober is het hier het relaxed.quote:
Mensen die sportief doenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:30 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ga ff op het voetbalveld een balletje trappen
Holy Fuck.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
Nou... ik heb nog steeds bonkende koppijn.. een eurootje of 160 lichter... en het grootste gedeelte was ik kwijt aan drank
Zuipen is ook echt hard zuipen met mijquote:
Mag je nu alquote:
Blijkbaar. Maar wel naar je zin gehad begrijp ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zuipen is ook echt hard zuipen met mij
Dat klinkt veel beterquote:Op zondag 28 maart 2010 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu tot en met juni en spetember/oktober is het hier het relaxed.Nu een lekkere 20 graden.
Kwestie van door drinkenquote:
Nee, want bij dat eerste gedeelte gaat het al mis. Ik ben niet enthousiast over hoeren.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bôh, wat is die enthousiast over hoeren. Zolang je maar niet op hem gaat lijken dan maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |