quote:
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier spreekt een romanticus pur sang!
Er zitten geen wielen onder?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
boehoe ik wil skaten maar ik deed een miskoop
Enige tips om een miskoop te voorkomenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
boehoe ik wil skaten maar ik deed een miskoop
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik vandaag eens gaan doen...iemand suggesties? Behalve de hele dag op Fok! zitten dan he?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.
[/voorspelbare kutopmerking]
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.
[/voorspelbare kutopmerking]
Ze zijn de wiellagers vergeten?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jawel maar of ze rollen is een tweede
goeie lagers!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef ReWout het volgende:
[..]
Enige tips om een miskoop te voorkomenwou zelf morgen naar de winkel gaan voor een paar skates xD
Ok dus in dit geval duurkoop is goedkoopquote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
goeie lagers!
Mja ik ga dure skates aanschaffen maar ik geef amper geld uit aan dingen omdat ik mijn inboedel bij elkaar moet krijgen, en door vertragingen met de hypotheek bouwrente met terugwerkende kracht moet betalen, nog geen idee van t bedrag. Ohja ook nog vakantie naar noorwegen. Dus ben nu knetterhard aan t sparen, als ik mijn inboedel bij elkaar heb gespaard ga ik goede skates kopen. Had nu voor 2 tientjes gekocht, is af te raden
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Nou moet ik door mijn eigen kutopmerking aan Kees Kankerkachel denken.
Er zijn koopzondagen...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik vandaag eens gaan doen...iemand suggesties? Behalve de hele dag op Fok! zitten dan he?![]()
It doesn't get any better than thisquote:Op zondag 28 maart 2010 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
is niet echt een bezigheid, maar meer een soort verlichte state of mind he?
Hmmm...tis hier niet echt een winkelparadijs... Strand of haven is een idee, das vlakbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn koopzondagen...
of ga naar het strand
Ooh, yes it wil!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
It doesn't get any better than this
Jachthaven.quote:
quote:
Mag ik met je meequote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jachthaven.200 meter bij mij vandaan.
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triestquote:Op zondag 28 maart 2010 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...tis hier niet echt een winkelparadijs... Strand of haven is een idee, das vlakbij.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 10 jaar geen strand in het echt gezien
Ja hoor. Jequote:
heb je een boot?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jachthaven.200 meter bij mij vandaan.
Oeh, ik kan niet wachtenquote:
Ben niet zo reislustig en vanuit EIndhoven is het denk ik toch een goede 1.5 / 2 uur reizen voor je bij het strand bent..quote:
Ik vind het juist heel stoer als mensen dat alleen doenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triest
En bôh, wat is die enthousiast over hoeren. Zolang je maar niet op hem gaat lijken dan maar...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Nou moet ik door mijn eigen kutopmerking aan Kees Kankerkachel denken.
Dan ga ik wel voor je, ik woon toch op loopafstand.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef -Engel- het volgende:
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triest
Nee, maar ik ga er hier wel voor sparen. De zon schijnt hier nu (weer)quote:
Whehehehequote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oeh, ik kan niet wachten![]()
(Leuk hoor, dat je reageert op mijn fobo, maar bij jou kan dat niet, gemeen)
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben niet zo reislustig en vanuit EIndhoven is het denk ik toch een goede 1.5 / 2 uur reizen voor je bij het strand bent..
Lekker laten slapen dusquote:
Dat kleine bootje op de achtergrond neem ik aanquote:Op zondag 28 maart 2010 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er hier wel voor sparen. De zon schijnt hier nu (weer)![]()
[ afbeelding ]
Copa cobana natuurlijkquote:
Hier in de haven liggen er meerdere zoals deze te koop:quote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kleine bootje op de achtergrond neem ik aan
Begin maar alvast met sparen. Misschien kan je over 100 jaar er eentje betalenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in de haven liggen er meerdere zoals deze te koop:
[ afbeelding ]
Heb nog maar niet naar de prijs gevraagd...
Jammer dat je het niet kon redden bos, was echt gezellig!quote:
Nou Barbusse je weet wat je te doen staatquote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
barbusse als je zo'n bootje koopt dump ik mijnen vraag ik persoonlijk om je hand
Ooohis wakker..
Zo jij hebt het ook overleefd zo te zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet kon redden bos, was echt gezellig!![]()
Volgend meet ben je er bij?
Ik weet echt nog niet of ik er bij ben de volgende keer. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat het er voorlopig inzit.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet kon redden bos, was echt gezellig!![]()
Volgend meet ben je er bij?
Kat in t bakkie iddquote:Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou Barbusse je weet wat je te doen staat
Echt welquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
barbusse als je zo'n bootje koopt dump ik mijnen vraag ik persoonlijk om je hand
Ooohis wakker..
Ik stel voor om binnenkort(lees dit jaar) een fok!meet te houden op Maltaquote:Op zondag 28 maart 2010 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou dat
vinden, als het niet zo wreed was...
![]()
Ach, eens kijken of ik een bijbaantje in de marina kan vinden, dan kun je namelijk de te verhuren zeil- en motorboten gratis meenemen als ze beschikbaar zijn.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou Barbusse je weet wat je te doen staat
Verplichtingen op een zondag.quote:
Had je er maar bij moeten zijnquote:
Nou... ik heb nog steeds bonkende koppijn.. een eurootje of 160 lichter... en het grootste gedeelte was ik kwijt aan drankquote:Op zondag 28 maart 2010 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jij hebt het ook overleefd zo te zijn
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor om binnenkort(lees dit jaar) een fok!meet te houden op Malta
Maar je krijgt er wel iets voor terugquote:
Count me inquote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor om binnenkort(lees dit jaar) een fok!meet te houden op Malta IBIZA
Nee, ik ben hier pas 6 dagen, zo snel gaat het nietquote:
quote:
En wat!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel iets voor terug
LOLquote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn![]()
![]()
[..]
Nou... ik heb nog steeds bonkende koppijn.. een eurootje of 160 lichter... en het grootste gedeelte was ik kwijt aan drank
Dat is het toerroristenseizoenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Niet in juli/augustus, voor je eigen veiligheid.
Niet kunnen slapen of weinig kunnen slapen?quote:
ik ben wel voor een strand meet... maar niet vandaag...quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor je, ik woon toch op loopafstand.
Ik word al bijna jaloersquote:
Niet dat...dan is het hier 40+ graadjes. Je bier verdampt in je glas waar je bijstaat. Je hersencellen ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOLgeen koppijn
![]()
[..]
Dat is het toerroristenseizoen
quote:
Echt waar hoor!quote:
Okequote:Op zondag 28 maart 2010 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat...dan is het hier 40+ graadjes. Je bier verdampt in je glas waar je bijstaat. Je hersencellen ook.
Nu tot en met juni en spetember/oktober is het hier het relaxed.quote:
Mensen die sportief doenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:30 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ga ff op het voetbalveld een balletje trappen
Holy Fuck.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
Nou... ik heb nog steeds bonkende koppijn.. een eurootje of 160 lichter... en het grootste gedeelte was ik kwijt aan drank
Zuipen is ook echt hard zuipen met mijquote:
Mag je nu alquote:
Blijkbaar. Maar wel naar je zin gehad begrijp ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zuipen is ook echt hard zuipen met mij
Dat klinkt veel beterquote:Op zondag 28 maart 2010 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu tot en met juni en spetember/oktober is het hier het relaxed.Nu een lekkere 20 graden.
Kwestie van door drinkenquote:
Nee, want bij dat eerste gedeelte gaat het al mis. Ik ben niet enthousiast over hoeren.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bôh, wat is die enthousiast over hoeren. Zolang je maar niet op hem gaat lijken dan maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |