quote:
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier spreekt een romanticus pur sang!
Er zitten geen wielen onder?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
boehoe ik wil skaten maar ik deed een miskoop
Enige tips om een miskoop te voorkomenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
boehoe ik wil skaten maar ik deed een miskoop
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik vandaag eens gaan doen...iemand suggesties? Behalve de hele dag op Fok! zitten dan he?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.
[/voorspelbare kutopmerking]
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het bij een vrouw doet is ze wel gelijk goed nat.
[/voorspelbare kutopmerking]
Ze zijn de wiellagers vergeten?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jawel maar of ze rollen is een tweede
goeie lagers!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef ReWout het volgende:
[..]
Enige tips om een miskoop te voorkomenwou zelf morgen naar de winkel gaan voor een paar skates xD
Ok dus in dit geval duurkoop is goedkoopquote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
goeie lagers!
Mja ik ga dure skates aanschaffen maar ik geef amper geld uit aan dingen omdat ik mijn inboedel bij elkaar moet krijgen, en door vertragingen met de hypotheek bouwrente met terugwerkende kracht moet betalen, nog geen idee van t bedrag. Ohja ook nog vakantie naar noorwegen. Dus ben nu knetterhard aan t sparen, als ik mijn inboedel bij elkaar heb gespaard ga ik goede skates kopen. Had nu voor 2 tientjes gekocht, is af te raden
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Nou moet ik door mijn eigen kutopmerking aan Kees Kankerkachel denken.
Er zijn koopzondagen...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik vandaag eens gaan doen...iemand suggesties? Behalve de hele dag op Fok! zitten dan he?![]()
It doesn't get any better than thisquote:Op zondag 28 maart 2010 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
is niet echt een bezigheid, maar meer een soort verlichte state of mind he?
Hmmm...tis hier niet echt een winkelparadijs... Strand of haven is een idee, das vlakbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn koopzondagen...
of ga naar het strand
Ooh, yes it wil!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
It doesn't get any better than this
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |