quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
Heb ik dat gisteren ook gemist tussen jullie?
Denk je straks wel aan mij als je door Dordrecht komtquote:
Leuk muziekjequote:
Daar moet je mee oppassen.quote:
dat weet je tochquote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk je straks wel aan mij als je door Dordrecht komt
Als een baby.quote:
Hahaquote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een baby.Je weet wel; uurtje slapen, wakker worden, twee uurtjes slapen, wakker worden, enz
![]()
Hier was vrijdag ieder blok rond iedere kerk compleet verstopt vanwege een of andere processie.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Cassandra87 het volgende:
slaap lekker en goeie reis krengetje
hier zijn de ghanezen in de buurtkerk weer bezig compleet met bijpassende muziek
ik ga mijnmaar wakker trappen, die snapt geloof ik nog niet dat t bijna 1 uur is
Dat is mishandeling. Er zijn veel leukere manieren om wakker gemaakt te wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Cassandra87 het volgende:
slaap lekker en goeie reis krengetje
hier zijn de ghanezen in de buurtkerk weer bezig compleet met bijpassende muziek
ik ga mijnmaar wakker trappen, die snapt geloof ik nog niet dat t bijna 1 uur is
Ik zal naar je zwaaienquote:
Het was ook maar een grapje.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIk ben één keer wakker geworden & ik vind doorslapen toch wel heerlijk
Een emmer water.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Er zijn veel leukere manieren om wakker gemaakt te worden![]()
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Er zijn veel leukere manieren om wakker gemaakt te worden![]()
[..]
Okequote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje.Heb heerlijk geslapen!
Hier spreekt een romanticus pur sang!quote:
Dat zou jij doen.quote:
Dat kan niet hij slaapt nog.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik zeg niets
Ik ben doorgaans heeeeel liefvraag
zelf maar
Ik zeg doenquote:
Het is al middag.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh duidelijk ochtendhumeur. Als blikken konden doden..
Zal m toch maar laten liggen
RZ is gewoon een droomventquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier spreekt een romanticus pur sang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |