it's not the sleep..ik slaap door de week ook niet langer dan 4 uur per nachtquote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig.
Maar eh, even serieus. Ik heb altijd al vrij weinig slaap nodig gehad.
rustig jij...of ik schilder dat hek groenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, waarom post je nou een foto van ArTiC?
ga dan slapen mutskequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig jij...of ik schilder dat hek groen
Mijn doordeweekse gemiddelde ligt ook tussen de 4 a 5 uur.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:27 schreef ArTiC het volgende:
it's not the sleep..ik slaap door de week ook niet langer dan 4 uur per nacht
Auto, is djayzz een "echte" Nederlander, ergo, een überkrent?quote:
Moet ik wat komen brengen? Heb nog wel wat liggenquote:
ja.. het is al bijna half 3.... maar film is nog maar half uur...quote:
Jij bent nog wel nodigquote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Lily-Ella het volgende:
Als ik hier niet meer nodig ben, ga ik ook slapen
de klok is nog niet vooruit gezet streufquote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ja.. het is al bijna half 3.... maar film is nog maar half uur...
Dit zijn pas de serieuze dreigementen!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig jij...of ik schilder dat hek groen
Volg je het nog wel dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ja.. het is al bijna half 3.... maar film is nog maar half uur...
leuke fotoquote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Lily-Ella het volgende:
Je zou eens moeten weten !quote:Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zijn pas de serieuze dreigementen!
Neequote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Auto, is djayzz een "echte" Nederlander, ergo, een überkrent?
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Lily-Ella het volgende:
I shall answer PM's when I pleasequote:Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent nog wel nodigfobo's maken en PM's beantwoorden !
Waarom denkt hij dat ik dat wel ben dan?quote:
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De nachtbaggerdienst zit er nog niet op hoor.
wat hij zegt!quote:
Peuter. Elke dag 6.45. Elke nacht drie keer wakker. Ik héb al nachtdienstquote:Op zondag 28 maart 2010 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De nachtbaggerdienst zit er nog niet op hoor.
Je mailbox zal ondertussen al wel vol zijn he?quote:
idd, een ontzettend leuk kindquote:Op zondag 28 maart 2010 01:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Peuter. Elke dag 6.45. Elke nacht drie keer wakker. Ik héb al nachtdienst
Puilt uitquote:Op zondag 28 maart 2010 01:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mailbox zal ondertussen al wel vol zijn he?
Kun je dus net zo goed wakker blijven. Wel een beetje praktisch denken jij!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Peuter. Elke dag 6.45. Elke nacht drie keer wakker. Ik héb al nachtdienst
Dat ga ik nu effe testenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:32 schreef Barbusse het volgende:
Je mailbox zal ondertussen al wel vol zijn he?
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, een ontzettend leuk kind![]()
* ArTiC ziet de rest ook afhaken
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, een ontzettend leuk kind![]()
* ArTiC ziet de rest ook afhaken
Alweer? Gij stalkert!quote:
*checkt*quote:
Doet het pijn?quote:
whahahaquote:Op zondag 28 maart 2010 01:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*checkt*
tja...dagwaarde is minder dan 10 euro dus deze is total loss
beetje welquote:
uh-huhquote:
niet van de bank?quote:
Hoe dat zo?quote:
nee, heb geen bank hierquote:
al gezienquote:
oh, dit is een anderequote:
Pics or it dindn't happenquote:
kijken mag altijdquote:
Tegen een gepaste vergoeding kan alles welquote:
Ho! onzedelijke voorstellen zijn hier voor 2 uur niet gewenstquote:Op zondag 28 maart 2010 01:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Tegen een gepaste vergoeding kan alles wel
laatste trein zeker?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:42 schreef RealZeus het volgende:
Nou,er zit schot in.We zijn nu in Assen.De trein zit best vol voor dit tijdstip.
Dat zijn heul geen mensen, die komen uit Harderwijkquote:Op zondag 28 maart 2010 01:42 schreef RealZeus het volgende:
Nou,er zit schot in.We zijn nu in Assen.De trein zit best vol voor dit tijdstip.
jamaar daar kan je niet op klikken! daar moet je moeite voor doenquote:
Niet?quote:
Wie zei onzedelijk?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ho! onzedelijke voorstellen zijn hier voor 2 uur niet gewenst
Hoeveel was het ook alweer schat? Een happymeal? Of nieuw beltegoed?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:42 schreef Lily-Ella het volgende:
Tegen een gepaste vergoeding kan alles wel
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoeveel was het ook alweer schat? Een happymeal? Of nieuw beltegoed?
[..]
Enne ikke maarre klikken....quote:Op zondag 28 maart 2010 01:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
jamaar daar kan je niet op klikken! daar moet je moeite voor doen
doe dat dan...lamzakquote:Op zondag 28 maart 2010 01:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
jamaar daar kan je niet op klikken! daar moet je moeite voor doen
Jawel, alleen dat knopje bij haar reacties werkt niet. Gewoon naar de FoBo link links boven, en dan haar naam intypen.quote:
[..]
Not amused.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja,maar die heb ik wel eens rustiger mee gemaakt. Wel kut zo'n laatste trein,hij stopt bij elke stoeptegel die hij tegenkomt.quote:
Ik heb het al gedaan! verrekte brabanderquote:
ow, nee dan heb ik niks gezegd hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 01:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wie zei onzedelijk?
Ik ben moeder ja![]()
Nee,dat lijkt me niet. In Hilversum zaten ze er ook al in.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zijn heul geen mensen, die komen uit Harderwijk
kut is dat...Helmond zit ook niet op het nachtnetquote:Op zondag 28 maart 2010 01:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,maar die heb ik wel eens rustiger mee gemaakt. Wel kut zo'n laatste trein,hij stopt bij elke stoeptegel die hij tegenkomt.
Ik snap dr niks meer vanquote:
jongen...zwem de maas over en ga daar wonenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan! verrekte brabander
zwem de maas over, doe je mond open!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:49 schreef ArTiC het volgende:
fles leeg...dilemma...opstaan om te slapen...opstaan om de andere fles te pakken...blijven zitten en uitdrogen
wausquote:
Oke, dank. Waarom ik niet op haar fotoboek kon klikken is me nog steeds een raadsel echter.quote:
Groningen ook niet en da's jammer,want de laatste bus vanaf Groningen naar mijn dorp vertrekt om 5:23u. Maar goed,ik ga even afsluiten,we moeten zo nog even bij de stoeptegel in Haren stoppen en dan zijn we zo in Gro ingen.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kut is dat...Helmond zit ook niet op het nachtnet
Een duivels dilemma, wat ik je brom.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:49 schreef ArTiC het volgende:
fles leeg...dilemma...opstaan om te slapen...opstaan om de andere fles te pakken...blijven zitten en uitdrogen
zie hierbovenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, dank. Waarom ik niet op haar fotoboek kon klikken is me nog steeds een raadsel echter.![]()
Wel een leuke foto.
Vergeet niet te zwaaien!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen ook niet en da's jammer,want de laatste bus vanaf Groningen naar mijn dorp vertrekt om 5:23u. Maar goed,ik ga even afsluiten,we moeten zo nog even bij de stoeptegel in Haren stoppen en dan zijn we zo in Gro ingen.
omdat ik in 1 uur en 20 minuten al 40 sms-jes heb gekregen van iemand die volgens mij niet eens zoveel gezopen heeftquote:
Gezellig!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
omdat ik in 1 uur en 20 minuten al 40 sms-jes heb gekregen van iemand die volgens mij niet eens zoveel gezopen heeft
anders reageer je ff op iets van 15 minuten geledenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
omdat ik in 1 uur en 20 minuten al 40 sms-jes heb gekregen van iemand die volgens mij niet eens zoveel gezopen heeft
muppet...raak je lampje eens aanquote:
Whehehequote:Op zondag 28 maart 2010 01:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Trustequote:
Leuk, maar ik vind het boek leuker... Daar zit je meer in zeg maarquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:57 schreef Lily-Ella het volgende:
ik ga slapen. Trusten all.
ik hoop dat je ooit nog terug durft te komenquote:
Scherp!quote:
Moet?quote:
slaap lekker muppetinnetjequote:
Truste auto!quote:
Zal vast een verhelderend gesprek zijnquote:
enorm, en ze zegt dat ze niet eens gedronken heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 03:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal vast een verhelderend gesprek zijn
quote:
slecht zeg...je eigen moeder die tegen je liegtquote:Op zondag 28 maart 2010 03:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
enorm, en ze zegt dat ze niet eens gedronken heeft
Damn...quote:Op zondag 28 maart 2010 03:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
enorm, en ze zegt dat ze niet eens gedronken heeft
mine mine mine mine mine mine mine minequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 03:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mine mine mine mine mine mine mine mine
sterf...quote:Op zondag 28 maart 2010 03:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slecht zeg...je eigen moeder die tegen je liegt
oooooooooooooquote:
als ik nu iets heel lulligs zei (zonder het te weten)quote:
Nee hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 03:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik nu iets heel lulligs zei (zonder het te weten)
sorry
ik schrok serieus ffquote:
Je zei iets heel lulligs ja. Je wou geen drank delen.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik nu iets heel lulligs zei (zonder het te weten)
sorry
daar heb ik dan weer geen spijt van...hoe minder zielen...quote:Op zondag 28 maart 2010 03:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zei iets heel lulligs ja. Je wou geen drank delen.
okayquote:
welterusten eenzame drinkerquote:
quote:
heb jij EHBO?quote:
Nee, wel een hysterisch wijf aan de telefoon!quote:
geilquote:Op zondag 28 maart 2010 03:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, wel een hysterisch wijf aan de telefoon!
Krengetje dusquote:
Krengetje zit in een orgie die heeft daar geen tijd voorquote:
Ga er maar fijn over dromen, ik ga slapenquote:
jij gaat slapen en dus moet ik er over dromen...daar klopt iets nietquote:Op zondag 28 maart 2010 03:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga er maar fijn over dromen, ik ga slapen
over wie het isquote:Op zondag 28 maart 2010 03:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij gaat slapen en dus moet ik er over dromen...daar klopt iets niet![]()
slaap lekker
houdoequote:
ga nou maar slapen...of doe je ook een djayzzjequote:
Doe ikquote:Op zondag 28 maart 2010 03:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga nou maar slapen...of doe je ook een djayzzje
rooie knopje = ophangenquote:
Ja weet ik.quote:
geen idee dan...alle andere vrouwen die je via hier kent heb ik wel eens gemeetquote:Op zondag 28 maart 2010 03:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja weet ik.
nopmaar ze houdt wel van drop
haar niet hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 03:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee dan...alle andere vrouwen die je via hier kent heb ik wel eens gemeet
dan vergeet ik er vast 1quote:
kudt...hij trapt er niet inquote:
goed dat je dat even tegen iedereen hier zegtquote:Op zondag 28 maart 2010 03:53 schreef ArTiC het volgende:
slapen...en itt tot djayzz en auto_ betekend dat dat ik ook echt offline ben![]()
die had ook genoeg gezopenquote:Op zondag 28 maart 2010 04:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, thuis.
Net via mijn ouders om mijn fiets te halen. Mijn moeder was nog wakker. Ik doe mijn jas aan, zegt ze:'Ga je de kroeg nog in?'
Ik:'Nee.'
'Ow wacht, jij woont hier niet meer.'Ze was even vergeten dat ik nog naar huis moest.
vaarwelquote:
ga eens slapen jij!quote:
Ik heb er al een uurtje of 5 slaap opzitten. Heb even geen zin om in bed te liggen piekeren.quote:
oja, ik ben nog steeds slaapvrij..quote:Op zondag 28 maart 2010 05:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er al een uurtje of 5 slaap opzitten. Heb even geen zin om in bed te liggen piekeren.
Veel plezier alvastquote:Op zondag 28 maart 2010 05:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, ik ben nog steeds slaapvrij..
maar zo toch maar eens een poging doen, want straks naar Alice in Wonderland![]()
en dan mag ik natuurlijk niet in slaap vallen
thanks. jij nog succesquote:
niet piekerenquote:
Sommige zullen nog wel in hun lekker hotelbedje liggen.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Het is nog rustig..
Ondanks dat t normaal 9.15 was kan ik echt niet meer slapen
Dat zullen we straks wel lezen, hoop ikquote:Op zondag 28 maart 2010 10:21 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja de gemiste meet
Ben benieuwd hoeveel 1-persoonskamers zijn omgezet in 2-persoonskamers
Okee, dus je bent een onrustige slaper, begrijp ik? (ik ook volgens mij, kijkend naar mijn dekbed iedere ochtend.)quote:Zodra ik merk dat vriendlief zich 3 keer geirriteerd omdraait omdat ik onrustig ben is dat mijn cue om te vertrekkendus ben nu klaar wakker
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop dat je ooit nog terug durft te komen
Gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 11:25 schreef Electrocute het volgende:
Ja hoi. Ik kom hier ook maar weer eens kijken
Dat valt nog te bezien. Ik heb een beetje een ochtendhumeurquote:
Ik ook, gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 11:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ik heb een beetje een ochtendhumeur
Ai. vervelend.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ik heb een beetje een ochtendhumeur
Electrocutequote:Op zondag 28 maart 2010 11:32 schreef Electrocute het volgende:
Het goede nieuws is dat het over een half uur weer over is. Wellicht krijg ik dan nog een middaghumeur, maar dat is vaak minder ernstig.
Hey Bosjequote:
Okee.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Bosje![]()
Jammer dat je niet gekomen bent. Het was gezellig leuk gepraat.
Daar gaat de kans op een beetje drama op de zondagochtend. Denk ik.quote:
Mede door mijn huidige psychische situatie. Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijtquote:
Mag wel hoor, maar liever niet via open kanalen enzoquote:Op zondag 28 maart 2010 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmmmmmmmmm ok zal er verder niet over vragen hoor
Je hebt (had) een ochtendhumeur, da's toch drama zatquote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Daar gaat de kans op een beetje drama op de zondagochtend. Denk ik.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij wordt het echt een baggerdag vandaag.
Meestal worden woningen met vertraging opgeleverd.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmmmmmmmmm ok zal er verder niet over vragen hoor
Ik ben aan t windows-shoppenMeubels kijken, damn, woning wordt 3 maanden eerder opgeleverd dan gepland *paniek*
Nou, volgens mij waren er 7 mensen die in het hotel sliepen, waarvan 2 stelletjes.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:21 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja de gemiste meet
Ben benieuwd hoeveel 1-persoonskamers zijn omgezet in 2-persoonskamers
Zodra ik merk dat vriendlief zich 3 keer geirriteerd omdraait omdat ik onrustig ben is dat mijn cue om te vertrekkendus ben nu klaar wakker
Als jij het niet goed voelt gewoon niet doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.![]()
Misschien dat ik een volgende keer wel kom, maar eigenlijk acht ik die kans niet zo groot voorlopig
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:19 schreef -Engel- het volgende:
Goedemorgen Allen,
Ik ben nog steeds blij dat ik toch gewoon gegaan ben....
en eens de mensen achter de oneliners te zien
Beetje lang geslapen....*flauwe grapmodus aan* volgens mij zat er alcohol in mijn bier...*en weer uit*
Prognose is al die tijd september geweest, nu ineens dus juni. Vertraging al meeberekend (anders zou t april worden)quote:Op zondag 28 maart 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Meestal worden woningen met vertraging opgeleverd.
Okeequote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij het niet goed voelt gewoon niet doen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, volgens mij waren er 5 mensen die in het hotel sliepen, waarvan 2 stelletjes.
Volgens mij heb ik jou net gemist gisteren.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
... de volgende keer neem ik gewoon wel een hotelkamer (veeeeeeeel relaxer)
Dat is mooiquote:
Heul niet, ik heb msn helemaal niet vaak aan gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
op msn en pb
Dacht jij was boos dat ik niet kon
Volgens mij wel....quote:Op zondag 28 maart 2010 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou net gemist gisteren.
Neuh, jij was al lang en breed weg toen zij er aan kwam.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou net gemist gisteren.
Er zat kokend water in het bad van het hotel?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:29 schreef krengetje het volgende:
ik ben gaar..
Nee daar zit je nog onderquote:Op zondag 28 maart 2010 12:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb msn helemaal niet vaak aan gehad.En die pb bevatte ook niet echt een vraag.
En ik zit niet meer op basisschoolniveau.
Jammer volgende keer beterquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb msn helemaal niet vaak aan gehad.En die pb bevatte ook niet echt een vraag.
En ik zit niet meer op basisschoolniveau.
Blijkbaarquote:Op zondag 28 maart 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zat kokend water in het bad van het hotel?
hahaha neequote:Op zondag 28 maart 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zat kokend water in het bad van het hotel?
Nee ik snap het niet leg eens uit.quote:
Hey eilandbewonerquote:
Dat houd ik nog steeds meer over dan jouquote:Op zondag 28 maart 2010 12:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf met je piemel door de helft.
quote:
quote:[..]
Dat houd ik nog steeds meer over dan jou
Hoi auto!quote:
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat houd ik nog steeds meer over dan jou
Ja, heerlijk!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
Heb ik dat gisteren ook gemist tussen jullie?
Denk je straks wel aan mij als je door Dordrecht komtquote:
Leuk muziekjequote:
Daar moet je mee oppassen.quote:
dat weet je tochquote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk je straks wel aan mij als je door Dordrecht komt
Als een baby.quote:
Hahaquote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een baby.Je weet wel; uurtje slapen, wakker worden, twee uurtjes slapen, wakker worden, enz
![]()
Hier was vrijdag ieder blok rond iedere kerk compleet verstopt vanwege een of andere processie.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Cassandra87 het volgende:
slaap lekker en goeie reis krengetje
hier zijn de ghanezen in de buurtkerk weer bezig compleet met bijpassende muziek
ik ga mijnmaar wakker trappen, die snapt geloof ik nog niet dat t bijna 1 uur is
Dat is mishandeling. Er zijn veel leukere manieren om wakker gemaakt te wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Cassandra87 het volgende:
slaap lekker en goeie reis krengetje
hier zijn de ghanezen in de buurtkerk weer bezig compleet met bijpassende muziek
ik ga mijnmaar wakker trappen, die snapt geloof ik nog niet dat t bijna 1 uur is
Ik zal naar je zwaaienquote:
Het was ook maar een grapje.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIk ben één keer wakker geworden & ik vind doorslapen toch wel heerlijk
Een emmer water.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Er zijn veel leukere manieren om wakker gemaakt te worden![]()
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Er zijn veel leukere manieren om wakker gemaakt te worden![]()
[..]
Okequote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje.Heb heerlijk geslapen!
Hier spreekt een romanticus pur sang!quote:
Dat zou jij doen.quote:
Dat kan niet hij slaapt nog.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik zeg niets
Ik ben doorgaans heeeeel liefvraag
zelf maar
Ik zeg doenquote:
Het is al middag.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh duidelijk ochtendhumeur. Als blikken konden doden..
Zal m toch maar laten liggen
RZ is gewoon een droomventquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier spreekt een romanticus pur sang!
Je moet hem ook niet zo uitputtenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh duidelijk ochtendhumeur. Als blikken konden doden..
Zal m toch maar laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |