Krengetje dusquote:
Krengetje zit in een orgie die heeft daar geen tijd voorquote:
Ga er maar fijn over dromen, ik ga slapenquote:
jij gaat slapen en dus moet ik er over dromen...daar klopt iets nietquote:Op zondag 28 maart 2010 03:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga er maar fijn over dromen, ik ga slapen
over wie het isquote:Op zondag 28 maart 2010 03:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij gaat slapen en dus moet ik er over dromen...daar klopt iets niet![]()
slaap lekker
houdoequote:
ga nou maar slapen...of doe je ook een djayzzjequote:
Doe ikquote:Op zondag 28 maart 2010 03:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga nou maar slapen...of doe je ook een djayzzje
rooie knopje = ophangenquote:
Ja weet ik.quote:
geen idee dan...alle andere vrouwen die je via hier kent heb ik wel eens gemeetquote:Op zondag 28 maart 2010 03:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja weet ik.
nopmaar ze houdt wel van drop
haar niet hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 03:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee dan...alle andere vrouwen die je via hier kent heb ik wel eens gemeet
dan vergeet ik er vast 1quote:
kudt...hij trapt er niet inquote:
goed dat je dat even tegen iedereen hier zegtquote:Op zondag 28 maart 2010 03:53 schreef ArTiC het volgende:
slapen...en itt tot djayzz en auto_ betekend dat dat ik ook echt offline ben![]()
die had ook genoeg gezopenquote:Op zondag 28 maart 2010 04:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, thuis.
Net via mijn ouders om mijn fiets te halen. Mijn moeder was nog wakker. Ik doe mijn jas aan, zegt ze:'Ga je de kroeg nog in?'
Ik:'Nee.'
'Ow wacht, jij woont hier niet meer.'Ze was even vergeten dat ik nog naar huis moest.
vaarwelquote:
ga eens slapen jij!quote:
Ik heb er al een uurtje of 5 slaap opzitten. Heb even geen zin om in bed te liggen piekeren.quote:
oja, ik ben nog steeds slaapvrij..quote:Op zondag 28 maart 2010 05:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er al een uurtje of 5 slaap opzitten. Heb even geen zin om in bed te liggen piekeren.
Veel plezier alvastquote:Op zondag 28 maart 2010 05:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, ik ben nog steeds slaapvrij..
maar zo toch maar eens een poging doen, want straks naar Alice in Wonderland![]()
en dan mag ik natuurlijk niet in slaap vallen
thanks. jij nog succesquote:
niet piekerenquote:
Sommige zullen nog wel in hun lekker hotelbedje liggen.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Het is nog rustig..
Ondanks dat t normaal 9.15 was kan ik echt niet meer slapen
Dat zullen we straks wel lezen, hoop ikquote:Op zondag 28 maart 2010 10:21 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja de gemiste meet
Ben benieuwd hoeveel 1-persoonskamers zijn omgezet in 2-persoonskamers
Okee, dus je bent een onrustige slaper, begrijp ik? (ik ook volgens mij, kijkend naar mijn dekbed iedere ochtend.)quote:Zodra ik merk dat vriendlief zich 3 keer geirriteerd omdraait omdat ik onrustig ben is dat mijn cue om te vertrekkendus ben nu klaar wakker
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop dat je ooit nog terug durft te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |