echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein. Alleen jammer dat de meeste ballententen in NL al zo vroeg sluitenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef RealZeus het volgende:
Er zit een gozer in de trein die wordt wakker gemaakt door de conductrice. Hij moest in Harderwijk zijn en we zijn nu bijna in Meppel.Dat is best een fail.
Het was dan ook geen echte fokker!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein.
echte fokkers blijven binnen met de gordijnen dichtquote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein.
Goed dat je nog wakker bent!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:15 schreef djayzz het volgende:
Godver, komt een gast van onze Bed& Breakfast net binnen. met veel kabaal
ah ja zoals met nieuwjaar...quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echte fokkers blijven binnen met de gordijnen dicht
slaan!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:15 schreef djayzz het volgende:
Godver, komt een gast van onze Bed& Breakfast net binnen. met veel kabaal
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:16 schreef ReWout het volgende:
[..]
ah ja zoals met nieuwjaar...[ afbeelding ]
Niks,ik ben geen 20 meer. Ik vind het mooi zat zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
echte fokkers gaan door tot de morgen en nemen dan pas de trein. Alleen jammer dat de meeste ballententen in NL al zo vroeg sluiten
Heej joh, das toch nie normaal man!quote:
ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks,ik ben geen 20 meer. Ik vind het mooi zat zo.
Nou,alvast welterusten,ik moet nog even.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja er gingen al meerderen weg, en ben kapot, was veel te vroeg vanochtend
Regelen we dit bootje om cocktails op te drinken terwijl we een rondje eiland doen.quote:
Echte fokkers nemen een hotel van 60 euro per kamer en belanden met zijn allen op de vloer van de lobbyquote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echte fokkers blijven binnen met de gordijnen dicht
Ik ben ouder dan jij bent en ik sla met gemak nog steeds een nachtje over?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:17 schreef RealZeus het volgende:
Niks,ik ben geen 20 meer. Ik vind het mooi zat zo.
romantisch!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelen we dit bootje om cocktails op te drinken terwijl we een rondje eiland doen.![]()
[ afbeelding ]
Echte FOK!kers wetenwel beter dan dat.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Echte fokkers nemen een hotel van 60 euro per kamer en belanden met zijn allen op de vloer van de lobby
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wilde een foto plaatsen.
En toen deed ik het niet.
Ik heb mijn momenten.quote:
Nu maken jullie me wel bang met die leeftijden... dit is toch geen 40+ topic hequote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent en ik sla met gemak nog steeds een nachtje over?
Hij zegt "we" dus je moet de helft mee betalenquote:
Ik heb ruim 2 jaar nachtdienst gehad,dat overslaan sla ik graag even over.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet 40+quote:Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef ReWout het volgende:
Nu maken jullie me wel bang met die leeftijden... dit is toch geen 40+ topic he
maak een fobo en zet je foto daar neer...als je dat wilquote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
waarom zou je dat niet willen doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
Goeie tip van een braboquote:Op zondag 28 maart 2010 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maak een fobo en zet je foto daar neer...als je dat wil
als je geen pic wil posten, niet doen
Wat denk je wel niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij zegt "we" dus je moet de helft mee betalen
nederlander
oogjes vallen ook bijna dicht dus ik ga er maar aan toe gevenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,alvast welterusten,ik moet nog even.
ik begin die nachtjes doorhalen anders wel te voelen tegenwoordig...was na 1 halve dag carnaval ook al total lossquote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zodat jullie ook massaal foto's laten zien. It's all part of a masterplanquote:
Slaap lekker MM.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oogjes vallen ook bijna dicht dus ik ga er maar aan toe geven![]()
trusten allemaal
wij hebben fobo'squote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zodat jullie ook massaal foto's laten zien. It's all part of a masterplan
Zwaaien! ZWAAIEN!quote:
Nou, zo ben ik niet dus. Noem me maar een nep Nederlander.quote:
Ha, dat had ik wel al ontdekt! *trots*quote:Op zondag 28 maart 2010 01:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
wij hebben fobo's![]()
fotoboeken, zie het fotoplaatje bij elke post![]()
Nep nederlanderquote:Op zondag 28 maart 2010 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwaaien! ZWAAIEN!![]()
[..]
Nou, zo ben ik niet dus. Noem me maar een nep Nederlander.
Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef ArTiC het volgende:
ik begin die nachtjes doorhalen anders wel te voelen tegenwoordig...was na 1 halve dag carnaval ook al total loss
Knap hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ha, dat had ik wel al ontdekt! *trots*
Maar, niet iedereen
Oeeehhhhhquote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Krent.quote:
Heej, waarom post je nou een foto van ArTiC?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oeeehhhhh
[ afbeelding ]
verlicht ons met uwe wijsheid!
Ik verstuur alleen op verzoek.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |