Hij zegt "we" dus je moet de helft mee betalenquote:
Ik heb ruim 2 jaar nachtdienst gehad,dat overslaan sla ik graag even over.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent en ik sla met gemak nog steeds een nachtje over?
Nee, ik ben niet 40+quote:Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef ReWout het volgende:
Nu maken jullie me wel bang met die leeftijden... dit is toch geen 40+ topic he
maak een fobo en zet je foto daar neer...als je dat wilquote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wilde een foto plaatsen.
En toen deed ik het niet.
waarom zou je dat niet willen doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wilde een foto plaatsen.
En toen deed ik het niet.
Goeie tip van een braboquote:Op zondag 28 maart 2010 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maak een fobo en zet je foto daar neer...als je dat wil
als je geen pic wil posten, niet doen
Wat denk je wel niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij zegt "we" dus je moet de helft mee betalen
nederlander
oogjes vallen ook bijna dicht dus ik ga er maar aan toe gevenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,alvast welterusten,ik moet nog even.
ik begin die nachtjes doorhalen anders wel te voelen tegenwoordig...was na 1 halve dag carnaval ook al total lossquote:Op zondag 28 maart 2010 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent en ik sla met gemak nog steeds een nachtje over?
Zodat jullie ook massaal foto's laten zien. It's all part of a masterplanquote:
Slaap lekker MM.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oogjes vallen ook bijna dicht dus ik ga er maar aan toe geven![]()
trusten allemaal
wij hebben fobo'squote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zodat jullie ook massaal foto's laten zien. It's all part of a masterplan
Zwaaien! ZWAAIEN!quote:
Nou, zo ben ik niet dus. Noem me maar een nep Nederlander.quote:
Ha, dat had ik wel al ontdekt! *trots*quote:Op zondag 28 maart 2010 01:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
wij hebben fobo's![]()
fotoboeken, zie het fotoplaatje bij elke post![]()
Nep nederlanderquote:Op zondag 28 maart 2010 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwaaien! ZWAAIEN!![]()
[..]
Nou, zo ben ik niet dus. Noem me maar een nep Nederlander.
Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef ArTiC het volgende:
ik begin die nachtjes doorhalen anders wel te voelen tegenwoordig...was na 1 halve dag carnaval ook al total loss
Knap hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ha, dat had ik wel al ontdekt! *trots*
Maar, niet iedereen
Oeeehhhhhquote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Krent.quote:
Heej, waarom post je nou een foto van ArTiC?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oeeehhhhh
[ afbeelding ]
verlicht ons met uwe wijsheid!
Ik verstuur alleen op verzoek.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef Lily-Ella het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |