quote:Op zondag 28 maart 2010 01:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoeveel was het ook alweer schat? Een happymeal? Of nieuw beltegoed?
Not amused.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoeveel was het ook alweer schat? Een happymeal? Of nieuw beltegoed?
Ja,maar die heb ik wel eens rustiger mee gemaakt. Wel kut zo'n laatste trein,hij stopt bij elke stoeptegel die hij tegenkomt.quote:
Ik heb het al gedaan! verrekte brabanderquote:
ow, nee dan heb ik niks gezegd hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 01:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wie zei onzedelijk?
Ik ben moeder ja![]()
Nee,dat lijkt me niet. In Hilversum zaten ze er ook al in.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zijn heul geen mensen, die komen uit Harderwijk
kut is dat...Helmond zit ook niet op het nachtnetquote:Op zondag 28 maart 2010 01:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,maar die heb ik wel eens rustiger mee gemaakt. Wel kut zo'n laatste trein,hij stopt bij elke stoeptegel die hij tegenkomt.
Ik snap dr niks meer vanquote:
jongen...zwem de maas over en ga daar wonenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan! verrekte brabander
zwem de maas over, doe je mond open!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:49 schreef ArTiC het volgende:
fles leeg...dilemma...opstaan om te slapen...opstaan om de andere fles te pakken...blijven zitten en uitdrogen
wausquote:
Oke, dank. Waarom ik niet op haar fotoboek kon klikken is me nog steeds een raadsel echter.quote:
Groningen ook niet en da's jammer,want de laatste bus vanaf Groningen naar mijn dorp vertrekt om 5:23u. Maar goed,ik ga even afsluiten,we moeten zo nog even bij de stoeptegel in Haren stoppen en dan zijn we zo in Gro ingen.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kut is dat...Helmond zit ook niet op het nachtnet
Een duivels dilemma, wat ik je brom.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:49 schreef ArTiC het volgende:
fles leeg...dilemma...opstaan om te slapen...opstaan om de andere fles te pakken...blijven zitten en uitdrogen
zie hierbovenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, dank. Waarom ik niet op haar fotoboek kon klikken is me nog steeds een raadsel echter.![]()
Wel een leuke foto.
Vergeet niet te zwaaien!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen ook niet en da's jammer,want de laatste bus vanaf Groningen naar mijn dorp vertrekt om 5:23u. Maar goed,ik ga even afsluiten,we moeten zo nog even bij de stoeptegel in Haren stoppen en dan zijn we zo in Gro ingen.
omdat ik in 1 uur en 20 minuten al 40 sms-jes heb gekregen van iemand die volgens mij niet eens zoveel gezopen heeftquote:
Gezellig!quote:Op zondag 28 maart 2010 01:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
omdat ik in 1 uur en 20 minuten al 40 sms-jes heb gekregen van iemand die volgens mij niet eens zoveel gezopen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |