Mag wel hoor, maar liever niet via open kanalen enzoquote:Op zondag 28 maart 2010 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmmmmmmmmm ok zal er verder niet over vragen hoor
Je hebt (had) een ochtendhumeur, da's toch drama zatquote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Daar gaat de kans op een beetje drama op de zondagochtend. Denk ik.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij wordt het echt een baggerdag vandaag.
Meestal worden woningen met vertraging opgeleverd.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmmmmmmmmm ok zal er verder niet over vragen hoor
Ik ben aan t windows-shoppenMeubels kijken, damn, woning wordt 3 maanden eerder opgeleverd dan gepland *paniek*
Nou, volgens mij waren er 7 mensen die in het hotel sliepen, waarvan 2 stelletjes.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:21 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja de gemiste meet
Ben benieuwd hoeveel 1-persoonskamers zijn omgezet in 2-persoonskamers
Zodra ik merk dat vriendlief zich 3 keer geirriteerd omdraait omdat ik onrustig ben is dat mijn cue om te vertrekkendus ben nu klaar wakker
Als jij het niet goed voelt gewoon niet doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.![]()
Misschien dat ik een volgende keer wel kom, maar eigenlijk acht ik die kans niet zo groot voorlopig
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:19 schreef -Engel- het volgende:
Goedemorgen Allen,
Ik ben nog steeds blij dat ik toch gewoon gegaan ben....
en eens de mensen achter de oneliners te zien
Beetje lang geslapen....*flauwe grapmodus aan* volgens mij zat er alcohol in mijn bier...*en weer uit*
Prognose is al die tijd september geweest, nu ineens dus juni. Vertraging al meeberekend (anders zou t april worden)quote:Op zondag 28 maart 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Meestal worden woningen met vertraging opgeleverd.
Okeequote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij het niet goed voelt gewoon niet doen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, volgens mij waren er 5 mensen die in het hotel sliepen, waarvan 2 stelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |