Jachthaven.quote:
quote:
Mag ik met je meequote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jachthaven.200 meter bij mij vandaan.
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triestquote:Op zondag 28 maart 2010 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...tis hier niet echt een winkelparadijs... Strand of haven is een idee, das vlakbij.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 10 jaar geen strand in het echt gezien
Ja hoor. Jequote:
heb je een boot?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jachthaven.200 meter bij mij vandaan.
Oeh, ik kan niet wachtenquote:
Ben niet zo reislustig en vanuit EIndhoven is het denk ik toch een goede 1.5 / 2 uur reizen voor je bij het strand bent..quote:
Ik vind het juist heel stoer als mensen dat alleen doenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triest
En bôh, wat is die enthousiast over hoeren. Zolang je maar niet op hem gaat lijken dan maar...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Nou moet ik door mijn eigen kutopmerking aan Kees Kankerkachel denken.
Dan ga ik wel voor je, ik woon toch op loopafstand.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef -Engel- het volgende:
ik zou eigenlijk naar Schevingen willen, maar alleen is ook weer zo triest
Nee, maar ik ga er hier wel voor sparen. De zon schijnt hier nu (weer)quote:
Whehehehequote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oeh, ik kan niet wachten![]()
(Leuk hoor, dat je reageert op mijn fobo, maar bij jou kan dat niet, gemeen)
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben niet zo reislustig en vanuit EIndhoven is het denk ik toch een goede 1.5 / 2 uur reizen voor je bij het strand bent..
Lekker laten slapen dusquote:
Dat kleine bootje op de achtergrond neem ik aanquote:Op zondag 28 maart 2010 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er hier wel voor sparen. De zon schijnt hier nu (weer)![]()
[ afbeelding ]
Copa cobana natuurlijkquote:
Hier in de haven liggen er meerdere zoals deze te koop:quote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kleine bootje op de achtergrond neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |