quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier heb ik geen tijd voor nuance
Tijd...zin.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En soms zin.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien het tempo hier soms, kan het ook tijd zijn.
Nuance.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Neem een vaatwasser.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Over zin gesproken: heeft er nog iemand zin in afwassen? Ik heb nog wat staan.
Neuh, ik woon alleen, dat vind ik de moeite niet. (En bovenal heb ik er in mijn huis geen plek voor.quote:
Helaas woon ik veel te ver weg om binnen een fatsoenlijke tijd te komen en jouw afwas te doen. Tegen die tijd heb je het zelf al 100 keer gedaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Moeten we allemaal ook langskomen om onze naam op het gips te zetten?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef Cassandra87 het volgende:
skateverhuur in t vondelpark, misschien toch sportief dagje
lekker stuntelen vanmiddag
Aan de andere kant, wees blij dat je nu je eigen afwas mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ja, daar zit wat in.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas woon ik veel te ver weg om binnen een fatsoenlijke tijd te komen en jouw afwas te doen. Tegen die tijd heb je het zelf al 100 keer gedaan.
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wees blij dat je nu je eigen afwas mag doen.Sinds je op jezelf woont enzo.
Dat je blij mag zijn dat je het zelf mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in.
En wat had je gezegd als ik in de buurt had gewoond?
Nuance is een keuzequote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Ik snap het ook wel, nuance is niet voor iedereen weggelegd
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Ik snap het ook wel, nuance is niet voor iedereen weggelegd
Die laad zichzelf in?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.
Ja, ik las het net.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je blij mag zijn dat je het zelf mag doen.
Breng de vaat naar je ouders.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |