Mannen en inrichting..quote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ga ook eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Was lekker aan t windowsshoppen maar krijg hier naast me de opmerking dat ik een oma bank heb uitgezocht. Pfffffffffff
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
barbusse als je zo'n bootje koopt dump ik mijnen vraag ik persoonlijk om je hand
Ooohis wakker..
Mooiquote:
Het ligt natuurlijk geheel in de lijn der verwachting dat het ook nóóít goed is hè?quote:
Gelukkig valt het mee:quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga er niet van uit dat je die boot in de nabije toekomst bij elkaar krijgt gespaard dus zo wreed ben ik nietis
![]()
gewoon lange nacht zekerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
ohh.. nee daardoor ben ik niet brak
mijnquote:Op zondag 28 maart 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeuren als je de loterij wint?
Tot iemand met een dikke vette boot op de proppen komt.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijnis mij heilig heurrr die doe ik never van de hand
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk geheel in de lijn der verwachting dat het ook nóóít goed is hè?
Dan heb ik ineens heul veel vrienden, vrees ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeuren als je de loterij wint?
Waar?quote:
Of hij heeft de mini-bar van het hotel leeg gezopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef mrbox het volgende:
Jemig 160 euro voor een avondje zuipenDan drink je vast wat anders dan bier
Dit is Fok, hier heb ik geen tijd voor nuancequote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.Vrouwen die alle mannen over één kam scheren.
![]()
Alle vrouwen zijn ook het zelfde.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot iemand met een dikke vette boot op de proppen komt.
Ik niet. Daar zorg ik wel voor. Ze zien me vanzelf wel in mijn boot over het meer varen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik ineens heul veel vrienden, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |