zal een compleet kunstwerk worden danquote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moeten we allemaal ook langskomen om onze naam op het gips te zetten?
Euh, dat is toch heel normaal dat een vaatwasser dat doet?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar dat is zo gebeurd.En dat ding van mij ouders droogt de vaat ook nog.
Ze zien me aan komen.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
De kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met zo'n vuile vaat!
nope bij the stairways kwam ik erbijquote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
De rest van de dag/avond in O'Donnels gebleven?
Schoon? In Afrika?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]! Dan hoefde je niet veel af te wassen, dan was de vaat al schoon gelikt denk ik.
Soms zou het weleens handig zijn hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt anders helemaal niet zo zwart-wit
Nee, de vorige vaatwasser was van zo'n peppi-en-kokki-merk en die deed dat nauwelijks.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dat is toch heel normaal dat een vaatwasser dat doet?
Nee, we zijn uiteraard weer in de Stairway beland.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
De rest van de dag/avond in O'Donnels gebleven?
Toet toet, boing boing?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, de vorige vaatwasser was van zo'n peppi-en-kokki-merk en die deed dat nauwelijks.
Ach, het is iets wat je jezelf kunt aanleren om te gebruiken in de juiste situatiesquote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms zou het weleens handig zijn hoor.
Joh.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, we zijn uiteraard weer in de Stairway beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |