Mannen en inrichting..quote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
ik ga ook eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Was lekker aan t windowsshoppen maar krijg hier naast me de opmerking dat ik een oma bank heb uitgezocht. Pfffffffffff
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
barbusse als je zo'n bootje koopt dump ik mijnen vraag ik persoonlijk om je hand
Ooohis wakker..
Mooiquote:
Het ligt natuurlijk geheel in de lijn der verwachting dat het ook nóóít goed is hè?quote:
Gelukkig valt het mee:quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga er niet van uit dat je die boot in de nabije toekomst bij elkaar krijgt gespaard dus zo wreed ben ik nietis
![]()
gewoon lange nacht zekerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
ohh.. nee daardoor ben ik niet brak
mijnquote:Op zondag 28 maart 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeuren als je de loterij wint?
Tot iemand met een dikke vette boot op de proppen komt.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijnis mij heilig heurrr die doe ik never van de hand
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk geheel in de lijn der verwachting dat het ook nóóít goed is hè?
Dan heb ik ineens heul veel vrienden, vrees ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeuren als je de loterij wint?
Waar?quote:
Of hij heeft de mini-bar van het hotel leeg gezopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef mrbox het volgende:
Jemig 160 euro voor een avondje zuipenDan drink je vast wat anders dan bier
Dit is Fok, hier heb ik geen tijd voor nuancequote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.Vrouwen die alle mannen over één kam scheren.
![]()
Alle vrouwen zijn ook het zelfde.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot iemand met een dikke vette boot op de proppen komt.
Ik niet. Daar zorg ik wel voor. Ze zien me vanzelf wel in mijn boot over het meer varen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik ineens heul veel vrienden, vrees ik.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier heb ik geen tijd voor nuance
Tijd...zin.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En soms zin.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien het tempo hier soms, kan het ook tijd zijn.
Nuance.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Neem een vaatwasser.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Over zin gesproken: heeft er nog iemand zin in afwassen? Ik heb nog wat staan.
Neuh, ik woon alleen, dat vind ik de moeite niet. (En bovenal heb ik er in mijn huis geen plek voor.quote:
Helaas woon ik veel te ver weg om binnen een fatsoenlijke tijd te komen en jouw afwas te doen. Tegen die tijd heb je het zelf al 100 keer gedaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Moeten we allemaal ook langskomen om onze naam op het gips te zetten?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef Cassandra87 het volgende:
skateverhuur in t vondelpark, misschien toch sportief dagje
lekker stuntelen vanmiddag
Aan de andere kant, wees blij dat je nu je eigen afwas mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ja, daar zit wat in.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas woon ik veel te ver weg om binnen een fatsoenlijke tijd te komen en jouw afwas te doen. Tegen die tijd heb je het zelf al 100 keer gedaan.
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wees blij dat je nu je eigen afwas mag doen.Sinds je op jezelf woont enzo.
Dat je blij mag zijn dat je het zelf mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in.
En wat had je gezegd als ik in de buurt had gewoond?
Nuance is een keuzequote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Ik snap het ook wel, nuance is niet voor iedereen weggelegd
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Ik snap het ook wel, nuance is niet voor iedereen weggelegd
Die laad zichzelf in?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.
Ja, ik las het net.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je blij mag zijn dat je het zelf mag doen.
Breng de vaat naar je ouders.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hebben een vaatwasser.
zal een compleet kunstwerk worden danquote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moeten we allemaal ook langskomen om onze naam op het gips te zetten?
Euh, dat is toch heel normaal dat een vaatwasser dat doet?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar dat is zo gebeurd.En dat ding van mij ouders droogt de vaat ook nog.
Ze zien me aan komen.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
De kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met zo'n vuile vaat!
nope bij the stairways kwam ik erbijquote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
De rest van de dag/avond in O'Donnels gebleven?
Schoon? In Afrika?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]! Dan hoefde je niet veel af te wassen, dan was de vaat al schoon gelikt denk ik.
Soms zou het weleens handig zijn hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt anders helemaal niet zo zwart-wit
Nee, de vorige vaatwasser was van zo'n peppi-en-kokki-merk en die deed dat nauwelijks.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, dat is toch heel normaal dat een vaatwasser dat doet?
Nee, we zijn uiteraard weer in de Stairway beland.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
De rest van de dag/avond in O'Donnels gebleven?
Toet toet, boing boing?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, de vorige vaatwasser was van zo'n peppi-en-kokki-merk en die deed dat nauwelijks.
Ach, het is iets wat je jezelf kunt aanleren om te gebruiken in de juiste situatiesquote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms zou het weleens handig zijn hoor.
Joh.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, we zijn uiteraard weer in de Stairway beland.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
morge. vanuit hotel nog steeds..
lui, f1 kijken.
dan kan je niet zeggen dat ik je net gemist hebquote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, maar 5 uur nadat ik was vertrokken
Nuance of zwart-wit?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, het is iets wat je jezelf kunt aanleren om te gebruiken in de juiste situaties
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toet toet, boing boing?
Lijkt me niet goed voor de kopjes enzo.
Een uur of 9quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh.Tot hoe laat hebben jullie in die ene tent gezeten?
Noem ik nog altijd niet schoon.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, reken er maar op dat ze die etensresten er wel af halen om zelf op te eten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
nee, hoeven er pas om 17 uit te zijn. das wel okay.
Das wel heel vroeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's beter. Volgens mij zijn er ook wel hotels waar je om 10 uur al op moet tiefen.
hmm dan kom ik bij jou maar niet eten of drinken.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel.
* vaat op de grond zet en de hond bij ouders ophaalt.
klopt. da's kut inderdaad. ontbijt was lekker. goed hotel.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's beter. Volgens mij zijn er ook wel hotels waar je om 10 uur al op moet tiefen.
Drinken kan wel, de hond doet alleen borden.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm dan kom ik bij jou maar niet eten of drinken.
hehe goed gevondenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
De mooiste opmerking gisteren:
Iemand vroeg waar één van de dames gebleven was.
Het antwoord:"Die zet de poes op de bak."
je gaat kotsen in de wasbak?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
Ik zal mij even richting de keuken verplaatsen.
Vertel op, wie zei het?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
De mooiste opmerking gisteren:
Iemand vroeg waar één van de dames gebleven was.
Het antwoord:"Die zet de poes op de bak."
Watskeburt?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef -Engel- het volgende:
pffff.... hebben jullie ook wel eens een dipje ?![]()
Ik voelde me wel aardig maar nu ben ik niet gelijk 'as planned' naar de stad gegaan en nu zit ik hier een partij te malen (om gek van te worden )
Regelmatig.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef -Engel- het volgende:
pffff.... hebben jullie ook wel eens een dipje ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |