quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
morge. vanuit hotel nog steeds..
lui, f1 kijken.
dan kan je niet zeggen dat ik je net gemist hebquote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, maar 5 uur nadat ik was vertrokken
Nuance of zwart-wit?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, het is iets wat je jezelf kunt aanleren om te gebruiken in de juiste situaties
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toet toet, boing boing?
Lijkt me niet goed voor de kopjes enzo.
Een uur of 9quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh.Tot hoe laat hebben jullie in die ene tent gezeten?
Noem ik nog altijd niet schoon.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, reken er maar op dat ze die etensresten er wel af halen om zelf op te eten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
nee, hoeven er pas om 17 uit te zijn. das wel okay.
Das wel heel vroeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's beter. Volgens mij zijn er ook wel hotels waar je om 10 uur al op moet tiefen.
hmm dan kom ik bij jou maar niet eten of drinken.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel.
* vaat op de grond zet en de hond bij ouders ophaalt.
klopt. da's kut inderdaad. ontbijt was lekker. goed hotel.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's beter. Volgens mij zijn er ook wel hotels waar je om 10 uur al op moet tiefen.
Drinken kan wel, de hond doet alleen borden.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm dan kom ik bij jou maar niet eten of drinken.
hehe goed gevondenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
De mooiste opmerking gisteren:
Iemand vroeg waar één van de dames gebleven was.
Het antwoord:"Die zet de poes op de bak."
je gaat kotsen in de wasbak?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
Ik zal mij even richting de keuken verplaatsen.
Vertel op, wie zei het?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
De mooiste opmerking gisteren:
Iemand vroeg waar één van de dames gebleven was.
Het antwoord:"Die zet de poes op de bak."
Watskeburt?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef -Engel- het volgende:
pffff.... hebben jullie ook wel eens een dipje ?![]()
Ik voelde me wel aardig maar nu ben ik niet gelijk 'as planned' naar de stad gegaan en nu zit ik hier een partij te malen (om gek van te worden )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |