Ja of niet, maakt ook verder niet uitquote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze zal vast een goede reden op dat moment hebben gehad.
Have funquote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
Mensen ik ga nu toch een keer proberen wel naar de stad te komen....
dus... tot uh vanavond waarschijnlijk
makkerlijker gezegd dan gedaan.... op dit moment dan (lukt me gewoon niet altijd)quote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Niet teveel spijt hebben van dingen die in het verleden liggen, what's done is done.
I knowquote:Op zondag 28 maart 2010 14:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
makkerlijker gezegd dan gedaan.... op dit moment dan (lukt me gewoon niet altijd)
Oh, sorry.quote:
20 graadjesquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
Mensen ik ga nu toch een keer proberen wel naar de stad te komen....
dus... tot uh vanavond waarschijnlijk
quote:
niet eerlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry.Tis dat sommigen hier mij ook zo noemen...
[..]
20 graadjes
dat mag als je oorpijn hebtquote:
Geeft niets, had ik niet door. Ik noem Stbaby altijd babs. Maar wil voor de handigheid ook best StBabs zeggen hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry.Tis dat sommigen hier mij ook zo noemen...
Je had mee kunnen komenquote:
Of number onetm en number twotmquote:Op zondag 28 maart 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets, had ik niet door. Ik noem Stbaby altijd babs. Maar wil voor de handigheid ook best StBabs zeggen hoor.
quote:
Ja, dat zeg je nuquote:
Dat zei ik voordat ik vertrok ook al.quote:
Ik maak geen ruzie.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hm niet worden. Krijg je weer ruzie wie dan 1 en 2 is!
jij bent gewoon niet duidelijk genoegquote:Op zondag 28 maart 2010 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zei ik voordat ik vertrok ook al.Maar jij luistert niet, jij luistert nooit.
Welk stukje van "kom je gezellig mee?" ging je begrip te boven?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet duidelijk genoeg
dat is waar, oorontsteking ?quote:
dat gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk stukje van "kom je gezellig mee?" ging je begrip te boven?
Ik denk het niet, en hoop het ook niet... heb dat vroeger al te vaak gehad.. ik gok weer op de buis van eustachius (oid)quote:
Blijf jij dan maar lekker in regenachtig Nederland.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat gezellig![]()
[..]
Ik denk het niet, en hoop het ook niet... heb dat vroeger al te vaak gehad.. ik gok weer op de buis van eustachius (oid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |