dan kom ik wel een keer thee of koffie leuten....quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Drinken kan wel, de hond doet alleen borden.
quote:
Waarom is dat zo'n verrassing?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
volgens mij zei heatwave dat.
verrassing vd avond: RZ is okay bevonden.
quote:
Mja, zo zie je maar he.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
omdat ik had verwacht dat hij mij totaal niet zou liggen
Ik was er niet....quote:Op zondag 28 maart 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij er ook was (bron enzo) dus had Babs of El gegokt.
Maar natuurlijk komt ie van jou.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uh relatie uit.... en nu zit ik natuurlijk steeds te denken wat er anders had gemoeten....
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:12 schreef vencodark het volgende:
Wow...dikke regen + hagelbui hier.En wind enzo!
Niet teveel spijt hebben van dingen die in het verleden liggen, what's done is done.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uh relatie uit.... en nu zit ik natuurlijk steeds te denken wat er anders had gemoeten....
tis zeker warm daar he?quote:
En ze zal vast een goede reden op dat moment hebben gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Niet teveel spijt hebben van dingen die in het verleden liggen, what's done is done.
Ja of niet, maakt ook verder niet uitquote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze zal vast een goede reden op dat moment hebben gehad.
Have funquote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
Mensen ik ga nu toch een keer proberen wel naar de stad te komen....
dus... tot uh vanavond waarschijnlijk
makkerlijker gezegd dan gedaan.... op dit moment dan (lukt me gewoon niet altijd)quote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Niet teveel spijt hebben van dingen die in het verleden liggen, what's done is done.
I knowquote:Op zondag 28 maart 2010 14:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
makkerlijker gezegd dan gedaan.... op dit moment dan (lukt me gewoon niet altijd)
Oh, sorry.quote:
20 graadjesquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
Mensen ik ga nu toch een keer proberen wel naar de stad te komen....
dus... tot uh vanavond waarschijnlijk
quote:
niet eerlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry.Tis dat sommigen hier mij ook zo noemen...
[..]
20 graadjes
dat mag als je oorpijn hebtquote:
Geeft niets, had ik niet door. Ik noem Stbaby altijd babs. Maar wil voor de handigheid ook best StBabs zeggen hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry.Tis dat sommigen hier mij ook zo noemen...
Je had mee kunnen komenquote:
Of number onetm en number twotmquote:Op zondag 28 maart 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets, had ik niet door. Ik noem Stbaby altijd babs. Maar wil voor de handigheid ook best StBabs zeggen hoor.
quote:
Ja, dat zeg je nuquote:
Dat zei ik voordat ik vertrok ook al.quote:
Ik maak geen ruzie.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hm niet worden. Krijg je weer ruzie wie dan 1 en 2 is!
jij bent gewoon niet duidelijk genoegquote:Op zondag 28 maart 2010 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zei ik voordat ik vertrok ook al.Maar jij luistert niet, jij luistert nooit.
Welk stukje van "kom je gezellig mee?" ging je begrip te boven?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet duidelijk genoeg
dat is waar, oorontsteking ?quote:
dat gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk stukje van "kom je gezellig mee?" ging je begrip te boven?
Ik denk het niet, en hoop het ook niet... heb dat vroeger al te vaak gehad.. ik gok weer op de buis van eustachius (oid)quote:
Blijf jij dan maar lekker in regenachtig Nederland.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat gezellig![]()
[..]
Ik denk het niet, en hoop het ook niet... heb dat vroeger al te vaak gehad.. ik gok weer op de buis van eustachius (oid)
heb vorig jaar toen ik op vakantie ging ook met oorpijn gevlogenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker in regenachtig Nederland.![]()
Vliegen is nu toch te pijnlijk voor je.
Je kan ook met de boot naar Malta toequote:Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker in regenachtig Nederland.![]()
Vliegen is nu toch te pijnlijk voor je.
De erwtensoep van de aldi is echt wel lekkerquote:
Oh, you have me therequote:Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb vorig jaar toen ik op vakantie ging ook met oorpijn gevlogen
ik ben niet zo'n watje dat ik dat niet aankan..
mja, voor jou wel een goede reden dat ik hier blijf zodat ik er niet achterkom dat jij me niet aankan
Yup! Voor 40 euro naar Sicilië!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook met de boot naar Malta toe
Nee, wij hebben altijd Markant Merk ofzo. Die smaakt altijd goed. Waarom we deze hebben, geen idee maar het is indd. geen succes. Te zout en te dun. Lijkt wel drinkbouillon.quote:
Lolquote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
vergat net bijna uit de trein te stappen..
Dat is een hele wereldreis voor jou, zo met de treinquote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
quote:
de erwtensoep is lekkerder dan die van de unoxquote:
Dat klinkt inderdaad niet lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, wij hebben altijd Markant Merk ofzo. Die smaakt altijd goed. Waarom we deze hebben, geen idee maar het is indd. geen succes. Te zout en te dun. Lijkt wel drinkbouillon.
Erwtensoep is wat mij betreft nergens lekker.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De erwtensoep van de aldi is echt wel lekker
Dat klinkt interresantquote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, you have me there![]()
[..]
Yup! Voor 40 euro naar Sicilië!
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, you have me there![]()
[..]
Yup! Voor 40 euro naar Sicilië!
Nou ok, iets specifieker dan: de tomatensoep van de Aldi.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de erwtensoep is lekkerder dan die van de unox
Jij hebt geen smaakquote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erwtensoep is wat mij betreft nergens lekker.
Hier is het nog lekker droogquote:
Dat dacht ik ook. Leuk voor een weekendje weg. Corleone bezoeken.quote:
die is alleen lekker van de unoxquote:Op zondag 28 maart 2010 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ok, iets specifieker dan: de tomatensoep van de Aldi.
Oke leukquote:
Dat is beter dan! Hier komt het met bakken naar benedenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker droogIk hoest alleen wel als een gek
Hahahquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Leuk voor een weekendje weg. Corleone bezoeken.
Awquote:
Ja, nu alquote:
Hey.quote:
Nee joh. De tomatensoep van dat Markant Merk is ook gewoon lekker. Gewoon simpel zonder allerlei gedoe. En balletjes enzo.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is alleen lekker van de unox
pijnlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is beter dan! Hier komt het met bakken naar beneden
Heb je zout nodig? Je bent weer een beetje flauw vandaagquote:
Gaat ook zeker gebeuren!quote:
Je hapt zo lekker. Heb je honger?quote:
Dat mag op een grijze zondagquote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je zout nodig? Je bent weer een beetje flauw vandaag
Je doet het elke dagquote:
pussyquote:
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupackquote:Op zondag 28 maart 2010 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey.![]()
[..]
Nee joh. De tomatensoep van dat Markant Merk is ook gewoon lekker. Gewoon simpel zonder allerlei gedoe. En balletjes enzo.En fatsoenlijke prijs.
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerdquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet gewaarderd in m'n eigen tijd
nepballetjesquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupack
Chips!quote:
Ligt aan je bui dan ook he. Ik herken het.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerd
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |