die is alleen lekker van de unoxquote:Op zondag 28 maart 2010 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ok, iets specifieker dan: de tomatensoep van de Aldi.
Oke leukquote:
Dat is beter dan! Hier komt het met bakken naar benedenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker droogIk hoest alleen wel als een gek
Hahahquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Leuk voor een weekendje weg. Corleone bezoeken.
Awquote:
Ja, nu alquote:
Hey.quote:
Nee joh. De tomatensoep van dat Markant Merk is ook gewoon lekker. Gewoon simpel zonder allerlei gedoe. En balletjes enzo.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is alleen lekker van de unox
pijnlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is beter dan! Hier komt het met bakken naar beneden
Heb je zout nodig? Je bent weer een beetje flauw vandaagquote:
Gaat ook zeker gebeuren!quote:
Je hapt zo lekker. Heb je honger?quote:
Dat mag op een grijze zondagquote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je zout nodig? Je bent weer een beetje flauw vandaag
Je doet het elke dagquote:
pussyquote:
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupackquote:Op zondag 28 maart 2010 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey.![]()
[..]
Nee joh. De tomatensoep van dat Markant Merk is ook gewoon lekker. Gewoon simpel zonder allerlei gedoe. En balletjes enzo.En fatsoenlijke prijs.
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerdquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet gewaarderd in m'n eigen tijd
nepballetjesquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupack
Chips!quote:
Ligt aan je bui dan ook he. Ik herken het.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerd
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:50 schreef krengetje het volgende:
vergat net bijna uit de trein te stappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |