quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
Jazeker!
http://streams.selfip.com/sv.asp
http://www.studiovlemmix.tv
[ afbeelding ]
Maar wat dan wel? Ik heb permissie van Tinky om OT te gaan.quote:
Ik word samen met Peter een komisch uitvaartduo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat dan wel? Ik heb permissie van Tinky om OT te gaan.
Gaan ze op 30 april naar Zeeland?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:06 schreef Copycat het volgende:
Dit is Alsido zeker van plan met die auto.
quote:
Alsido past in het daderprofiel, als hij zich vlak voor die datum kaalscheert kunnen we de RVD alvast waarschuwen dat het dit keer geen Suzuki maar een VW zal zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Naar Wemeldinge om precies te zijn. Hoezo?
En hij is nu die auto natuurlijk zo aan het tunen dat ie over al die veiligheidsbulten kan vliegen. De schavuit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido past in het daderprofiel, als hij zich vlak voor die datum kaalscheert kunnen we de RVD alvast waarschuwen dat het dit keer geen Suzuki maar een VW zal zijn.
Ik dacht even dat het gisteren was, maar dat was het dus niet. Johan zei gisteren dat het de dag van het racisme was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ergens in september toch pas? Op iets wat de naam "wereld vrededag" of zo iets heeft. En je vlag kun je bestellen op de website van SV. Kost je 10 neuries exclusief verzendkosten.
Gek hè? Ik ga er zomaar vanuit dat er maar 1 gast is bij TR. En die heeft geen behoefte aan veel geluid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Jolanda ook gearriveerd. Gelijk maar roken. Alsido zou Alsido niet zijn als hij ook niet gelijk van de gelegenheid gebruik maakt om er één op te steken. Per slot van rekening is er pas over vijf kwartier live uitzending en hoeft er niets te worden voorbereid/schoongemaakt en ook het geluid zal al wel helemaal top zijn!
Ik denk dat Johan emigreert als het nieuws is dat een medewerker van Studio Vlemmix een aanslag op de koninklijke familie heeft gepleegd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij is nu die auto natuurlijk zo aan het tunen dat ie over al die veiligheidsbulten kan vliegen. De schavuit.
Gewoon omdat Johan meer van Oranje dan van zwart houdt.
Zoals Van Houts en De Ket ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word samen met Peter een komisch uitvaartduo.
Van die Fiat die al een paar maanden net om de hoek geparkeerd staat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
Hé! Waar komt dat vierde wiel aan de wagen plots vandaan???
Dat heeft ie er gauw los tegenaan gepleurd, anders staat het zo slordig voor de gastenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
Hé! Waar komt dat vierde wiel aan de wagen plots vandaan???
Ik zit er al klaar voor... voor Jaaps 1ste Niet-interactieve Show!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Er van uitgaande dat over iets minder dan een uur Tabula Rasa gaat beginnen is het daar nog verrekte rustig.
Als het nieuwe concept is dat er maar één gast komt is Peter inderdaad overbodig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu hebben ze het helemaal voor elkaar: Peter is er helemaal uitgewerkt bij SV. Bij het nieuwe concept van TR is hij niet meer nodig. Hij is er dan ook niet bij vanavond.
Yep, weer een leuke gast afgeserveerd. Gaat lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu hebben ze het helemaal voor elkaar: Peter is er helemaal uitgewerkt bij SV. Bij het nieuwe concept van TR is hij niet meer nodig. Hij is er dan ook niet bij vanavond.
Dan zou Liesbeth er beter aan doen om even de programmagids te wijzigen ipv te koken als Els daar ook al mee bezig is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voor... voor Jaaps 1ste Niet-interactieve Show!Eens kijken hou hij het er zónder feedback van af brengt....
Als Peter een beetje kerel is loopt-ie vanavond even met een spijker in zijn hand langs de auto van Jaap.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Peter komt er wel.. maar gaat er nix doen omdat 'ie er collectief is uitgeflikkert door Jaap en Johan..? Maar gaat er wel naar toe.. effe denke.. daar was een naam voor dat soort slijmjurken.. ik kom er nog wel op..![]()
Dan zal Jaap daar waarschijnlijk wel voor betalen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter zegt dat Jaap geen live-programma meer gaat doen maar dat op de woensdagavond opnames worden gemaakt voor een door Jaap te monteren programma, wat dan weer ergens op een site en op YouTube terug te zien is.
Jaap investeert alleen in Thaise coffeeshops.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal Jaap daar waarschijnlijk wel voor betalen.
Johan schenkt niet aan zwervers toch? en vreemde die komen zuipen moeten blazen aan de deur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik Peter was en ze zouden iets aan me vragen zou ik zeggen, zit hier in mijn vrije tijd een pilsje te pakken doeiii
Want ze zijn ertoe in staat.
Jaap zit in de kelder, die houdt niet zo van mensen om zich heen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef spuitje het volgende:
Is er nog iemand die het snapt? Hangen wat mensen rond daar, maar Jaap zie ik niet.
Jaap kan allang aan het opnemen zijn in de kelder.. ik begreep dat de Show wordt opgenomen, gemonteerd en elders weer uitgezonden.. en allemaal zónder chatters en mobiele reacties.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef spuitje het volgende:
Is er nog iemand die het snapt? Hangen wat mensen rond daar, maar Jaap zie ik niet.
Ik lees ook allerlei dingen maar er staat nergens echt vermeld wat er gaat gebeuren. Jaap zei vorige week wel dat er dingen zouden veranderen, maar wat er zou veranderen heb ik nergens terug kunnen lezen en in de programmagids staat nog steeds TR om 18.30 begint. Bovendien zou die DJ er vanavond toch zijn? Nou ja, we wachten maar afquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaap kan allang aan het opnemen zijn in de kelder.. ik begreep dat de Show wordt opgenomen, gemonteerd en elders weer uitgezonden.. en allemaal zónder chatters en mobiele reacties.
Hij herinnert zich waarschijnlijk dat hij de wielbouten nog niet aangedraaid heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:29 schreef spuitje het volgende:
komen veel mensen binnen, maar bedenk nu ineens dat je ook publiek mag zijn he? Voor 5 neuries p.p. inclusief twee consumpties.
Iemand vraagt Alsido naar een draaiboek, Alsido verdwijnt schielijk
Ahhh, die voelt zich ongemakkelijk. . .quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Die jongen midden in beeld is heel interessant om naar te kijken. Hoe hij reageert op veranderingen in z'n omgeving, hoe hij een houding probeert aan te nemen, hij krijgt er gewoon vlekken van
Dat soort dingen vind ik dan weer leuk om te zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ahhh, die voelt zich ongemakkelijk. . .
Nog meer laten varen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:38 schreef Disana het volgende:
De formaliteit laat Jaap nu een beetje varen, het wordt een stuk relaxter.
Dat klinkt een beetje denigrerendquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een gelul van Jaap, er verandert dus helemaal niets, ze gaan alleen niet meer proberen een fatsoenlijk live-programma te maken maar ze denken alle prutswerk weg te kunnen poetsen in een gemonteerde versie die je dan ergens op een website moet gaan bekijken.
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.quote:
Ja dus als je denkt wie loopt daar nou door het beeld, wat gaat Jaap nou doen? Dan kijk je maar een gemonteerd filmpje terug. Maar ben je een streamer dan heb je genoegen te nemen met wat het isquote:
Ja en om te voorkomen dat ze gasten aankondigen die niet zijn komen opdagenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt gelul, ze geven er nu een ander naampje aan om hun onkunde en knulligheid te verhullen. Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat ze trouwens nog niet meevallen om een nette gemonteerde versie te maken.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er een enorme zooi van gaan maken. Vooral nu Knoetske heeft aangeboden filmpjes in elkaar te willen flansen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Ben je met Johan uit eten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de kennis en kunde van het SV-team!
Deze? Ook sorryquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef Jian het volgende:
IK moet de hele tijd denken aan Kees van Kooten als de Vieze man .......... uhhhhh, kuikentje, lekker kuikentje, aaaaahhh, ja, ik weet 't, sorry
Ja, die man klinkt een beetje zo.....quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Vampey op de chat en Michelle close in beeld. Het moet een fijne dag voor Pearlbitch zijn.
En nu heb ik helemaal geen honger meer.quote:
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef spuitje het volgende:
Jeetje, zit een gozer in een licht overhemd aan de bar die te gast is vanavond maar hij weet niet waarom?
Vanmiddag. Johan zou vanmiddag nog even wat mensen bellen en nu zit die gozer daar maar weet niet waarom. Triest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Johan hem gisteravond nog even gebeld had.
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
172 zichtbare kijkers, dat is minder dan ooit. En dan log ik nu ook nog eens uit
Daar waag ik me niet meer aan. Bovendien moet ik wegquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die ook de chat open hebben staan?
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
Ik krijg daar toch een vies gevoel bij, i.p.v. Peter zo'n zot mens in een masker rond te zien paraderen.
Ja en wie weet droomt Liesbeth daar ook wel van nu ze in de schoenen van Peter is getreden. Bah.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof je een kijkje neemt in de sm-kelder van een vage kennis.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeew, Jaaps oor werd gedept met een wattenstaafje.
Ja hoor, kijk maar naar haar laarzen.quote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet naar SV en komt zo zijn verhaal vertellen. Hier dus.
Suus is een kut wijf,is zeker hevig ongesteld of ze heeft opdracht gekregen van die vetklep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:18 schreef danaqui het volgende:
suuz is weer lekker aanwezig
Heb een ban omdat ik zei dat jaap een lul is, kreeg een pm van suuz dat ik dat niet mag zeggen.
Ik zei maar pijpen en zuigen en beffen en likken mag wel?
Ik gooide dat op de chat en hoppa een ban
Stomme koe die suuz
Suus is helemaal geen kutwijf, al heeft ze me al een keer geband.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Suus is een kut wijf,is zeker hevig ongesteld of ze heeft opdracht gekregen van die vetklep.
Logde voor de gein in met joranvdsloot kreeg gelijk een pm van die kut .....naam veranderen aub.
Dat ze lekker doodvalt van de week zat ze zelf helemaal mee te doen ooo wat een lol.
Nee het gaat steeds beter ,straks maar eens op het forum van de Story en Prive een negatief verhaaltje schrijven.
Mij zien ze niet meer..
Jippie, een scoop!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet naar SV en komt zo zijn verhaal vertellen. Hier dus.
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprottenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Suus is helemaal geen kutwijf, al heeft ze me al een keer geband.
Het gaat mij erom wie suus denkt dat ze is om die naam niet toe te staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprotten
Ja, dat zeker welquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, ik vind met joranvdsloot inloggen bij de Jaapshow wel een vorm van humor ...... en dan kan je oprotten
Likkertquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat zeker wel. Ik zal haar daar even op gaan wijzen
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
Jaap vond het leuk dat ze er waren. Toen ze binnekwamen dacht hij nog 'Jesus focking Christ, inhoudsloos'.
Die is inderdaad niet helemaal bij. Ik vermoed dat ze erg geïsoleerd is en weinig met mensen praat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaakt
Val er ook vol verbazing weer inquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
We kijken nu naar een filpmje van Frans Bauer. Why?
Oh, ik zie het. Je moet wat als je bijna geen gasten hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
Nee dat is Jordy, Jaaps volgende gast (schreef ik net). Wordt vast heel interessant.
En Els ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
1 Ding kan ik jullie vertellen, maar beloofd vertel niet dat je het van mij hebt.
Het is niet Jolanda die achter dat masker schuil gaat
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu een btje een idee wie Knoetske is? Had eerder van de week al kennisgemaakt
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavondquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een kick/ban op de chat. Suzzy is ongesteld?
een kickje zegt Ruudjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, ik zag je net nog???? waarom, vond je erg mild vanavond
Kickje...quote:
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Nee, na 10 keer zou het helemaal perfect zijn. In plaats daarvan heeft hij het roer nu maar omgegooid: dit is geen show maar een opname voor een video waarin nog flink geknipt gaat worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
11e aflevering alweer. De eerste ronde zou toch uit 10x bestaan?
Ah, ik had 't kunnen weten. Thanx.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef beequeen het volgende:
Na deze aflevering gaat alles veranderen Piet.
Alsido is de geluidsman.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:04 schreef Disana het volgende:
Het dikke jongetje Jordy gaat zingen. Eerst horen we niets, dan is het zacht, dan volgt er een pauze.
Yep, maar ik heb toch echt een ban.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goffer bq, dit is het enige wat ik zie op mIRC:
[20:46] * beequeen was kicked by Moderator_Suzzy-2 (Moderator_Suzzy-2)
Wel een keer of 6 het verkeerde nummer, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
En eindelijk begint de muziek... om vervolgens weer te stoppen.
Er wordt ook nog steeds geprutst aan het geluid, wat een enorme flop is dit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een keer of 6 het verkeerde nummer, dat dan weer wel.
Het interesseert ze niet, ik denk dat daarmee wel alles is gezegd. Die mensen zitten er echt alleen nog maar voor zichzelf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zitten ze nou zo met z'n geluid te kloten om hem te pesten?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef bamby het volgende:
Waar had peter verlede keer zijn ban vandaan.Was toch door alsido.
Het is gewoon schandalig. Lies en Alsido helpen de boel echt om zeep en Johan wil maar niet inzien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
Het interesseert ze niet, ik denk dat daarmee wel alles is gezegd. Die mensen zitten er echt alleen nog maar voor zichzelf.
Log niet eens in op de chat tita regels verranderen met het uur daar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
heb een paar keer Suzzy op de chat geroepen, geen antwoord, ook via P.M. geeft ze niet thuis.
ppffttt ik moet echt op mijn handen gaan zitten voor ik ga schelden op de chat.
Ja zat ik dus toch goed, begreep er ook uit dat suzzy toen nodig was om ze weer ongedaan te maken.quote:
Hij heeft de 200 kijkers niet gehaald vandaag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
Jaap: het is inmiddels meer een cultshow dan een talkshow, hahaha.
Zullen er denk steeds minder worden.Zolang die alsido en liesbeth de teugels in handen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft de 200 kijkers niet gehaald vandaag.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth zal nu wel weer gauw haar rode jurkje aantrekken.
It's a bloody shame.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En ja hoor, alsof haar neus bloedt loopt ze in haar rode jurkje door beeld.
Nou BQ ze geeft geen gehoor, ook via p.m. niet echt heb nu ook openlijk wat dingen geroepen op de chat want ik wordt gewoon kwaad erom, geef gewoon antwoord je zit daar niet voor de kat zijn kutquote:
Denk niet dat leo daar mies wat over zal vertellen.Want mies vind het er nog wel een beetje gezellig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef beequeen het volgende:
Mies weet niet waarom haar pa niet meer komt.
Ik snap trouwens niet wat Ansje Liek daar nog doet.
Best laf, want alleen zij was ingelogd dus alleen zij kan die ban gezet hebben. Tenzij beequeen te snel berichten typte, maar dan krijg je bij mijn weten alleen een kick.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou BQ ze geeft geen gehoor, ook via p.m. niet echt heb nu ook openlijk wat dingen geroepen op de chat want ik wordt gewoon kwaad erom, geef gewoon antwoord je zit daar niet voor de kat kut
Zou ze op een of andere manier ook niet door iemand binnen Sv onder druk worden gezet, noem maar een zijstraat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou BQ ze geeft geen gehoor, ook via p.m. niet echt heb nu ook openlijk wat dingen geroepen op de chat want ik wordt gewoon kwaad erom, geef gewoon antwoord je zit daar niet voor de kat zijn kut
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien heeft ze een hartaanval gehad.
Typisch Suuz. Ik maak me er niet echt druk om, maar het laat wel weer duidelijk zien dat ze geen verstand heeft van modden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Nou BQ ze geeft geen gehoor, ook via p.m. niet echt heb nu ook openlijk wat dingen geroepen op de chat want ik wordt gewoon kwaad erom, geef gewoon antwoord je zit daar niet voor de kat zijn kut
Godskolere.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
O jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ban kwam van Suzzy hoor, laat daar geen misverstand over zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Best laf, want alleen zij was ingelogd dus alleen zij kan die ban gezet hebben. Tenzij beequeen te snel berichten typte, maar dan krijg je bij mijn weten alleen een kick.
Ghèghèghèquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
ook dat klopt,ik geloof omdat het een ban voor bepaalde tijd was,alsido kan wel bannen,maar ongedaan maken kan/wil hij nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja zat ik dus toch goed, begreep er ook uit dat suzzy toen nodig was om ze weer ongedaan te maken.
Harde grappen zijn een kunst op zich.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet anders dan lachen? Stream inclusief chat, wat een bende.
Common knowledgequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:46 schreef Disana het volgende:
Oh, beequeen had alleen maar gezegd dat het ijskonijn een kutwijf is.
Die wil maar een ding, ieder een zo snel mogenlijk weg.En twiki zit al aardig op de zelfde lijn, kwam gisteren even op de chat kreeg wat opmerkingen.Even later hoorde ik hem zeggen die chatters kunnen de pest krijgen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ook dat klopt,ik geloof omdat het een ban voor bepaalde tijd was,alsido kan wel bannen,maar ongedaan maken kan/wil hij niet
Om de pest te krijgen zul je toch eerst naar de Himalaya moeten. Is dat niet een leuk programma-idee voor Jaap?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:52 schreef bamby het volgende:
[..]
Die wil maar een ding, ieder een zo snel mogenlijk weg.En twiki zit al aardig op de zelfde lijn, kwam gisteren even op de chat kreeg wat opmerkingen.Even later hoorde ik hem zeggen die chatters kunnen de pest krijgen.
Liesbeth in de bochtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De muziek is aangezet. Petorrr wordt gedraaid. Toeval?
waar je mee omgaat,word je mee besmet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:52 schreef bamby het volgende:
[..]
Die wil maar een ding, ieder een zo snel mogenlijk weg.En twiki zit al aardig op de zelfde lijn, kwam gisteren even op de chat kreeg wat opmerkingen.Even later hoorde ik hem zeggen die chatters kunnen de pest krijgen.
O spuit 11.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie gaat zo Het Verhaal van Peter hier posten en Peter zelf neemt alvast afscheid in geval hij geband wordt
Dat staat als een paal boven water goofy.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
waar je mee omgaat,word je mee besmet.
Hey!!! Ik heb het van een niet nader te noemen bron!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie gaat zo Het Verhaal van Peter hier posten en Peter zelf neemt alvast afscheid in geval hij geband wordt
Hij zegt het zelf op de chat, kerel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey!!! Ik heb het van een niet nader te noemen bron!
Hey girlfriend, hij kan wel liegen, om het allemaal heul spannend en zulks te makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf op de chat, kerel.
Peter en Alsido, een Lovestory <3quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef bamby het volgende:
Weet iemand waar peterN zijn verhaal heeft gezet???
Wat een prachtredenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef mootie het volgende:
Tjet heeft een ban voor het zeggen dat Peter een ban heeft?
Nee, ik typte dat het een vuil vies teringzooi wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef mootie het volgende:
Hoezo 'nou weer'? Dit is mijn eerste ban ooit.quote:
De moderator kan het niet meer bijhouden denk ik en bant dat het een lieve lust is! Hoe jagen we de laatste kijkers weg?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef mootie het volgende:
Ja, ze voorspelde een rel en die is er.quote:
Ik weet het niet, kan niet meer kijkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ze voorspelde een rel en die is er.![]()
Hoeveel bans vanavond?
Er werd voorgesteld om massaal uit te loggen en een aantal mensen heeft dat nu ook daadwerkelijk gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
Er zijn nog 47 viewers over, ik weet niet of dat wat zegt maar even geleden waren het er meer dan 50.
Ja, ik lees mee, maar het loopt nog niet zo'n vaart. Hoop wel dat iemand post wie er geband zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er werd voorgesteld om massaal uit te loggen en een aantal mensen heeft dat nu ook daadwerkelijk gedaan.
Een meld hier je ban op SV topic?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik lees mee, maar het loopt nog niet zo'n vaart. Hoop wel dat iemand post wie er geband zijn
Haha, probeer het zou ik zeggen.quote:
Nou, nou, rel ........ beetje huilie doen om Peter en dan weer naar de spruitjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zie je maar dat er met mijn voorgevoel niets mis was. Ik voorspelde een rel op de chat en die is er ook gekomen.
Met wie PM je Chanel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben daar nog ff bezig via pm en dan ben ik daar ook weg, ze kunnen me wat
Zijn dat zeven gebanden? Dat is veel. Wel jammer dat je niet weet wie het zijn, maar het zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou kijk nog effe vlug, daarna haal ik het er weer vanaf hier.
Zeker, eentje heeft een abo bij Wanadoo, eentje bij Planet, eentje .........quote:
Ik verwijder mijn quote wel.quote:
t was al weg Sherlockquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, alleen Jian is niet zo meelevend...
Ik ben helemaal niet negatief!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
SV wordt opgeschoond van de negatievelingen?
Ja, heel bazig typje. En ja hoor, de ratten komen uit het riool: daar is DuhCon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo de indruk dat Daisy wel blij is met deze ontwikkeling. Klein baasje dat het er rondloopt.
Pearlbitch heeft het al gepost:quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Dat lijstje valt toch wel samen te stellen? Was er ff vantussen maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan mierenneuken wat je wil, maar met 7 bans, waarvan 1 voor een (voormalig)SV-medewerker die naar eerste geruchten permanent schijnt te zijn, durf ik wel over een rel te spreken. De aanleiding van een rel doet er niet toe, het gaat om het effect.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, rel ........ beetje huilie doen om Peter en dan weer naar de spruitjes
Sly heeft het op nowlive geplaatst.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Disana het volgende:
DuhCon heeft Peters verhaal hier ook gelezen. Het rommelt nog steeds op de chat en alleen die Whoopsiedaisy gelooft er allemaal niets van.
7 bans, huh, het zijn er maar 6, Tjetmaster staat er 2 x opquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan mierenneuken wat je wil, maar met 7 bans, waarvan 1 voor een (voormalig)SV-medewerker die naar eerste geruchten permanent schijnt te zijn, durf ik wel over een rel te spreken. De aanleiding van een rel doet er niet toe, het gaat om het effect.
hahahaha Breakingnews!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Sly heeft het op nowlive geplaatst.
Er zitten nog steeds 2 mods in en ik denk dat ik de verkeerde een veeg uit de pan heb gegeven Suus sorry als jij het niet ben geweest vanavond.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef beequeen het volgende:
Alsido en Lies zijn inmiddels ondergedoken neem ik aan?
Spruitjes Jian? Vertel!.
Dat deden de Rode Khmer onder het bewind van Pol Pot ook..quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve mensen, waarom steeds zo negatief doen? De mensen doen daar hun best.
Sadam housein ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat deden de Rode Khmer onder het bewind van Pol Pot ook..
zal je ff uit de droom helpen, ze staat met verschillende p.c. en laptop ingellogd, ook jij en ik kunnen dat met 1 pc. gewoon een 1,2,3, of weet ik veel achter je naam zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Er zitten nog steeds 2 mods in en ik denk dat ik de verkeerde een veeg uit de pan heb gegeven Suus sorry als jij het niet ben geweest vanavond.
Ik zit hier te lezen en ik heb dus geen ban gekregen maar een PM maar op dat moment zaten er 3 mods met dezelfde naam in.
Als dat die klote alsido is geweest is het een lafaard en een schijterd om niet onder zijn eigen naam als mod vermeld te staan.
Heb grote zin om morgen eens naar Eindhoven te gaan en die krik onder die auto vandaan te stampen.
Ow dan kan ik wel 6 keer ingelogd staan ,plus de computers van een aantal klanten ja das waar natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal je ff uit de droom helpen, ze staat met verschillende p.c. en laptop ingellogd, ook jij en ik kunnen dat met 1 pc. gewoon een 1,2,3, of weet ik veel achter je naam zetten.
Dus toch die suus.....11:11 Moderator_Suzzy: de bans waren allemaal terechtquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:14 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ow dan kan ik wel 6 keer ingelogd staan ,plus de computers van een aantal klanten ja das waar natuurlijk
Nou suus ongezien de tering danquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Disana het volgende:
'Sommigen gingen te ver, en dan krijg je een ban.'
'en om dingen uit de wereld te helpen, alsido heeft niets te maken met de bans die IK heb uitgedeeld'
'uitleg over bans volgt niet'
Het is gewoon een domme zure gans die op de verkeerde plek is gezet. Waar hebben we dat meer gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou suus ongezien de tering dan
Tuurlijk heeft het wel met Alsido te maken, of ze heeft rechtstreeks in opdracht van hem geband of ze kust zijn butt door Peter te bannen omdat ze denkt dat ze Alsido daar een plezier mee doet .......quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Disana het volgende:
'Sommigen gingen te ver, en dan krijg je een ban.'
'en om dingen uit de wereld te helpen, alsido heeft niets te maken met de bans die IK heb uitgedeeld'
'uitleg over bans volgt niet'
Ik twijfel er niet aan dat dit in opdracht is gebeurd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wel met Alsido te maken, of ze heeft rechtstreeks in opdracht van hem geband of ze kust zijn butt door Peter te bannen omdat ze denkt dat ze Alsido daar een plezier mee doet .......
Tuurlijk, als moderator op de chat van SV ben je ontheven je te houden aan welke vorm van fatsoen dan ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Disana het volgende:
'maar vanavond heb ik op niemand gereageerd via pm of wat dan ook'
2 keer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
7 bans, huh, het zijn er maar 6, Tjetmaster staat er 2 x op![]()
Is LS de holmaat van Alsidoquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
11:30 LekkerSimpel: Dat jullie van de FOK!-kliek het voor elkaar opnemen is een positief iets, maar sommigen gaan gewoon te ver. Neem van de ban-koning aan dat de bans terecht zijn en accepteer die gewoon en zit je ban uit en je mag weer terug
Wat zit die LS nou weer diep in de reet van die Suzzy te wroeten, 't zou me niks verbazen als ie eerdaags weer terugkeert als mod
Ik kan het ook allemaal even niet meer volgen..quote:
Dus blijft straks alleen het klapvee overquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
SV wordt opgeschoond van de negatievelingen?
Ze hebben de papegaaienkooi opengezet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:41 schreef Jian het volgende:
11:38 KortLontje: Wat zit die LS nou weer diep in de reet van die Suzzy te wroeten, 't zou me niks verbazen als ie eerdaags weer terugkeert als mod
Ik zie met verbazing gewoon mij teksten hier, letterlijk terugkomen op de chat ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |